Cumu aiutà à qualchissia cù depressione
Cuntenutu
- 1. Cerca infurmazione nantu à a depressione
- 2. Fate l'altru cunfortu
- 3. Raccomandemu di circà un terapeuta
- 4. Fate inviti per e tecniche di rilassamentu
- 5. Incuragisce u trattamentu à cuntinuà
- 6. Esse prisente
- Quandu cercà aiutu medicu
Quandu un amicu o un membru di a famiglia sperimenta depressione, per aiutà hè impurtante scopreli, rende l'altru cunfortu di parlà di ciò chì accade, furnisce un supportu emotivu è raccomandemu di cercà aiutu psicologicu o psichiatricu.
U trattamentu di a depressione quandu hè accumpagnatu da unu di sti prufessiunali, assemi à u sustegnu di a famiglia è una rete d'amichi, pò aiutà l'altru à passà più rapidamente stu periodu, impedendu chì u casu aggravessi. Scuprite cumu si tratta a depressione.
Alcune azzioni ponu aiutà à campà cù una persona depressa, è aiutallu à trattà a depressione, cume:
1. Cerca infurmazione nantu à a depressione
Circate infurmazioni profonde è cumplette nantu à ciò chì hè a depressione, i tippi chì esistenu è ciò chì i segni è i sintomi chì questu disordine psicologicu pò presentà, hè u primu passu per aiutà qualcunu chì sperimenta un episodiu depressivu, prevenendu cusì alcuni comportamenti è dichjarazioni chì ponu esse dannosu per a persona depressa. Capite megliu ciò chì hè a depressione è chì sò i segni.
Hè impurtante d'ottene infurmazioni da fonti ufficiali, è ancu da specialisti nantu à u sughjettu, cum'è psiculoghi o psichiatri, per chì in questu modu avemu infurmazione curretta è, cusì, hè pussibule offre un aiutu maiò à a persona chì hà diprissioni.
Inoltre, circà più infurmazione pò ancu aiutà à spiegà à a persona chì ciò chì si sente hè statu trattatu è miglioratu. Hè impurtante ùn aduttà u rolu di terapeuta, chì questu puderebbe peghju a cundizione di depressione, è dunque hè cunsigliatu di limità si à l'infurmazioni nantu à ciò chì hè sicuru è chì hè statu ottenutu da fonti affidabili.
2. Fate l'altru cunfortu
Permettendu à l'altru di parlà o micca di a situazione, rende li cunfortu hè di grande impurtanza quandu ci hè u desideriu di aiutà à qualchissia chì travaglia l'episodiu depressivu. Hè cumunu per i dubbi sorgere nantu à cume e cose sò accadute è perchè sò accadute, tuttavia, a persona pò esse vergugnosa di i motivi chì anu scatenatu u disordine, ma forse ùn anu ancu a risposta à sta domanda.
Hè impurtante di ùn fà pressione à a persona per parlà o per dumandà dumande chì ponu rende la scomoda, chì pò interferisce cù u ligame di fiducia chì si crea.
3. Raccomandemu di circà un terapeuta
A depressione hè un disordine psicologicu invalidante, ma pò esse cuntrullata è i so segni è sintomi ridotti quasi finu à chì sparisce, è questu hè pussibile solu per mezu di psicoterapia, sia cù un psicologu o un psichiatra, chì istruverà a persona cun depressione per capisce ciò chì hè accadendu è di trattà razionalmente a sofferenza ch'ellu sente in stu disordine.
4. Fate inviti per e tecniche di rilassamentu
A maiò parte di i casi di depressione anu un certu gradu d'ansietà, ancu sì i sintomi ùn sò micca visibili, dunque, lascendu un invitu apertu à praticà una tecnica di rilassamentu, chì di solitu si face in coppia, pò aiutà a persona chì travaglia da l'episodiu depressivu, à sentite megliu, basta chì sia cum'è cumplementu à u trattamentu indicatu da u prufessiunale.
A meditazione, u yoga, a musicoterapia è l'aromaterapia per esempiu, sò tecniche di rilassamentu capaci di riduce i livelli di stress in u corpu, riducendu u dolore musculare è aumentendu a produzzione di serotonina, un ormone capace di generà benessere. Scuprite altre tecniche chì aiutanu à trattà a depressione è l'ansietà.
5. Incuragisce u trattamentu à cuntinuà
Ancu dopu avè iniziatu u trattamentu, ùn hè micca pussibule di garantisce quantu tempu a persona puderà sentasi megliu, postu chì tutti anu esigenze è livelli di depressione diversi, ciò chì face chì a persona trattata si sente senza motivazione è ùn hà micca vulsutu cuntinuà, per ùn avè vistu i risultati.
Tocca à quelli chì volenu aiutà, circà di fà sta situazione menu scomoda cume sustene chì l'altru ùn manca, rinfurzà quantu hè necessariu o offre per accumpagnà l'altru à a terapia per esempiu.
6. Esse prisente
Ancu se una persona affettata da a depressione vole isolà si è evità ogni cuntattu, facendu chjaru ch'ellu hè dispunibule quandu hè necessariu, senza a pressione di stabilisce un ghjornu è una ora, pò fà chì l'altru si sente menu solu è più comodu dumandendu a cumpagnia quandu pensate chì pò esse bè per voi.
Quandu cercà aiutu medicu
Hè impurtante di circà aiutu medicu quandu a persona mostra cumpurtamenti è penseri chì puderebbenu minaccià a vita. Cusì, hè raccomandatu chì a valutazione o l'interventu di u psichiatru in l'uspidale sia indicata quandu a persona esprime prublemi relativi à a morte, u suicidiu o à u fattu chì ùn vole micca esse natu, quandu u cunsumu eccessivu di bevande alcoliche o di droghe illecite hè verificatu, alterazione di l'abitudine di u sonnu è di cumpurtamenti risicati cum'è cunduce à grande velocità, per esempiu.