5 passi per calmà u zitellu per dorme tutta a notte
Cuntenutu
- 1. Cù una palla di Pilates
- 2. Date un bagnu
- 3. Fate un massaghju
- 4. Mettite musica tranquilla
- 5. Rumore cuntinuu
U zitellu si arrabbia è pienghje quandu hà fame, sonnulente, fretu, caldu o quandu u pannolinu hè bruttu è cusì u primu passu per calmà un zitellu chì hè super agitatu hè di suddisfà i so bisogni di basa.
Tuttavia, i zitelli anu ancu brama d'affettu è dunque pianghjenu ancu quandu volenu esse tenuti, 'parlà' o cumpagnia perchè anu paura di u bughju è perchè ùn capiscenu micca u mondu chì li circonda.
Vede i cunsiglii di u duttore Clementina, un psicologu è spezialistu di u sonnu di i zitelli per aiutà u vostru zitellu à rilassassi:
Altre strategie per rilassà u vostru zitellu prima di dorme includenu:
1. Cù una palla di Pilates
Questa attività pò esse aduprata in i zitelli di più di 3 mesi di età, chì hè quandu hè capace di tene u collu megliu. L'attività si compone di:
- Pone u zitellu annantu à u stomacu nantu à una palla abbastanza grande da chì e mani è i pedi di u zitellu ùn tocchinu micca u pavimentu;
- Tena u zitellu mettendu e mani nantu à u spinu di u zitellu è
- Fate falà a palla uni pochi centimetri avanti è avanti.
Un altru modu per rilassà u zitellu hè di pusà cù u zitellu in grembiu nantu à una palla di Pilates è "rimbalzà" a palla cù u so pesu di corpu, cum'è mostratu in a seconda maghjina.
Fà st'eserciziu da 3 à 5 minuti hè bonu perchè u muvimentu di oscillazione di a palla hè assai rilassante è calma u zitellu, ma avete bisognu di sentitevi sicuri durante l'attività per ch'ellu funziona. Hè ancu impurtante di aduprà movimenti delicati per ùn stimulà ulteriormente u zitellu.
2. Date un bagnu
Un bagnu caldu hè una bella strategia per tene u vostru zitellu à tranquillità. Lascià u ghjettu d'acqua cascà nantu à e spalle è e spalle di u to zitellu per qualchì minutu mentre li parlate cun calma pò aiutà à cambià u so umore in pocu tempu. Sè pussibule, hè cunsigliatu di lascià u lume più scuru o di accende una candela per rende l'ambiente più serenu.
3. Fate un massaghju
Subitu dopu à u bagnu, l'oliu d'amanduli pò esse applicatu in tuttu u corpu, impastendu delicatamente tutte e pieghje di u criaturu, massaghjendu u pettu, a panza, e bracce, e gambe è i pedi, è ancu u spinu è u culu. Duverebbe piglià l'occasione di guardà in l'ochji di u zitellu è parlà cun ellu in modu calmu. Vede i passi per dà à u vostru zitellu un massaghju rilassante.
4. Mettite musica tranquilla
E canzone chì calmanu u più i criaturi sò u classicu o u sonu di a natura, ma e canzone strumentali cun focus nantu à a chitarra o u pianoforte sò ancu ottime opzioni per lascià ghjucà à a vittura o in a stanza di u criaturu, dendu un mumentu di riposu.
5. Rumore cuntinuu
U sonu cuntinuu di u ventilatore, asciugacapelli o lavatrice hè chjamatu rumore biancu, chì funziona cum'è una radio fora di a stazione. Stu tippu di sonu calma i zitelli perchè u sonu hè simile à u rumu chì u zitellu hà intesu quandu era in u ventre di a mamma, u locu induve si sentia cumpletamente sicuru è calmu. Lascià unu di sti soni accantu à u presepiu di u to zitellu pò lasciarti dorme tranquillamente tutta a notte.
Ma in più di seguità tutti issi passi, l'età di u zitellu deve esse presa in considerazione, perchè hè normale per un zitellu appena dorme solu 2 o 3 ore è svegliarsi di fame, mentre un zitellu di 8 mesi hà un tempu più faciule per dorme. dorme più di 6 ore diritte.