Cumu hè trattata a dermatite da stasi?

Cuntenutu
A dermatite da stasi, o eczema di stasi, currisponde à una infiammazione cronica di a pelle chì si verifica in a regione inferiore di a gamba, principalmente in e caviglie, per via di a difficoltà di u sangue chì ritorna in core, accumulendu in a regione. Sta malatia crònica hè carattarizata da un cambiamentu in u culore di a pelle, chì hè scurazione per via di scaglie, calore è edema.
U trattamentu hè fattu secondu a guida di u dermatologu è deve esse fattu u più prestu pussibule per evità l'apparizione di complicazioni, cume ulcere, per esempiu.


Causa principale
A causa principale di a dermatite da stasi hè l'insufficienza venosa, vale à dì, quandu u sangue ùn pò micca vultà in core, accumulendu si in e gambe. Cusì, stu tipu di dermatite si face più spessu in e donne cù vene varicose è gonfiore di e ghjambe.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di a dermatite da stasi hà per scopu di risolve l'insuffisenza venosa, vale à dì, di permette à a nurmalità di a circulazione, riducendu cusì l'accumulazione di sangue in e gambe inferiori.
U dermatologu raccomanda di solitu l'usu di calze di compressione elastica è cunsiglia à a persona di ùn pusà o stà per un bellu pezzu. Inoltre, cumpresse umite, unguenti à u situ di inflammazione o antibiotici orali ponu esse indicati secondu cunsiglii medichi. Hè ancu impurtante di piglià precauzioni cum'è a prutezzione di e lesioni per prevene infezioni è, quandu hè pussibule, elevà e gambe per prevene l'accumulazione di sangue.
Ùn hè micca cunsigliatu di aduprà creme, unguenti o di aduprà antibiotici chì ùn sò micca stati raccomandati da u duttore, chì pò aggravà l'infiammazione, purtendu à cumplicazioni cum'è dermatite da cuntattu, cellulite infettiva è l'apparizione di ulcere varicose, chì sò difficiuli à guarisce. ferite situate à a caviglia è chì nascenu per via di una cattiva circulazione. Quandu l'ulcere sò assai aggressivi, i greffi di a pelle ponu esse raccomandati per rigenerà u tessutu influenzatu. Capite ciò chì hè l'ulcera varicosa è cumu si face u trattamentu.
Sintomi di dermatite da stasi
I sintomi normalmente associati à a dermatite da stasi sò:
- Pelli rosse è calde;
- Sculacciata;
- Scuru di a pelle;
- Mancanza di circulazione di sangue in e cavichje;
- Ferite in u situ di inflammazioni;
- Pruritu;
- Gonfiore;
- Maiori probabilità di infezioni batteriche.
Quandu i sintomi cumpariscenu, hè impurtante cunsultà un dermatologu per chì u diagnosticu sia fattu è u trattamentu adattatu pò esse iniziatu.
U diagnosticu hè generalmente fattu osservendu i sintomi è e caratteristiche di a pelle, ma i test di laboratorio ponu ancu esse urdinati per valutà u flussu di sangue è i testi di imaging cume l'ultrasu.