Cumu cunnosce u vostru tipu di pelle
Cuntenutu
- Cumu valutà u tippu di pelle
- 1. Esame visuale
- 2. Esame tattile
- 3. Intervista
- 4. Valutazione strumentale
- 5. Metudu casanu
- Caratteristiche idrolipidiche
- 1. Pelle nurmale
- 2. Pelle secca
- 3. Pelli grasse
- 4. Pelle mista
- Sensibilità di a pelle
- Pigmentazione di a pelle
A classificazione di u tippu di pelle deve piglià in contu e caratteristiche di u film idrolipidicu, a resistenza, u fototipu è l'età di a pelle, chì ponu esse valutati per mezu di un esame visuale, tattile o per mezu di dispositivi specifici, chì ponu esse effettuati cù l'aiutu di un prufessiunale.
Identificà u tippu di pelle hè assai impurtante quandu si ottenenu i prudutti cusmetichi chì seranu aduprati ogni ghjornu, per uttene i migliori risultati.
Cumu valutà u tippu di pelle
Ci hè parechje manere di valutà u tippu di pelle è, per fà cusì, a persona ùn deve micca esse machjata o avè alcun pruduttu cusmeticu nantu à a pelle. A valutazione deve esse effettuata cù luce diretta è senza ombre:
1. Esame visuale
L'esame visuale consiste essenzialmente in una valutazione visuale di a struttura è di l'uniformità di a pelle è di l'identificazione di anomalie di a pelle cum'è pori ingranditi, brufoli, sfaldatura, rossi, macchie, rughe, trà altri.
2. Esame tattile
L'esame tattile cunsiste à valutà a pelle cù u toccu è percepisce a so struttura, elasticità, fermezza è a presenza o micca di oliu.
3. Intervista
L'intervista deve esse realizata da un prufessiunale sanitariu chì pò interrugà a persona in relazione à e so abitudini igieniche, cum'è se a pelle reagisca à u fretu, u calore, u sole è u ventu, chì tippu di prudutti cusmetichi a persona usa, quale hè u so stile di a vita è l'attività prufessiunale è se ella hà una malattia o s'ella prende qualsiasi medicamentu chì pò interferisce cù l'aspettu di a pelle.
In alternativa à l'intervista, a persona pò piglià un test chì a guida per fà un esame visuale di a pelle è chì tene contu di a storia di a famiglia è individuale di a persona, è di u so stile di vita. Fate u test in linea è vedi chì prudutti sò adatti per voi.
4. Valutazione strumentale
Ci hè ancu parechji dispositivi chì permettenu di valutà u vostru tippu di pelle valutendu a perdita d'acqua o misurendu a grassa, è altri chì permettenu di misurà a resistenza è a pigmentazione di a pelle. Questi esami devenu esse fatti da un prufessiunale sanitariu.
5. Metudu casanu
Un bonu metudu di casa per determinà u tippu di pelle secondu e caratteristiche idrolipidiche, hè di asciugà un tessutu pulitu nantu à a faccia, à u svegliu, è di osservà a pelle è u tessutu in un locu chjaru.
Generalmente, nantu à una pelle normale a sciarpa hè pulita, nantu à a pelle grassa, pò sporcassi è nantu à a pelle secca, si pò sente chì hè un pocu secca è si pò vede a pelle sbuchjulata nantu à a sciarpa.
Caratteristiche idrolipidiche
1. Pelle nurmale
Normalmente, a pelle nurmale ùn hà micca un aspettu oliu o seccu, hà una lucentezza moderata, hè luminosa, rosa, è hè nurmale liscia è ferma à u toccu, senza imperfezzioni. I pori sò generalmente impercettibili à ochju nudu è di solitu ùn anu brufoli.
À l'età adulta, e persone chì anu a pelle nurmale sò rare, cù una tendenza à esse più secca o grassa.
2. Pelle secca
Generalmente, e persone cù a pelle secca sentenu spessu u rimorchju di a pelle dopu u cuntattu cù l'acqua, un tonu sordu, cun tendenza à sviluppà rughe fini è buccia. Amparate à trattà a pelle secca.
A pelle secca ùn deve micca esse cunfusa cù a pelle disidratata, chì a pelle disidratata hè una pelle chì manca d'acqua, mentre a pelle secca manca di nutrienti è olii. Tuttavia, e pelli secche sò più propensi à soffre di disidratazione, chì l'estratti cornea permette una perdita d'acqua più grande.
3. Pelli grasse
A pelle grassa produce più sebum di u normale, essendu più prutetta da a perdita d'acqua è l'invecchiamentu prematuru, tuttavia, l'aspettu di a pelle pò causà disagiu è pò esse più propensu à soffre di acne. Eccu cumu trattà a pelle grassa.
4. Pelle mista
A pelle mista hè di solitu grassa in a zona T, chì hè a zona di a fronte, di u nasu è di u mentone, è hè secca o nurmale nantu à e guance.
Sensibilità di a pelle
A pelle sensibile pò soffre di prublemi cum'è acne, rosacea, brucia è reazioni allergiche. D’altronde, a pelle resistente hà un stratum corneum sanu, chì prutege a pelle da l’allergeni è altri irritanti è a prutege ancu da a perdita d’acqua.
E pelli resistenti soffrenu raramente di prublemi d'acne, ma ancu s'elli a facenu, formulazioni più forti ponu esse aduprate per trattà stu prublema, perchè ùn ci hè risicu chì a pelle reagisca.
Pigmentazione di a pelle
Stu parametru identifica e persone cun una storia o propensione à soffre di cambiamenti in a pigmentazione di a pelle, cum'è melasma, iperpigmentazione postinfiammatoria è lentiggini solari, chì ponu esse evitati o migliurati cù l'usu di prudutti d'attualità è di procedure dermatologiche.
Fighjate u video seguente è vede dinò l'impurtanza di l'alimentu per una pelle bella è sana: