Dihydroergocristine (Iskemil)

Cuntenutu
Dihydroergocristine, o dihydroergocristine mesylate, hè un rimediu, derivatu da un fungu chì cresce nantu à a segale, chì facilita a circulazione sanguigna versu u sistema nervosu centrale, allevendu sintomi cum'è vertu, prublemi di memoria, difficultà di cuncentrazione o cambiamenti d'umore., Per esempiu.
Stu medicamentu hè pruduttu da i laboratorii Aché sottu u nome di marca Iskemil, è pò esse acquistatu cù una prescrizione in forma di scatule chì cuntenenu 20 capsule di 6 mg di dihydroergocristine mesylate.

U prezzu
U prezzu mediu di Iskemil hè di circa 100 reai per ogni scatula di 20 capsule. Tuttavia, questu valore pò varià secondu u locu di vendita.
Per chì ghjè
Dihydroergocristine hè indicatu per u trattamentu di sintomi di prublemi cerebrovascolari crònici cum'è vertigo, disordini di memoria, difficoltà di cuncentrazione, mal di testa è cambiamenti d'umore.
Inoltre, pò ancu esse adupratu per facilità u trattamentu di pressione sanguigna alta o malatie vascolari periferiche.
Cumu aduprà
Dihydroergocristine deve esse adupratu solu sottu a guida di un duttore, postu chì hè necessariu valutà l'effettu di a droga nantu à i sintomi è adattà a dose, se necessariu. Tuttavia, in a maiò parte di i casi, u trattamentu hè fattu cù 1 capsula di 6 mg per ghjornu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni di Iskemil includenu una diminuzione di a frequenza cardiaca, nausea, nasu chì cola è prurite di pellet di pelle.
Quale ùn deve micca piglià
Stu medicamentu ùn deve esse adupratu da donne incinte, donne chì allattanu, pazienti cun psicosi o persone cun ipersensibilità à a sostanza attiva o à altri componenti di a formula.