A crescita di u senu in gravidanza
Cuntenutu
A crescita di i seni durante a gravidanza inizia trà a 6a è l'8a settimana di gravidanza per via di l'aumentu di i strati di grassu di a pelle è di u sviluppu di i canali mammari, preparendu i seni di a donna per allattà.
Normalmente, i seni ghjunghjenu à u so più grande volume intornu à u 7u mese di gravidanza è, dunque, hè normale per a dimensione di u bra aumentà di unu o dui numeri è per a donna di cumincià à sperimentà dolore è fastidiu in i seni. Per evità l'inconfortu, hè impurtante chì a donna abbia un bra cù una misura adatta è chì abbia cinture larghe per garantisce u sustegnu, oltre à evità reggiseni chì cuntenenu una ferrula, chì pò ferisce i petti.
Cumu diminuite l'inconfortu
Hè nurmale chì l'allargamentu di u pettu durante a gravidanza provoca fastidiu in e donne, hè dunque impurtante di sceglie un bra chì sia cunfortu, chì abbia strapelli larghi, chì garantisca un bonu sustegnu, è chì ùn abbia micca ferrule, postu chì pò stringhje è ferisce i petti. Inoltre, hè cunsigliatu chì avete un zipper per adattà a dimensione è chì i seni sò cumpletamente in u bra. Vede più cunsiglii nantu à cumu curà currettamente i vostri seni durante a gravidanza.
U calostru, u primu latte à allattà u zitellu, cumencia à esse pruduttu intornu à u 3u - 4u mese di gravidanza è in l'ultimi mesi di gravidanza, una piccula quantità pò filtrà da i seni, dunque a donna incinta pò dighjà cumprà i reggiseni allattendu chì sò ancu grandi da aduprà durante a gravidanza. Se u calostru perde da i seni, a donna incinta pò aduprà dischi di allattamentu per impedisce chì u bra ùn si bagni.
Altri cambiamenti di senu in a gravidanza
Ci sò altri cambiamenti di senu in a gravidanza, in più di a so crescita, cum'è:
- Prudutti di senu mentre crescenu;
- Stretch marks nantu à i petti per via di l'allungamentu di a pelle;
- Pruduzione di e vene di i petti;
- Capezzoli più grossi è più scuri di u normale;
- Dolore è disconfort in i seni;
- E piccule "palline" apparsu intornu à l'areola;
- Irritazione in a piega inframammaria o trà i petti.
Questi cambiamenti ùn accadenu micca sempre è varienu da incinta à incinta. Sì i seni ùn crescenu micca tantu, ùn significa micca chì a donna incinta ùn puderà allattà, postu chì a dimensione di i seni ùn hè micca ligata à u successu di l'allattamentu.