Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Maghju 2024
Anonim
Фильм «ЗАМЫСЕЛ» (2019) | Киностудия «Донфильм» | Смысловое кино | Русский художественный фильм
Video: Фильм «ЗАМЫСЕЛ» (2019) | Киностудия «Донфильм» | Смысловое кино | Русский художественный фильм

Cuntenutu

Una dieta sana hè bona per a vostra mente quant'è per u vostru corpu. È se u vostru cuntene assai bacche, mela è tè - tutti l'alimenti ricchi in qualcosa chjamatu flavonoidi - vi fate un futuru particularmente brillanti.

Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i flavonoidi, in più di quali cibi flavonoidi da scorta, stat.

Chì sò i Flavonoidi?

I Flavonoidi sò un tipu di polifenoli, un cumpusitu benefiziu in e piante chì aiutanu à attirà insetti impollinatori, cumbattenu i stress ambientali (cum'è infezioni microbiche), è regulanu a crescita cellulare, secondu u Linus Pauling Institute di l'Oregon State University.

I benefici di i flavonoidi

In pienu di antioxidanti, i flavonoidi sò stati dimustrati in ricerca per aiutà à riduce l'infiammazione in u corpu, chì hè stata ligata à malatie cum'è a diabete, e malatie cardiache è u cancer. I flavonoidi sò stati trovati ancu avendu pruprietà anti-diabetiche, cume migliurà a secrezione d'insulina, riducendu l'iperglicemia (altrò zuccherinu in sangue), è migliurendu a tolleranza à u glucosiu in animali cù diabete di tip 2, per l'Istitutu. Case in point: In un studiu di quasi 30.000 persone, quelli chì avianu u più altu assunimentu di flavonoidi avianu un risicu di 10 per centu menu di diabete di quelli chì anu cunsumatu u menu.


In più, i flavonoidi ponu esse stupenti per u vostru cervellu. Sicondu una ricerca rivoluzionaria recentemente publicata in u AmericanuGhjurnale di Nutrizione Clinica, i flavonoidi di l'alimentariu pò aiutà à prutege contra a malatia d'Alzheimer è a dimenzja. "Ci hè stata una riduzzione di 80 per centu in u risicu in quelli chì anu manghjatu cibi cù i più alti quantità di flavonoidi", dice Paul Jacques, autore di studiu senior, un epidemiologu nutrizionale à l'Università Tufts. "Hè statu un risultatu veramente impressiunante".

I ricercatori anu studiatu persone chì avianu 50 anni è più per 20 anni, finu à l'età in cui a demenza tipicamente inizia à accade. Ma Jacques dice chì tutti, quantunque vechji, puderanu prufittà. "Studii clinichi precedenti di l'adulti più ghjovani anu trovu chì un cunsumu più altu di bacche ricche in flavonoidi hè assuciatu à una migliore funzione cognitiva", dice. "U messagiu hè chì una dieta sana chì principia prima di a vita - ancu à a mità di a vita - hà u putenziale di aiutà à riduce u risicu di demenza". (Relativu: Cumu aghjustà a vostra nutrizione per a vostra età)


Cume manghjà più alimenti flavonoidi

Sapete chì i flavonoidi sò cun vantaggi - ma cumu si ottiene? Da l'alimenti flavonoidi. Ci sò sei grandi sottuclassi di flavonoidi, cumprese trè tippi analizzati in u AmericanuGhjurnale di Nutrizione Clinica studiu: antocianine in mirtilli, fragole è vinu rossu; flavonoli in cipolle, pomi, pere è blueberries; è polimeri flavonoidi in tè, mele è pere.

Mentre chì alcuni di questi flavonoidi sò dispunibili cum'è supplementi, uttene li attraversu a vostra dieta cù l'aiutu di alimenti flavonoidi pò esse una scelta megliu. "I flavonoidi si trovanu in l'alimenti cù assai altri nutrienti è fitochimici chì ponu interagisce cun elli per furnisce i beneficii chì avemu osservatu", dice Jacques. "Hè per quessa chì a dieta hè cusì impurtante".

Per furtuna, ùn avete micca bisognu di cunsumà una tonna di alimenti flavonoidi per uttene i benefici. "I nostri participanti à u studiu cù u minimu risicu di malattia d'Alzheimer cunsumanu in media solu sette à ottu tazze di mirtilli o fragole à u mese", dice Jacques. Chì funziona à una piccula manciata ogni pochi ghjorni. Solu gode di tutti hè ciò chì pare fà a differenza: E persone chì anu manghjatu u più chjucu quantità di sti cibi (praticamente micca bacche) eranu duie à quattru volte più propensi à sviluppà a malattia di Alzheimer è dimenzie cunnesse.


Hè intelligente per fà baga, in particulare blueberries, fragole è more, una parte regulare di a vostra dieta sana, cù pomi è pere. E sorsi di tè verde è neru - quelli chì anu u più altu ingesta di flavonoidi in u studiu bevianu un pocu menu di una tazza à ghjornu, dice Jacques.

In quantu à e cose divertenti, "sì avete un vinu, fate lu rossu, è se manghjate una delizia, a cicculata scura, chì cuntene un tipu di flavonoide, ùn hè micca un cattivu modu per andà", dice Jacques, un amante di a cicculata ellu stessu. "Sò e megliu opzioni chì pudete sceglie perchè ci hè un benefiziu per elli."

Revista Shape, numeru d'ottobre 2020

  • di Pamela O'Brien
  • Da Megan Falk

Rivista per

Publicità

Pubblicazioni Populari

L'umani ponu uttene Heartworms da i Cani?

L'umani ponu uttene Heartworms da i Cani?

Chì devu apè di i vermi di u core?Dirofilaria immiti hè una pezia di vermi para iti più cunni ciuta da i pruprietarii di animali dome tici cum'è vermi di u core. E larve ...
Effetti Secundarii di u Vaccinu contra a Zoster: Hè Sicura?

Effetti Secundarii di u Vaccinu contra a Zoster: Hè Sicura?

Chì ci hè u zo ter?A Zo ter hè una eruzione duluro a cau ata da a varicella zo ter, u te u viru ri pun evule di a varicella. ì avete avutu a varicella da zitellu, u viru ùn h...