Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Lugliu 2025
Anonim
FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat
Video: FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat

Cuntenutu

Quandu u zitellu ùn parla micca quant'è l'altri zitelli di a stessa età, pò esse un segnu ch'ellu hà qualchì prublemu di parlatu o di cumunicazione per via di picculi cambiamenti in i musculi di parlà o per via di prublemi di udizione, per esempiu.

Inoltre, altre situazioni, cum'è esse un solu figliolu o u zitellu più chjucu, ponu ancu creà barriere in u sviluppu di a capacità di parlà, è in questi casi, si consiglia di cunsultà un logopedista per identificà a ragione pussibile di questu difficultà.

I zitelli sò generalmente previsti di cumincià à parlà e prime parolle intornu à 18 mesi, ma ponu piglià finu à 6 anni per ch'elli sianu capaci di parlà currettamente, postu chì ùn ci hè micca l'età ghjusta per u sviluppu cumpletu di a lingua. Sapete quandu u vostru zitellu deve cumincià à parlà.

Cumu trattà i prublemi di parlà di a zitiddina

U megliu modu per trattà un zitellu cù prublemi di parlà hè di cunsultà un logopedista per identificà u prublema è inizià un trattamentu adattatu. Tuttavia, una grande parte di i prublemi di parlà in a zitiddina pò esse migliorata cù qualchi suggerimenti impurtanti, chì includenu:


  • Evite di trattà u vostru zitellu cum'è un criaturuperchè i zitelli tendenu à comportassi secondu ciò chì i so genitori aspettanu da elli;
  • Ùn dì micca e parolle male, cum'è "bibi" invece di "vittura", per esempiu, perchè u zitellu imita i soni fatti da l'adulti è ùn dà micca à l'uggetti u nome ghjustu;
  • Evite esigene sopra e capacità di u zitellu è paragunallu cù l'altri, perchè pò fà chì u zitellu sia insicuru nantu à u so sviluppu, chì pò perjudicà a so amparera;
  • Ùn culpite micca u zitellu per errori in a parolla, cum'è 'Ùn aghju capitu nunda di ciò chì avete dettu' o 'parlà bè', chì hè normale chì l'errori si sviluppinu in a parolla. In questi casi, hè cunsigliatu di dì solu "Ripetite, ùn aghju micca capitu" in una manera calma è dolce, cum'è se parlassi cun un amicu adultu, per esempiu;
  • Incuraghjite u zitellu à parlà, perchè hà bisognu di sente chì ci hè un ambiente induve si pò fà sbagli senza esse ghjudicati;
  • Evite di dumandà à u zitellu di ripete a stessa parolla ripetutamente, perchè pò creà una maghjina negativa di sè stessu, pruvucendu u zitellu à evità di cumunicà.

Tuttavia, i genitori è i prufessori devenu riceve guida da pediatrici è logopedisti per scopre u megliu modu per trattà cù u zitellu in ogni tappa di u sviluppu di parlà, evitendu di compromettere u so sviluppu normale, ancu s'ellu hè più lente di l'altri zitelli.


Principali prublemi di parlà in a zitellina

I prublemi principali di parlà in a zitellina sò relativi à u scambiu, omissione o distorsione di i soni è, dunque, includenu balbuzie, lingua disordinata, dislalia o apraxia, per esempiu.

1. Stutter

Stuttering hè un prublema di parlà chì interferisce cù a fluidità di u discorsu di u zitellu, cù una ripetizione eccessiva di a prima parte di a parolla chì hè cumuna, cum'è in 'cla-cla-cla-claro', o un sonu unicu, cum'è in u casu di 'co-ooo-mida', per esempiu. Tuttavia, a balbuzia hè assai cumuna finu à 3 anni, è deve esse trattata solu cum'è un prublema dopu à quella età.

2. Discorsu disturbatu

I zitelli cù discorsi disordini trovanu difficiule à parlà in modu capiscitoghju è, dunque, anu grande difficultà à sprime ciò chì pensanu. In questi casi, cambiamenti improvvisi di u ritmu di a lingua sò frequenti, cume pause inaspettate mischiate cù una velocità di parlata aumentata.

3. Dislalia

A Dyslalia hè un prublema di parlà carattarizatu da a presenza di parechji errori di lingua durante u discorsu di u zitellu, chì pò cumprende u scambiu di lettere in una parolla, cum'è 'callu' invece di 'vittura', omissione di soni, cum'è 'omi' in u locu di 'manghjatu', o aghjuntu di sillabe di una parolla, cum'è 'finestra' invece di 'finestra'. Vede più nantu à sta malatia.


4. Apraxia di parlà

Apraxia si pone quandu u zitellu trova difficiule à pruduce o imità i soni currettamente, ùn riescendu micca à ripete parolle più semplici, dicendu, per esempiu, "té" quandu si dumanda di parlà "omu", per esempiu. Questu accade di solitu quandu u zitellu ùn hè micca capace di spostà currettamente i musculi o e strutture necessarie per parlà, cum'è in u casu di una lingua attaccata.

A causa di i sfarenti cambiamenti in u discorsu di u zitellu è di a difficultà à identificà i veri prublemi di parlatu, hè cunsigliatu di cunsultà un logopedista ogni volta chì ci hè suspettu, postu chì hè u prufessiunale u più adattu per identificà currettamente u prublema.

Cusì, hè nurmale chì in a listessa famiglia ci sianu zitelli chì cumincianu à parlà vicinu à l'età di 1 è mezu quandu l'altri cumincianu à parlà solu dopu à 3 o 4 anni è, dunque, i genitori ùn devenu micca paragunà u sviluppu di a parolla di un zitellu cù u fratellu maiò perchè pò causà ansietà inutile è aggravà u sviluppu di u zitellu.

Amparate più nantu à l'apraxia di u discorsu, chì sò e cause è cumu hè u trattamentu.

Quandu andà à u pediatricu

Hè cunsigliatu di cunsultà un logopedista quandu u zitellu:

  • Stutters spessu dopu à l'età di 4;
  • Ùn produce micca alcunu sonu, ancu quandu ghjoca solu;
  • Ùn capisce micca ciò chì li hè dettu;
  • Hè natu cun un prublema di audizione o di bocca congenitale, cum'è a lingua attaccata o labbra fendita, per esempiu.

In questi casi, u duttore valuterà a storia di u zitellu è osserverà u so cumpurtamentu per identificà quali prublemi sò prisenti in u so modu di cumunicà, selezziunendu u trattamentu più adattu è guidendu i genitori nantu à u megliu modu per relazione cù u zitellu., In ordine per risolve u prublema u più prestu pussibule.

Eccu cumu per sapè se u vostru figliolu hà un prublema di udizione chì pò rende difficile u discorsu.

Posti Populari

Interazzione trà droghe è alimentariu: chì sò è cumu evitàle

Interazzione trà droghe è alimentariu: chì sò è cumu evitàle

Manghjà cibu è bevande cù certi tipi di medicazione pò influenzà u funziunamentu di ti farmaci, impedenduli di avè l'effettu previ tu o aumentendu a probabilità ...
Scuprite s'ellu hè pussibule di sente torna in casu di sordità profonda

Scuprite s'ellu hè pussibule di sente torna in casu di sordità profonda

Hè pu ibule di ente torna in ca i di ordità profonda, tuttavia, e probabilità di pudè ente chjaramente è enza difficultà ò ba e, è i ca i più rie ciuti di ...