Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
236 le voyage reprend, mais pour combien de temps?
Video: 236 le voyage reprend, mais pour combien de temps?

Cuntenutu

U dulore durante l'evacuazione hè di solitu ligatu à cambiamenti in a zona anale, cume emorroidi o fessure, ma pò accade dinò per via di variazioni in e feci, soprattuttu quandu sò assai duri è secchi.

Cusì, se stu tipu di dolore si pone in una persona cun stinzia, accade di solitu perchè e feci sò assai dure è dunque ponu causà ferite quandu passanu per l'anu. Tuttavia, se una anormalità di l'anu hè suspettata, hè impurtante andà à un medicu generale o un proctologu per identificà u diagnosticu è inizià u trattamentu currettu.

1. Emorroidi

L'emorroidi sò una di e cause principali di u dulore quandu si evacuanu è di solitu, in più di u dulore, causanu ancu sanguinamenti è u sangue pò cumparisce nantu à a carta igienica o ancu in u vascellu. L'emorroide hè simile à una vena varicosa, chì hè una vena dilatata chì nasce in l'anu, soprattuttu in quelli cun stinzia, chì ponu sorgere da una pressione aumentata quandu si prova à evacuà.


A maiò parte di u tempu, l'emorroidi ùn causanu micca altri sintomi, ma ci sò casi induve a persona pò sempre sperimentà pruriti in a zona anale è disconfort durante u ghjornu. Se l'emorroidi apparisce in a regione esterna di l'anu, pò ancu esse pussibule di sente un ligeru gonfiore in a regione.

Cosa da fà: L'ideale hè di cunsultà un proctologu per cunfirmà a presenza di l'emorroidi è di inizià u trattamentu adattatu, chì si face di solitu cù unguenti cum'è Proctosan o Proctyl, per esempiu. Vede altri esempi di unguenti per questi casi.

2. Stipazione

In u casu di e persone cun stinzia, u dulore durante l'evacuazione hè assai frequente, micca solu perchè anu bisognu di applicà più forza, ma perchè e feci sò assai dure, ponu finisce per ferisce a zona anale quandu partenu è causanu piccule ferite. Per questa ragione, hè ancu cumunu per e piccule macchie di sangue apparisce nantu à a carta igienica, chì apparisce à causa di u sangu da queste ferite.

Cosa da fà: U megliu modu per cumbatte a stinzia hè di manghjà una dieta ricca di fibre, di esercitassi regolarmente è di beie almenu 2 litri d'acqua à ghjornu. Tuttavia, quandu queste misure ùn funzionanu micca, pò esse necessariu di fà un lassativu prescrittu da un duttore, per esempiu, per ammorbidisce e feci è lascialu passà. Vede di più nantu à cume luttà contripazione è evacuà senza dolore.


3. Fissura anale

A fessura anale hè una piccula piaga chì pò apparisce in a regione anale, accadendu quandu ci hè un traumu in a regione, cume quandu l'anu hè pulitu eccessivamente, quandu avete feci assai dure o per via di altre malatie cum'è Infezioni Trasmesse Sexualmente (ITS) o a malatia di Crohn, per esempiu.

Ancu se a fessura pò causà una sensazione di brusgiu durante u ghjornu, u dolore hè di solitu più severu quandu si evacua, per via di u passaghju di e feci. Perchè hè una ferita, ci hè un risicu più grande d'infezzione, chì pò finisce per causà gonfiore in a regione è dolore assai severu tutta a ghjurnata.

Cosa da fà: A fessura pò guarì naturalmente, senza necessità di trattamentu. Tuttavia, cume avete un risicu più elevatu di infezione, hè cunsigliatu di mantene una igiene intima adeguata. Dunque, quandu hè pussibule, dopu l'evacuazione hè assai impurtante di lavà a regione cù acqua abbundante. Vede ancu cumu fà un bagnu di sitz per alleviate l'inconfortu.

L'usu di unguenti curativi, cum'è Xyloproct, l'usu di analgesici per alleviare u dolore, cum'è Dipyrone, o l'usu di lassativi, cum'è lattulosa o oliu minerale, pò esse ancu indicatu, in più di raccomandà una dieta ricca di fibre. è u cunsumu di bundanza di fluidi durante u ghjornu, per ch'ellu sia pussibule d'evità chì e feci diventanu dure.


4. Abscesu anale

L'ascessu anale cunsiste in l'accumulazione di pus sottu à a pelle, vicinu à a regione di l'anu. Questu ascessu accade di solitu à causa di l'ostruzzione di e ghiandole intornu à a zona anale è, ancu se pò causà assai disagiu è dolore, hè faciule da trattà cù una chirurgia minore.

L'ascessu anale hè carattarizatu da u sviluppu di un gonfiore chì cresce cù u tempu è chì pò diventà rossu è assai dulurosu, è pò ancu esse assuciatu à a frebba. À u primu, i sintomi ponu esse assai lievi è intensificati quandu si evacuanu, ma hè cumunu chì u dolore aggravi, affettendu e cumpetenze di u ghjornu, cume stà sedendu è fà sforzi.

Cosa da fà: L'unicu trattamentu per l'ascessu hè di avè una piccula chirurgia per drenà u pus dentro. Cusì, se un ascessu hè suspettatu, hè cunsigliatu di cunsultà un proctologu per cunfirmà u diagnosticu è pianificà a chirurgia. Capite i sintomi chì indicanu l'ascessu anale è cumu si face u trattamentu.

5. Endometriosi intestinali

Quandu u dulore durante l'evacuazione si pone durante a menstruazione o hè assai intensu durante stu periodu, pò esse un segnu di endometriosi in l'intestinu. L'endometriosi si compone di una crescita tissutale simile à quella di i muri di l'utru, ma in altrò in u corpu. Normalmente, stu tippu di tissutu si infiamma durante a menstruazione per l'effetti di l'ormoni è, dunque, s'ellu hè in l'intestinu, pò causà forti dolori addominali durante a menstruazione, chì pò peghju quandu si evacuanu.

In questi casi, in più di u dolore, stinzia, crampi severi è sanguinamenti in e feci ponu accade, per esempiu. Verificate altri segni chì ponu indicà chì u dolore quandu l'evacuazione hè endometriosi.

Cosa da fà: L'endometriosi hè generalmente trattata cù l'usu di una pillula di cuntrollu di nascita, per regulà i livelli ormonali è diminuisce l'infiammazione di u tessutu chì si trova in l'intestinu. Tuttavia, in i casi più severi, pò esse necessariu avè una chirurgia per rimuovere u tessutu. Amparate più nantu à l'endometriosi intestinale è cumu si tratta.

Quandu andà à u duttore

In a maiò parte di i casi, u dulore durante l'evacuazione ùn hè micca segnu di un prublema seriu, ma hè sempre cunsigliatu di cunsultà un proctologu per inizià u trattamentu più adattu, soprattuttu sì sintomi cum'è:

  • Febbra sopra à 38 ° C;
  • Sanguinamentu eccessivu durante l'evacuazione;
  • Dolore assai severu, chì impedisce di stà o di marchjà;
  • Rossu eccessivu o gonfiore di a regione.

Ancu s'ellu hè più raru, certi tipi di cancheru, cum'è u cancheru di u rettu o di a prutata, ponu ancu causà dolore quandu si evacuanu, dunque hè sempre impurtante di fà un appuntamentu cù un duttore per affruntà questi prublemi più gravi.

Posti Freschi

I Miglii Siri di Crescita di i Capelli Se Stà Sottile o Sparghjendu una Quantità Preoccupante

I Miglii Siri di Crescita di i Capelli Se Stà Sottile o Sparghjendu una Quantità Preoccupante

Tutti perimentanu un tipu di perdita di capelli è di pargimentu; in media, a maiò parte di e donne perde da 100 à 150 peli per ghjornu, hà dettu in precedenza l'e pertu di u ca...
Whole Foods cambia u ghjocu quandu si tratta di frutti è verdura di qualità

Whole Foods cambia u ghjocu quandu si tratta di frutti è verdura di qualità

Quandu cumprate l'alimentu, vulete apè da induve vene, nò ? Whole Food hà pen atu cu ì troppu - hè per que a chì anu lanciatu u o prugramma Re pon ibly Grown, chì...