Cosa hè è cumu identificà a dermatite atopica
Cuntenutu
A dermatite atopica hè una infiammazione di a pelle, cunnisciuta ancu cum'è eczema atopicu, chì provoca diverse lesioni nantu à a pelle, cume placche o picculi grumi rossi, chì tendenu à prurite assai è, in a maiò parte di i casi, apparenze in zitelli o zitelli finu à 5 anni, malgradu u pudè cumparisce à qualsiasi età.
Questa infiammazione di a pelle hà una origine allergica è ùn hè micca contagiosa, è i siti più colpiti varienu secondu l'età, essendu più cumuni in i pieghji di e braccia è di e ghjinochje, è ponu ancu apparisce nantu à e guance è vicinu à l'arechje di i zitelli , o in u collu, e mani è i pedi di l'adulti. Benchì ùn ci sia cure, a dermatite atopica pò esse trattata cù farmaci antiinflamatori in unguentu o in compresse, è cù idratazione di a pelle.
Dermatite in u zitelluDermatite in adultiPrincipali sintomi
A dermatite atopica pò apparisce in qualsiasi criaturu o adultu chì soffre di ogni tipu d'allergia, essendu assai cumuna in e persone chì anu una rinite allergica o asma, è per questa ragione, hè cunsiderata una forma d'allergia cutanea. Questa reazione pò accade in ogni mumentu, ma pò ancu esse scatenata da un'allergia alimentaria, polvere, funghi, calore, sudore o in risposta à u stress, l'ansietà è l'irritabilità.
Inoltre, a dermatite atopica hà influenze genetiche è ereditarie, postu chì hè assai cumunu per e persone cun sta malattia avè genitori chì sò ancu allergici. I sintomi più cumuni sò:
- Gonfiore di a pelle;
- Rossu;
- Pruritu;
- Peeling di a pelle;
- Formazione di piccule palle.
Queste lesioni ponu spessu apparisce in periodi di focola è spariscenu quandu a reazione allergica migliora. Tuttavia, quandu e lesioni ùn sò micca trattate o restanu nantu à a pelle per un bellu pezzu, cambiendu in una forma cronica, ponu diventà più scuri in culore è sembranu una crosta, una situazione chjamata lichenificazione. Amparate à ricunnosce i sintomi di dermatite atopica.
Cum'è a reazione allergica provoca pruriti è ferite, ci hè una grande predisposizione per l'infezzione di e lesioni, chì ponu diventà più gonfie, dolorose è cun secrezione purulenta.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu di dermatite atopica hè fattu da u dermatologu principalmente per mezu di a valutazione di i segni è sintomi presentati da a persona. Inoltre, u duttore deve tene contu di a storia clinica di a persona, vale à dì, di a frequenza cù a quale i sintomi si presentanu è in quali situazioni apparenze, vale à dì, se appare in tempi di stress o per via di rinite allergica, per esempiu.
Hè impurtante chì a diagnosi di dermatite atopica sia fatta appena i primi sintomi apparsu in modu chì u trattamentu pò esse iniziatu immediatamente è complicazioni cum'è infezioni di a pelle, prublemi di sonnu per prurito, febbre, asma, sfaldatura di a pelle sò impedite. pelle è prurite cronica.
Cumu trattà
U trattamentu per a dermatite atopica pò esse fattu cù l'usu di creme corticoidi o unguenti prescritti da u dermatologu, cum'è Dexchlorpheniramine o Dexamethasone, duie volte à ghjornu. Hè ancu impurtante di aduttà alcune abitudine per riduce l'infiammazione è curà e crisi, cume:
- Aduprate creme idratanti à base di urea, evitendu prudutti cum'è u culore è l'odore;
- Ùn bagnate micca cù acqua calda;
- Evite di piglià più di un bagnu à ghjornu;
- Evite l'alimenti chì sò più propensi à causà allergie, cum'è gamberi, arachidi o latte.
Inoltre, i medicazione per pillule, cum'è anti-allergie o corticosteroidi, prescritti da u dermatologu, ponu esse necessarie per riduce i pruriti è l'infiammazione grave. Capite più nantu à u trattamentu per a dermatite atopica.