Cume Fà Yoga Senza Sensazione Competitiva In Classe
Cuntenutu
U yoga hà i so benefici fisichi. Eppuru, hè megliu ricunnisciutu per u so effettu calmante nantu à a mente è u corpu. In fattu, un studiu recente in a Duke University School of Medicine hà truvatu u yoga pò ancu esse efficace in u trattamentu di a depressione è l'ansietà. Dunque, ùn era micca surprisa chì quandu aghju intrutu in un attaccu di depressione, u mo terapeuta mi hà suggeritu di inizià una pratica di yoga.
À a so dumanda, aghju pigliatu trè classi di vinyasa à settimana, à volte ancu aghjunghjendu una classa di hatha più meditativa. U prublema: Eru luntanu da esse rilassatu. Ogni classe, invece di fighjà nantu à a mo respirazione è lascendu u mo stress à a porta, aghju purtatu a mo personalità di tippu A, competitiva è spessu negativa cun mè. Durante l'ultimi 15 anni, sò statu un corridore. A realizazione hè stata misurata in tempi di chilometru, tempi di corsa, è ancu libbre perse. U yoga era difficiule per avvolgere a mo testa. Quandu ùn pudia micca toccà i mo pedi, mi sentu scunfittu. Quandu aghju guardatu i mo vicini in splits, aghju sentitu l'urgenza di allungà più luntanu - è spessu senti u dulore u ghjornu dopu. (A prossima volta chì vi sentite straddled trà spinghje voi stessi è spinghjelu troppu luntanu, dumandatevi: Sì troppu Competitivu in Palestra?)
U grande spechju davanti à a classe ùn hà mancu aiutu. Solu in l'ultimu annu aghju persu 20 sterline chì avia guadagnatu mentre studiava à u strangeru in Dublinu più di cinque anni fà. (Iè, ci hè un studiente di prima stranieru 15. Si chjama Guinness.) Ancu se u mo corpu hè più magru è più tonificatu di quantu ùn sia mai statu, sò sempre prestu à ghjudicallu in u spechju. "Wow, i mo braccia parenu grossi in questa camicia." I pinsamenti duri venenu solu naturali in u mità di a mo pratica.
Hè assurdu quant'è tuttu què pare, sti penseri ùn sò micca rari in a sucietà d'oghje induve una natura competitiva conduce u successu. (Hè in realtà a prima Classe Sorprendente in a quale Compettite.) Loren Bassett, un istruttore in Pure Yoga in New York City dice chì alcune classi di yoga - in particulare classi atletiche è vigorose cum'è yoga caldo - ponu attirà personalità di tippu A chì si sforzanu di scopi è volenu per ammaistrà posture. "Hè assai naturale per elli di esse cumpetitivi, è micca solu cù l'altri, ma cun elli stessi", dice Bassett.
A bona nutizia: Pudete ricunnosce a vostra natura competitiva, affrontà e vostre insicurità, è Aduprate a vostra pratica di yoga per calmà. Sottu, Bassett furnisce una guida passo-passo per fà cusì.
Sceglite Intentions Over Goals
"A magia succede quandu vi vene in una classa per amparà nantu à sè stessu è u vostru corpu, micca cum'è avete da vene à una corsa". U yoga ùn hè micca tècnicamente una classa di fitness - hè più nantu à a mente ", dice Bassett. Allora, ancu s'ellu hè bonu per avè scopi à longu andà, ùn deve micca permettenu di purtà a frustrazione in a vostra pratica. "Avvisate quandu i scopi cumincianu à esse distruttivi". Dopu tuttu, quandu i scopi ùn sò micca rializati, a frustrazione seguita subitu.Bassett dice chì parechje persone anu abbandunatu di conseguenza.
Hè più impurtante d'avè intenzioni. "L'intenzione hè più attuale focalizzata versus futura focalizzata". Per esempiu, se u vostru scopu hè di fà un capu di treppiede, a vostra intenzione pò esse d'avè un passu più vicinu à a posa completa. A vostra intenzione vi mantene in u mumentu presente, cuncintrendu nantu à cumu si sente u vostru corpu. U vostru scopu pò motivà, ma pò ancu spinghje à andà più luntanu di u vostru corpu duveria è causà ferite. (L'aspettu di l'intenzione hè unu di i nostri 30 Reasons Why We Love Yoga.)
Invece di pensà conscientemente à uttene u mo scopu di infine toccu i mo pedi (a corsa hà resu abbastanza duru!), aghju cuminciatu à fighjà nantu à l'intenzione di rilassamentu. A liberazione di ogni tensione hà migliuratu significativamente a mo pratica di yoga. (In più, sò assai più vicinu à toccu i mo pedi.)
Aduprate u Specchiu cum'è Istruzione
U specchiu pò esse una bona cosa se u aduprate currettamente, dice Bassett. "Se l'avvicinate cù l'intenzione ghjusta di fighjà u vostru allinjamentu, allora hè utile". Ma ferma quì. "Se vi cuncintrate nantu à cumu a postura pare opposta à ciò chì si sente, vi pò ritruvà è creà una distrazione". Ogni volta chì guardate in u specchiu per voi o per l'altri è perde a messa à u focu, ritruvatevi chjudendu l'ochji è pigliendu un fiatu prufondu. "Mi piace à sente u respiru entra è esce", dice Bassett. (Ammaistrate a vostra forma cù Cues di Yoga Essenziali per Uttene Più da u Vostru Mat Time.)
Truvate l'ispirazione in altri studienti
Guardu i mo cumpagni per dui motivi. Unu: per verificà a mo forma. Dui: per vede cumu si compara a mo forma. Aghju appughjatu solu un pocu più in u mo guerriero 2 mentre competu cù u mo vicinu. Spionà u vostru vicinu, però, toglie cumpletamente a vostra sperienza interiore. "Nisunu dui corpi sò uguali cusì perchè mi paragunaraghju cù a persona vicinu à mè? A so genetica hè diversa, u so sfondate, u so stilu di vita. Pò esse qualchì postu chì ùn site mai capace di fà, è pò esse perchè " Ùn sò micca geneticamente custruiti per ottene in quella pusizione ", dice Bassett.
Ancu se ùn vulete micca paragunà sè stessu à altri yogi, ùn avete micca bisognu di creà a vostra propria bolla imaginaria intornu à a vostra matta. Invece di paragunassi cun qualcunu altru, aduprate l'energia cullettiva di l'altri per tiravvi attraversu a vostra pratica. È se ci hè qualchissia in classe cù un'energia negativa (vale à dì a ragazza sò troppu bona per shavasana), tenite una distanza sicura è evite u cuntattu visuale.
Fate una pausa
A cuntrariu di l'altri forme d'eserciziu, u yoga ùn chjama micca per voi per spinghje in u stessu modu. Ancu s'è vo vulete ghjunghje u vostru pienu potenziale in ogni postura, ùn rinunzià micca quandu pigliate una pausa in a postura di u zitellu. "A chjamu onurendu u vostru corpu. Finch'è ùn vi scunfitti micca è dicendu, ùn possu micca fà quessa, allora a pausa hè ghjustificata", dice Bassett. Cusì respira-quella posa di u zitellu hè ben meritata. (Prima di chjappà u tappettu, leghjite 10 Cose da sapè prima di a vostra prima Classe di Yoga.)