Cumu caccià e spine da a pelle
Cuntenutu
A spina pò esse rimossa in modi diversi, tuttavia, prima di quessa, hè impurtante di lavà bè l'area, cù sapone è acqua, per evità u sviluppu di una infezione, evitendu di strufinassi, affinchì a spina ùn entri più in a pelle .
U metudu di rimozione deve esse sceltu secondu a pusizione di a spina dorsale è a prufundità in cui si trova, chì pò esse fattu cù l'aiutu di pinzette, nastro adesivo, colla o bicarbonatu di sodiu.
1. Pinzette o cinta adesiva
Se una parte di a spina si trova à l'esternu di a pelle, pò esse facilmente rimossa cù pinzette o un pezzu di nastro. Per fà questu, duvete tirà a spina in a direzzione in cui hè stata attaccata.
2. Pasta di bicarbunatu di sodiu
Per caccià una spina da a pelle simpliciamente è senza aduprà aghi o pinzette, ciò chì pò rende u mumentu ancu più dulurosu, soprattuttu se a spina hè assai prufonda, pudete aduprà una pasta di bicarbonatu di sodiu. Dopu qualchì tempu, a spina esce da per ella per u listessu foru chì hè entrutu, perchè u bicarbonato di sodiu provoca un ligeru gonfiore di a pelle chì spinge a spina o a schegge.
Sta tecnica hè perfetta per i zitelli per caccià spine o schegge di legnu da i so pedi, dite, o in altrò nantu à a pelle. Per preparà a pasta, avete bisognu:
Ingredienti
- 1 cucchiaia di bicarbunatu di sodiu;
- Acqua.
Modu di preparazione
Mettite u bicarbonate di sodiu in una piccula tazza è lentamente aghjunghje l'acqua, finu à chì righjunghja una consistenza di pasta. Sparse nantu à u foru fattu da a spina è mette un aiutu à a banda o cinta, per chì a pasta ùn abbandunessi u locu è pò asciugà à u riposu.
Dopu à 24 ore, cacciate a pasta è a spina averà lasciatu a pelle. S'ellu ùn accade micca, pò significà chì a spina o a scheggia pò esse assai prufonda in a pelle è, dunque, si consiglia di riapplicà a pasta è d'aspittà altre 24 ore. Se a scheglia hè un pocu fora, pudete pruvà à caccià la cù una pinzetta prima di aduprà torna a pasta di bicarbonatu o d'andà ind'è u duttore.
3. Colla bianca
Se a spina ùn esce micca facilmente cù l'aiutu di pinzette o di nastro, pudete pruvà à applicà una piccula colla à a regione induve hè entrata a spina.
L'ideale hè di aduprà colla PVA bianca è lasciarla asciugà. Quandu a cola hè secca, pruvate à caccià la cù cura, affinchì a spina sorte.
4. Agulla
Se a spine hè assai prufonda è ùn hè micca nantu à a superficia o hè coperta di pelle, pudete pruvà à aduprà una agulla per espone la, perforendu leggermente a superficie di a pelle, ma cun grande cura è dopu avè disinfettatu sia a pelle sia a pelle agulla.
Dopu avè espostu a spina, si pò pruvà à aduprà unu di i metudi menzionati sopra, per eliminà a spina cumpletamente.
Vede chì unguenti curativi pudete applicà dopu avè cacciatu a spina da a vostra pelle.