Ciò chì pò esse diarrea verde: cause è cume si tratta
Cuntenutu
- 1. Manghjate assai ligumi o tintura verde
- 2. Aduprate lassativi
- 3. Infezzioni in l'intestinu
- 4. Intestinu irritabile o malatia di Crohn
- Chì sgabelli verdi ponu esse in i zitelli
A diarrea verde pò accade per via di una ingesta eccessiva di cibi verdi, per via di un rapidu passaghju di feci per l'intestinu, ingestione di coloranti alimentari, supplementi di ferru, o per una infezzione o malattia. U trattamentu cunsiste à beie assai liquidi, sali di reidratazione orale è probiotici, tuttavia dipende assai da ciò chì causa u prublema, allora se a durata di a diarrea supera 1 o 2 ghjorni, duvete andà à u gastroenterologu.
E feci sò cumposte da acqua, fibre, batteri fecali, cellule intestinali è mucus, è u so culore è a so cunsistenza sò generalmente ligati à l'alimentu. Tuttavia, u culore cambiatu di e feci pò esse un segnu di prublemi intestinali o altre malatie. Vede ciò chì pò significà ogni culore di u banchittu.
1. Manghjate assai ligumi o tintura verde
Manghjà cibi verdi chì cuntenenu clorofilla, cum'è qualchì verdura, o cibi cù culori verdi, ponu dà origine à sgabelli verdi, tuttavia, u so culore torna à a normalità quandu u corpu elimina questi alimenti.
Inoltre, cunsumà supplementi alimentari in eccessu pò ancu rende i sgabelli più scuri è più verdi, soprattuttu se quelli supplementi anu ferru in a so cumpusizione.
2. Aduprate lassativi
A bile hè un liquidu verde-marrone, pruduttu in u fegatu è hà a funzione di digerisce u grassu in l'alimentu. Quandu a bile digerisce i grassi, i nutrienti ponu esse assorbiti in l'intestinu in u sangue, è a bile continua a so strada in l'intestinu, cambiendu gradualmente u so culore da verde à marrone, chì pò piglià ore o ancu uni pochi di ghjorni.
Cusì, in situazioni induve u transitu intestinale hè più veloce, cume in casi d'usu di droghe lassative, situazioni di diarrea o stress intensu, per esempiu, e feci ponu diventà più liquide, senza lascià u tempu per a bile cambià di culore.
3. Infezzioni in l'intestinu
A diarrea verde pò ancu esse causata da infezioni cù Salmonella sp. o da Giardia lamblia. Infezzione cù Salmonella sp., hè una infezzione batterica di l'intestini di solitu causata da alimenti contaminati è a diarrea verde hè unu di i sintomi principali, è pò ancu esse accumpagnata da altri sintomi cum'è nausea è vomitu, dolore addominale, frebba, sangue in feci, mal di testa è musculu. L'infezzione guarisce di solitu senza medicazione, ma pò esse alleviata cun analgesici per u dolore addominale è in casi più severi, cù antibiotici.
A Giardiasis, invece, hè una malattia causata da un parassita chjamatu Giardia lamblia, nurmalmente causatu da u bevimentu di l'acqua contaminata. Oltre à a diarrea liquida verde, pò causà altri sintomi cum'è gasu, dolore addominale è gonfiore, frebba, nausea è vomitu, perdita di appetitu o disidratazione.
Hè impurtante, in i dui casi, chì a persona fermi idratata, postu chì parechji fluidi si perdenu per via di a diarrea, generendu segni è sintomi cume scurazione di l'urina, secchezza di a pelle, mal di testa è crampi musculari, è in certi casi, ospedalizazione pò esse necessariu.
4. Intestinu irritabile o malatia di Crohn
E persone cù a malattia di Crohn, u sindromu di l'intestione irritabile o a colite ulcerativa ponu ancu avè feci verdi, per via di una povera digestione di i grassi è di l'infiammazione di a mucosa intestinale, associata à altri sintomi cum'è u dolore addominale o un gas eccessivu.
Inoltre, e persone chì anu cacciatu a cistifellea, ponu ancu avè feci verdi, perchè cume a bile prodotta in u fegatu ùn hè micca conservata in a cistifellea, passa in l'intestinu, dendu cusì à e feci un culore verde.
Vede più nantu à i sgabelli verdi.
Chì sgabelli verdi ponu esse in i zitelli
In i primi ghjorni dopu à a nascita, è mentre u zitellu hè alimentatu solu cù u latte maternu, hè nurmale avè sgabelli verdi dolci, diventendu gialli è poi marroni finu à u primu annu di età.
Per i criaturi alimentati cù formule infantili, e feci verdi ponu cuntinuà per un tempu più longu, probabilmente per via di a cumpusizione di e formule, chì cuntenenu u ferru in a so cumpusizione. Tuttavia, stu culore pò esse ancu per via di una infezzione, cambiamentu di latte, intolleranza à qualchì alimentu, presenza di bile, ingestione di frutti o ligumi di culore verdundinu o ancu per via di l'usu di medicinali.
Vede ciò chì ogni culore di u sgabellu di u zitellu pò indicà.