L'acqua potabile aiuta veramente à perde u pesu?
Cuntenutu
- Perchè l'acqua potabile vi aiuta à perde u pesu
- Cumu beie acqua per perde u pesu
- 7 ricette per beie più acqua
Bere più acqua pò esse una bona strategia per aiutà quelli chì cercanu di perde u pesu, micca solu perchè l'acqua ùn hà calorie è aiuta à mantene u stomacu pienu, ma perchè pare ancu aumentà u metabolismu è a combustione di calorie.
Inoltre, l'acqua aiuta ancu in u funziunamentu currettu di parechji prucessi impurtanti per a perdita di pesu, cum'è u funziunamentu di l'intestinu, a digestione è ancu l'idratazione di i musculi.
Perchè l'acqua potabile vi aiuta à perde u pesu
Ùn ci hè ancu nisuna ragione specifica perchè l'acqua vi aiuta à perde u pesu, tuttavia, ci sò parechji studii chì indicanu i seguenti motivi:
- Diminuisce a sensazione di fame: occupendu un vulume in u stomacu, l'acqua hè capace di riduce a sensazione di fame per uni pochi di minuti dopu esse stata ingerita. Inoltre, hè cumunu per parechje persone chì anu a fame quandu in realtà anu sete, cusì l'acqua potabile riduce a sensazione di fame, diminuendu ancu u numeru di stuzzichini e calorie manghjate durante u ghjornu;
- Aumenta a combustione di calorie: secondu certi studii, beie 500 ml d'acqua fredda o à temperatura ambiente pare aumentà u metabolismu da 2 à 3% per 90 minuti, chì finisce per aumentà u numeru di calorie spese à a fine di a ghjurnata;
- Migliora a funzione intestinale: aiutendu à idratà e feci, l'acqua aiuta à u funziunamentu intestinale, facilità l'eliminazione di i rifiuti da u corpu;
- Migliora a prestazione fisica: postu chì idrata i musculi, l'acqua hè di primura per diminuì u risicu di ferite sportive è facilità a ripresa musculare. In questu modu, a persona hè capace di uttene più prestazioni da a furmazione, oltre à a furmazione più spessu, facilitendu u prucessu di perdita di pesu.
Per uttene tutti questi vantaghji per a perdita di pesu, l'acqua deve esse cunsumata senza l'aggiunta di zuccheru, postu chì cusì l'acqua principia à cuntene parechje calorie chì ponu dannà u prucessu di perdita di pesu.
Cumu beie acqua per perde u pesu
Per aiutà a perdita di pesu, l'acqua deve esse cunsumata senza l'aggiunta di alcuna sostanza chì pò aumentà u so cuntenutu caluricu. Dunque, hè cunsigliatu di beie acqua pura, acqua aromatizzata o tè senza zuccheru. Inoltre, u cunsumu d'alimenti ricchi in acqua cum'è gelatina senza zuccheru, anguria, melone, lattuga o pumate, pò ancu aiutà, postu chì cuntenenu poche calorie.
Scuprite alcuni di i cibi più ricchi di acqua chì pudete includere in a vostra vita d'ogni ghjornu:
Duvete beie trà 1,5 à 3 litri d'acqua à ghjornu, hè impurtante di beie liquidi finu à un massimu di 30 minuti prima di pranzi è 40 minuti dopu. Inoltre, hè ancu raccomandatu di limità a quantità di liquidi à u minimu durante ogni pastu in modo chì a pancia ùn sia micca gonfia è micca di compromettà a digestione.
A quantità d'acqua chì ogni persona hà bisognu à beie ogni ghjornu deve esse calculata secondu a formula matematica seguente: Peso x 35 ml. Per esempiu: 70 kg x 35 ml: 2,4 litri d'acqua à ghjornu.
7 ricette per beie più acqua
Una bona opzione per quelli chì anu difficultà à beie l'acqua tutta a ghjurnata hè di aghjunghje un sapore à l'acqua, senza aghjunghje zuccheru. Eccu alcuni ingredienti chì ponu esse aghjunti in 1 litru d'acqua, chì miglioranu u gustu senza aumentà a quantità di calorie:
- 1 suchju di limonu;
- 1 bastone di cannella è foglie di menta;
- Fette di cetriolu è fragole tagliate à meza;
- Pezzi di zenzeru è fette d'aranciu cù buccia;
- Fette di ananas è di menta;
- 5 chiodi di garofanu è 3 anis stellati;
- Un pizzicu di pepe di cayenne, chì aiuta sempre à perde pesu.
Hè solu necessariu aghjunghje l'ingredienti in l'acqua è lasciarla ripusà per qualchì ora, ricurdendu chì più si riposa, più u gustu di l'acqua serà intensu. Ùn ci hè bisognu di sfracicà nunda, perchè ùn hè micca suchju è ùn hè ancu necessariu d'aghjunghje zuccheru o un altru edulcorante. Questu hè un modu praticu per aghjunghje qualchì sapore è sali minerali à l'acqua, rendendu più faciule ingerisce a quantità ideale d'acqua ogni ghjornu.