Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente
Cuntenutu
Cunnosce u vostru tippu di capelli hè un passu essenziale per amparà à curà currettamente i vostri capelli, perchè vi aiuta à sceglie i prudutti più adatti per curà i vostri capelli currettamente, mantenenduli lucenti, lisci è perfetti.
I capelli ponu esse diritti, ondulati, ricci o ricci, è per ogni tippu di capelli ci sò variazioni in u spessore, u vulume è a luminosità di i fili di capelli. Dunque, vedi sta classificazione è verificate chì tippu di capelli tene bè curatu è aduprate i prudutti i più adatti:
1. Capelli diritti
Tipi di capelli drittiI capelli lisci sò di solitu assai setosi, chì l'oliu naturale di i fili pò ghjunghje à l'estremità di i fili, tuttavia, l'usu custante di ferru pianu o babyliss pò fà asciugà i capelli.
Cumu cura: Per prevene a secchezza, i capelli dritti necessitanu idratazione ogni duie settimane è ogni lavatu deve aduprà creme protettive termiche prima di usà l'asciugatrice o u ferru pianu.
Quì sottu sò esempi di tippi di capelli lisci.
- Sottile lisciu: capelli assai lisci, senza vulume è sguttati, chì ùn mudellanu nè tenenu nunda, mancu una forcella. Inoltre, stu tipu di capelli hà spessu una tendenza à l'oliu. Vede cumu cuntrollà stu prublema clicchendu quì.
- Lisciu mediu: capelli dritti, ma cù un pocu vulume, è ghjè digià pussibule di mudellà l'estremità è di mette forcine.
- Spessa liscia: fili di capelli lisci, ma spessi è cun vulume. Pudete armà facilmente è sò difficiuli da mudellà.
Vede più cunsiglii nantu à a cura di i capelli lisci è fini.
2. Capelli ondulati
Tipi di capelli ondulatiI capelli ondulati formanu onde in forma di S, chì ponu esse dritte quandu spazzulate o ricci quandu si impastanu, furmendu ricci sciolti.
Cumu cura: Per definisce l'onde, creme o attivatori di riccioli devenu esse aduprati, è sò preferiti tagli in strati, chì danu più muvimentu à l'onde. Stu tippu di capelli hà bisognu di una idratazione profonda ogni duie settimane, cù maschere o creme specifiche per idratà, è l'asciugatrice è a tavula devenu esse lasciate da cantu per chì l'onde sianu più definite è lucenti.
Quì sottu sò esempi di i tippi di capelli ondulati.
- 2A - Ondulatu finu: capelli ondulati, assai lisci in forma di S, facili da stilà, guasgi lisci. Di solitu ùn hà assai vulume.
- 2B - Mediu ondulatu: fili ondulati di capelli, furmendu un S. perfettu Tendenu à avè frizz è ùn sò micca assai faciuli da mudellà.
- 2C - Spessa ondulata: fili ondulati è ingumbranti di capelli, cuminciendu à furmà ricci sciolti. Inoltre, ùn si attaccanu micca à a radice è sò difficiule da mudellà.
3. Capelli ricci
Tipi di capelli ricciI capelli ricci formanu riccioli ben definiti chì parenu sorgenti, ma tendenu à esse asciutti, dunque ùn hè micca cunsigliatu di aduprà tinture in stu tippu di capelli, per ùn asciugà più.
Cumu cura: Idealmente, i capelli ricci sò lavati solu duie volte à a settimana cù shampoo anti-invecchiamento.frizz o per i capelli nurmali, è cù ogni lavatu i filamenti devenu esse idratati cù una crema di trattamentu o una maschera idratante. Dopu lavatu, applica lascia entre, chì hè una crema à pettinà senza risciacquà, è lascia chì i capelli si secchinu di manera naturale, chì l'usu di un asciugacapelli è di una piastra per asciucà i riccioli.
Per modellà i capelli è definisce i riccioli, lasciate in pò esse adupratu ogni ghjornu, richiedendu solu di caccià a crema da u ghjornu precedente cù acqua. Un altru pruduttu chì pò esse adupratu hè u riparatore di punti, chì dà lucentezza è dulcezza, è deve esse applicatu cù i fili dighjà secchi.
Quì sottu sò esempi di i tippi di capelli ricci.
- 3A - Riccioli sciolti: riccioli naturali, largu è regulare, ben furmati è tondi, di solitu fini.
- 3B - Riccioli chjusi: riccioli stretti è ben furmati, ma più chjosi cà i ricci sciolti è più spessi, tendenti à esse armati.
3C - Riccioli assai chjusi: riccioli assai chjusi è stretti, attaccati inseme, ma cù un mudellu definitu.
Per mantene i vostri capelli idratati è cù riccioli definiti, vedi 3 passi per idratà i capelli ricci in casa.
4. Capelli ricci
Tipi di capelli ricciI capelli crespi o afro sò diversi da i capelli ricci perchè fermanu arricciati ancu quandu sò bagnati. Inoltre, i capelli ricci sò fragili è secchi, chì l'oliu ùn pò micca viaghjà attraversu i fili di capelli, cusì l'idratazione deve esse fatta ogni settimana.
Cumu cura: Hè impurtante chì l'idratazione sia fatta cù acqua calda è tappi termichi, ma u cumpiimentu di u lavatu di i capelli duveria esse fattu cù acqua fredda, chì evita u frisgiu.
Inoltre, duvete aduprà a crema per pettinà è lasciate asciugà naturalmente i riccioli, eliminendu solu l'acqua in eccessu quandu impastate i capelli cù asciugamani di carta. Ma quandu si usa u siccatoghju hè necessariu, una bona punta hè di passà un pocu gelu nantu à l'estremità di i capelli, sopra a crema di pettinatura, è aduprà u diffusore per definisce i ricci.
Quì sottu sò esempi di i tippi di capelli ricci.
- 4A - Ricci soft: picculi riccioli definiti è assai chjusi chì parenu sorgenti.
- 4B - Ricci seccu: riccioli assai chjusi, in forma di zigzag, menu definiti cà u ricciulu dolce.
- 4C - Ricci senza forma: riccioli assai chjusi, in forma di zigzag, ma senza alcuna definizione.
Amparate à idratà i capelli ricci.