3 ricette per unguenti fatti in casa chì guariscenu e ferite è caccianu e tracce viole
Cuntenutu
Un ottimu modu per luttà contr'à u dulore di un colpu è rimuovere e tracce viole da a pelle hè di applicà un unguentu nant'à u locu. L'unguenti Barbatimão, arnica è aloe vera sò ottime opzioni perchè cuntenenu proprietà curative è idratanti.
Seguitate i passi è vedi cumu preparà grandi unguenti fatti in casa chì ponu esse aduprati per 3 mesi.
1. Unguentu Barbatimão
L'unguentu barbatimão pò esse adupratu per esse adupratu nantu à taglioli è graffi nantu à a pelle perchè hà un effettu curativu nantu à a pelle è e mucose, è aiuta ancu à deflà l'area, allevendu u dolore è u disagiu.
Ingredienti:
- 12g di polvere di barbatimão (circa 1 cucchiaia)
- 250 ml d'oliu di coccu
Preparazione:
Pone a polvere di barbatimão in un pote di terracotta o ceramica è aghjunghjite l'oliu di coccu è fate coce à focu pianu per 1 o 2 minuti per fà u mischju uniforme. Poi filtrà è cunservà in un contenitore di vetru chì pò esse tenutu ben chiusu.
Per riduce e foglie in polvere, basta à cumprà e foglie secche è poi impastate cù un pistellu o una cucchiaia di legnu, toglendu i steli. Aduprate sempre una scala di cucina per misurà a quantità esatta.
2. Unguentu Aloe Vera
L'unguentu di Aloe vera hè un rimediu casanu eccellente per e brusgie di a pelle causate da oliu o acqua calda chì si hè lampatu in a pelle. Tuttavia, u so usu ùn hè micca raccomandatu quandu a brusgiata hà furmatu una vescica, perchè in questu casu, hè una brusgiata di 2u gradu chì hà bisognu di altre cure.
Ingredienti:
- 1 grande foglia di aloe
- 4 cucchiai di lardu
- 1 cucchiaia di cera d'api
Preparazione:
Aprite a foglia di l'aloe è caccià a so polpa, chì deve esse circa 4 cucchiai. Poi mette tutti l'ingredienti in un piattu pyrex è in microonde per 1 minutu è move. Se necessariu, aghjunghje un altru minutu 1 o finu à chì sia completamente liquidu è ben mischjatu. Pone u liquidu in picculi contenitori cù u so propiu coperchio è tenelu almacenatu in un locu pulitu è asciuttu.
3. Pomata d'arnica
L'unguentu Arnica hè ideale per esse applicatu à a pelle dolorosa per via di contusioni, colpi o marchi viola perchè allevia u dolore musculare assai efficacemente.
Ingredienti:
- 5 g di cera d'api
- 45 ml d'oliu d'aliva
- 4 cucchiai di fiori è foglie di arnica tritata
Preparazione:
In un bagnu d'acqua mette l'ingredienti in una padedda è bollite à focu pianu per uni pochi di minuti. Dopu apague u focu è lasciate l'ingredienti in a padedda per uni pochi d'ore per ripide. Prima di rinfriscà, duvete filtrà è cunservà a parte liquida in contenitori cù un coperchio. Ciò deve esse sempre tenutu in un locu asciuttu, bughju è aria.