Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 15 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
U diabeticu pò manghjà u mele? è altre situazioni in cui deve esse evitata - Salute
U diabeticu pò manghjà u mele? è altre situazioni in cui deve esse evitata - Salute

Cuntenutu

U mele ùn deve micca esse adupratu da i zitelli di menu di 1 annu, da e persone cun diabete o allergie à u mele, o in casi d'intolleranza à u fruttuosu, un tipu di zuccheru chì hè assai prisente in u mele.

Inoltre, e persone chì seguitanu una dieta vegana ùn devenu ancu aduprà u mele, postu chì hè un pruduttu d'origine animale, pruduttu da l'ape.

U mele hè un alimentu naturale ampiamente adupratu per addulcì suchji, vitamine è dessert, è per fà sciroppi è rimedi casalinghi contr'à l'influenza, u raffreddore è l'infezioni, per via di e so proprietà antisettiche è antioxidanti. Tuttavia, vede quì sottu quandu l'usu di u mele hè contraindicatu.

1. I zitelli sottu 1 annu

I zitelli di menu di 1 annu ùn devenu micca cunsumà meli perchè pò cuntene e spore di i batteriClostridium botulinum, chì pò sviluppà in l'intestinu di u zitellu è causà botulismu, una malatia seria chì pò purtà à a morte.


Cum'è l'intestinu di u criaturu ùn hè ancu cumplettamente maturu da 12 mesi, stu batteriu si multiplica più faciule è pò causà sintomi severi cum'è difficultà à inghiottisce, perdita di spressioni facciali, irritabilità è stinzia. Vede più nantu à u botulismu di i zitelli.

2. Diabetes

E persone cun diabete anu da evità u meli perchè cuntene zucaroli semplici, chì aumentanu u glucosiu in sangue. Benchì u meli abbia un indice glicemicu inferiore à u zuccheru, pò ancu purtà à cambiamenti in u glucosiu in sangue è preghjudiziu u cuntrollu di e malatie.

Prima di aduprà u mele o qualsiasi altru tippu di zuccheru in a dieta, i diabetichi devenu avè a malattia bè cuntrullata è avè una guida da u duttore o nutrizionistu nantu à a sicurezza di l'usu di u mele, chì deve esse sempre cunsumatu solu in poche quantità. Vede cumu duverebbe esse a dieta di u diabete.

3. Allergia à u mele

L'allergia à u mele si faci soprattuttu in e persone chì sò allergiche à e punture d'api o à u polline. Hè carattarizatu da una forte reazione di u sistema immunitariu contr'à u meli, causendu sintomi cum'è rossu di a pelle, prurito di u corpu è di a gola, labbra gonfie è ochji acquosi.


In questi casi, l'unicu modu per evità l'allergie ùn hè micca di cunsumà meli, evitendu ancu prudutti o preparati chì cuntenenu meli. Cusì, hè impurtante di leghje sempre l'ingredienti annantu à l'etichetta di l'alimentu per identificà sì u mele hè statu adupratu o micca in a preparazione di quellu pruduttu.

4. Intolleranza à u fructose

L'intulleranza à u fructose si produce quandu l'intestinu ùn pò digerisce u fruttosiu, un tipu di zuccheru chì hè prisente in u mele è in l'alimenti cum'è frutti, ligumi è prudutti trasfurmati chì cuntenenu additivi cum'è u sciroppu di frutosiu.

Cusì, in presenza di sta intolleranza l'individuu deve escludere da a dieta u mele è altri prudutti cù fruttosiu. Vede più in Cosa manghjà in intolleranza à u Fructose.

Più Dettagli

I Miglii Fonti Vegani di Vitamina D

I Miglii Fonti Vegani di Vitamina D

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. e manghjate una...
Perchè Sò Vomitu?

Perchè Sò Vomitu?

U vomitu, o vomitu, hè una carica vigoro a di cuntenutu tomacu. Pò e e un avvenimentu una volta ligatu à qualco a chì ùn i talla micca ghju tu in u tomacu. U vomitu recurrente...