U paragone hè un assassinu. Tagliate.
Da a forma di e nostre cellule à u turbulentu di e nostre impronte digitali, ogni umanu hè prufundamente, guasi incomprensibbilmente unicu. In tutte e eone di u tempu, trà trilioni di ova umane chì sò state fecundate è covate ... ci hè solu unu: microscopicamente rimarchevuli, positivamente irripetibile, originale è ... al di là di paragunà.
I mudelli di rollu sò utili. Sò fanali quandu a caccia di i sogni diventa turbia; sò una prova di resistenza è di magia. Ma l'emulazione hè un terrenu complicatu. Aghju una amica, un aspirante rumanzieru è scrittore brillante in sè stessu, chì m'hà dettu una volta ch'ella vulia esse a "Canadese Anne Lamott. " Aghju dettu: "Perchè ùn site micca solu u Tu glubale?"
Duvemu avè l'audacia di ùn esse altru chè noi stessi per sapè ciò chì hè u veru putere.
U paragone hè scemu. Hè stampatu nantu à u putenziale è a verità è tutte e cose belle chì avresti dighjà andatu per voi se ùn eri micca cusì occupatu à l'ombra cù e persone chì pensate chì anu megliu. Puderete paragunà un fioccu di neve cù un fioccu di neve per decide quale era più bellu è unicu? Micca dui fiocchi di neve sò listessi.
U paragone hè una pendita scivolosa per l'invidia è, per a maiò parte, l'invidia perde energia chì puderia esse posta per uttene ciò chì vulete o ottimizà ciò chì avete. Hè una trappula. Aviu invidiatu i zitelli di fondi fiduciarii è i mo amichi cù genitori ricchi. "Povaru à mè ... nisuna leg-up, nata in una famiglia media, ùn deve esse fatta da sè." Iuck. Chì sprechju di spaziu di mente - {textend} spaziu chì puderia esse pienu di creatività è ingenuità.
Eccu dunque l'abitudine generatrice di libertà per aiutà à smette di paragunà è scioglie l'invidia:
1. Invece di paragunà, imaginate. Immaginatevi di sente u modu chì vulete sente: successu, brillante, artisticamente liberu, terrenu, sanu, cunnessu. Eccu. Ùn vi fate micca menu o più di chiunque altru - sì simplicemente dà ti permessu vulè ciò chì vulete.
2. Benedisci a ghjente chì vi face invidia. I ricchi, magri, innamurati, fiduciosi, putenti. Più veloce di ciò chì si pò dì "Vogliu avè avutu", dite à voi stessi, o - {textend} ancu megliu - {textend} per elli, "Via per andà ... site bellu ... vi ammiraghju".
Cù invidia fora di a strada, avete più spaziu per a vostra propria grandezza per avanzà.
Questu articulu hè statu publicatu uriginale in u DanielleLaPorte.com.Danielle LaPorte hè un guru spirituale, autore è membru di Oprah Supersoul100. Per più insight è ispirazione, verificate u libru di Danielle, "White Hot Verità.”