Cumu piglià a ciuccia di un criaturu
Cuntenutu
- Cosa da fà per chì u zitellu abbandunessi u ciucciu
- Cumu i genitori ponu aiutà?
- Perchè cascà u ciucciu?
Per piglià a ciuccia di u zitellu, i genitori anu bisognu aduttà strategie cum'è spiegà à u zitellu ch'ellu hè dighjà grande è ùn hà più bisognu di u ciucciu, incuraghjendulu à lampallu fora in a spazzatura o à dalli à un altru, in più, ogni volta chì u a zitella s'arricorda chì u ciucciu deve esse distrattu da un'altra situazione per ch'ella si dimentichi di u ciucciu.
Stu prucessu di rimozione di u ciucciu pò esse cumplicatu è richiede assai tempu, richiedendu molta pazienza da i genitori, perchè u zitellu pò esse irritatu è pienghje dumandendu u ciucciu. Tuttavia, hè impurtante di caccià u ciucciu prima di l'età di 3 anni chì da quellu stadiu diventa dannosu per u sviluppu di e mascelle, i denti è a parolla di u zitellu.
Vede ancu 7 cunsiglii per piglià a buttiglia di u to figliolu.
Cosa da fà per chì u zitellu abbandunessi u ciucciu
Per caccià u ciucciu da u zitellu, hè necessariu definisce strategie, cum'è:
- Dite à u zitellu chì i zitelli maiò ùn anu micca aduprà un ciucciu;
- Quandu surtite da a casa, spiecate à u zitellu chì u ciucciu stà in casa;
- Aduprate u ciucciu solu per dorme è cacciatelu da a bocca di u zitellu quand'ellu s'addurmenta;
- Spiegà à u zitellu chì ùn hà più bisognu di u ciucciu è incuragelu à lampà u ciucciu in a spazzatura;
- Dumandate à u zitellu di dà un ciucciu à u so cuginu, u fratellu minore, Babbu Natale o qualsiasi altra figura ch'ellu ammira;
- Ogni volta chì u zitellu dumanda una sucietà, distraialu parlendu di qualcosa d'altru o offre un altru ghjoculu;
- Loda u zitellu quandu hè capace di stà senza u ciucciu per un pezzu, crea una tavula è offre piccule stelle ogni volta chì pensa chì u zitellu hà superatu u desideriu di u ciucciu;
- Prufittate quandu u ciucciu hè dannighjatu per incuragisce u zitellu à lampallu;
- Pigliate u zitellu à u dentistu per ch'ellu spiighi di manera simplice chì a sucetta pò piegà i denti.
In a maiò parte di i casi, hè necessariu aduttà tutte ste strategie simultaneamente per chì u zitellu abbandoni più facilmente u tettone.
Cumu i genitori ponu aiutà?
In questu prucessu di lascià cascà u ciucciu, hè di primura chì i genitori ùn abbassinu micca a decisione. Hè nurmale chì u zitellu pienghji, lampi un tantrum è sia assai in zerga, ma duvete esse pazienti è capisce chì questu passu hè necessariu.
Per esempiu, sè avete definitu chì u ciuciu deve esse adupratu solu durante u sonnu è durante u ghjornu ch'ellu ùn usa micca, ùn pò micca esse consegnatu à u zitellu durante u ghjornu per alcuna ragione, perchè cusì, u zitellu capisce chì se si lampa tantra, pò torna u ciucciu.
Perchè cascà u ciucciu?
L'usu di una ciucciata dopu à 3 anni pò causà cambiamenti in bocca, in particulare in i denti, cum'è u spaziu trà i denti, u tettu di a bocca hè assai altu è i denti sò fora, lascendu u zitellu cù i denti. Inoltre, pò purtà à cambiamenti in u sviluppu di a testa, cum'è a dimensione di a mascella più chjuca, chì hè l'ossu di a mascella, cambiamenti di discorsu, respirazione è pruduzzione eccessiva di saliva.