U svenimentu durante a gravidanza danneghja u zitellu?

Cuntenutu
- Cosa da fà in casu di svenimentu durante a gravidanza
- Cume evità a pressione sanguigna bassa durante a gravidanza
Se vi sentite svenenti o avete svenutu durante a gravidanza duvete pruvà à cuntà ciò chì hè accadutu mumenti prima per pruvà à identificà a causa in modu da pudè esse rimossa. Di solitu a donna si sveglia in qualchì mumentu è ci hè poca ragione di inchietassi, ma hè impurtante di fà sapè à u duttore ciò chì hè accadutu in modu da pudè investigà a causa.
U svenimentu durante a gravidanza di solitu si face quandu a pressione hè troppu bassa o ci hè un'ipogliuemia perchè a donna hè stata senza manghjà per più di 3 ore. Ma a donna incinta pò ancu svene o sente svene quandu si alza assai prestu o in casu di dulore severu, cunvulsioni, anemia, alcolu o medicazione, attività fisica eccessiva o in casu di prublemi cardiovascolari o neurologichi.

Cosa da fà in casu di svenimentu durante a gravidanza
Sì vi sentite svenenti, pruvate à pusà cù a testa inclinata in avanti o sdraiatu di fiancu, respirendu pianu è prufondu chì cusì migliora a sensazione di debolezza è svenimentu.
Ancu se u svenimentu stessu hè una cosa passante, a caduta pò purtà un grande cunfortu è pò ancu dannà u zitellu. Dunque, se vi sentite debuli è debbuli, dumandate aiutu à quelli chì sò vicini per sustene vi, per evità di cascà in terra.
U svenimentu hè nurmale è più cumunu in a prima gravidanza perchè hè quandu a placenta hè furmata è u corpu di a donna ùn hè ancu statu capace di pruduce tuttu u sangue chì u so corpu, a placenta è u zitellu anu bisognu. Tuttavia, questu ùn deve micca esse una sensazione chì accade ogni ghjornu è dunque, se applicabile, parlate cù u vostru duttore.
Cume evità a pressione sanguigna bassa durante a gravidanza
Hè cunsigliatu di aduttà alcune strategie simplici ma impurtanti, cum'è:
- Evite di stà o stende troppu longu;
- Evite cambiamenti bruschi di pusizione cum'è arrizzassi troppu prestu;
- Ùn andate più di 3 senza manghjà nunda;
- Evite i lochi assai caldi o affannosi, cù poca circulazione d'aria;
- Sì vi sentite debuli, stenditi cù e gambe alzate per fà più faciule per u sangue di ghjunghje à u vostru cervellu, evitendu u svenimentu.
Quandu a donna si riprende da u svenimentu pò beie suchju o yogurt per aumentà a pressione sanguigna è sentesi megliu.