Chì hè u Tempo Mediu di Maratona?
Cuntenutu
A runner Molly Seidel hà recentemente qualificatu per l'Olimpiadi di Tokyo 2020 mentre correva a so prima maratona. mai! Hà finitu a distanza di maratona à l'Olimpiadi Trials in Atlanta in 2 ore 27 minuti è 31 seconde, chì significa chì hà fattu un ritmu mediu di 5:38 minuti. Cue goccia di mandibula cullettiva. (Di più nantu à questu: Questa Runner hà qualificatu per l'Olimpiadi dopu avè finitu a so prima maratona *Ever*)
Ovviamente u tempu di Seidel hè abbastanza atipicu per una vergine maratona. Per assicurà un postu à l'Olimpiadi, Seidel (chì hè un corridore prufessiunale) hà avutu à finisce bè sottu à u tempu mediu per una maratona completa. Hè qualificata per e prove olimpiche per a maratona cun una precedente mità tempu di maratona di 1:10:27, dopu hà guadagnatu unu di i trè posti à l'Olimpiadi finendu secondu in e prove. Iè, qualcunu curria ancu u corsu più veloce sempre.
Sì chì pare insanamente veloce, hè.
A maratona maratona di ricreazione media finisce in quasi u doppiu di u tempu chì Seidel hà pigliatu per finisce à i prucessi, secondu e dati raccolti da RunRepeat è World Athletics (ex l'Associazione Internaziunale di Federazioni di Atletica). Per u so primu rapportu nantu à i dati di corsa, The State of Running 2019, RunRepeat hà tiratu da più di 107 milioni di risultati di razza da u mondu trà 1986 è 2018. Includeva solu i corridori recreativi, omettenu qualsiasi risultati da l'atleti d'elite, per evità di svià i numeri. . I risultati? U tempu mediu di maratona intornu à u mondu in 2018 era 4:32:29. Per scumpientà ciò in più, in 2018 u tempu mediu di maratona di l'omi era 4:52:18 è u tempu mediu di maratona di e donne quellu stessu annu era 4:48:45.
In qualchì modu, malgradu questi figuri impressionanti, secondu u rapportu, i corridori ùn sò mai stati. più lente. Un graficu à linee mostra chì u tempu mediu di a maratona hè in tendenza ascendente dapoi u 1986 quandu eranu 3:52:35. (Relativu: Ciò ch'e aghju amparatu à Corsa di corsa cum'è donna in 10 paesi diversi)
Se site interessatu à un sguardu più micro nantu à a rapidità di a maggior parte di a ghjente chì corre, u rapportu hà ancu paragunatu u ritimu mediu, o quantu ci vole à fà un chilometru datu. U ritmu mediu di l'omi per una maratona sana era 6:43 per chilometru (circa 10:48 per milla) è u ritmu mediu di e donne era 7:26 (11:57 per milla). Speedy!
Per paragone, secondu u 2018 Year In Sport di Strava, u ritmu mediu di miglia per i corridori chì utilizanu a so app in 2018 era 9:48, cù una media di 10:40 per e donne è una media di 9:15 per l'omi. Queste scoperte tenenu contu di e corse di tutte e durate caricate da principiante à corridori avanzati.
U Statu di RunRepeat di RunRepeat, chì includeva ancu statistiche da 5K, 10K è mezze maratone, offre una visione interessante oltre i tempi di finitura media. In u 2018, ci eranu più corridori femine chè maschili per a prima volta in a storia - 50,24 per centu di corridori, per esse esatti. (Relativu: U prugramma di furmazione di maratona di 12 settimane per i corridori intermedi)
Un'altra informazione interessante: I motivi di i populi per iscrive si à e corse ponu cambià. In un post chì riassume e scoperte, u principale ricercatore Jens Jakob Andersen hà dettu chì i tempi di finitura diventanu più lenti, e persone chì viaghjanu per ghjunghje à e corse sò aumentate, è menu persone curanu e corse u ghjornu di l'anniversariu. Inseme, questi fattori puderanu suggerisce un passu da a corsa per a cumpetizione / rializazione à a corsa per l'esperienza, hà scrittu Andersen. (Assuciatu: Infine aghju smessu di perseguità PR è Medaglie-è Amparu à Amà Corsa di novu)
Eseguite una maratona (diamine, solu furmazione per unu!) Hè impressiunanti, indipendendu da cumu misurate à u tempu mediu di maratona. U maratonista mediu puderia esse finitu à 4:32:29, ma a persona media ùn avissi mai sognu di affruntà 26,2 miglia in tuttu - ricordate chì a prossima volta chì vi sentite delusa da i numeri di u vostru smartwatch.