Dolore di appendicite: sapete chì fà

Cuntenutu
L'appendice si trova à u latu drittu di u corpu, vicinu à l'intestinu, è hà una forma simile à u dettu di un guantu, chì significa chì ci hè una porta d'entrata, chì stessa hè a porta di uscita. Ogni alterazione organica chì ostacula stu passaghju face chì l'appendice si accenda. A presenza di feci dentru, u traumu direttu è u fattore geneticu sò e cause più frequenti di appendicite. Amparate à identificà l'appendicite.
U sintimu più caratteristicu di l'appendicite hè u dolore in u latu drittu di l'addome, chì pò ancu esse accumpagnatu da nausea, vomitu, perdita di appetitu è frebba, per esempiu. Hè impurtante chì in i primi sintomi di appendicite, l'aiutu medicu sia cercatu per chì u trattamentu sia fattu per evità complicazioni. Cunnosce i sintomi di l'appendicite
Situ di u dulore
Situ di u dulore
U dulore di l'appendicite hè carattarizatu da esse forte è custante è accade à u latu drittu di l'addome è sottu. Inizialmente u dolore hè cuncintratu in a regione centrale di l'abdomen, chì pò esse descrittu cum'è dolore diffusu intornu à l'ombelicu, per esempiu, ma dopu à qualchì ora, u dolore hè avà percepitu in un locu più definitu.
Ancu se u dolore à u latu drittu è sottu hè caratteristicu di l'appendicite, stu dolore pò accade ancu in altre situazioni, cume a malattia di Crohn, l'infiammazione di l'intestinu, u cisti in l'ovariu dirittu è l'ernia inguinale. Scuprite altre cause di dolore à u latu drittu di l'addome.
Dolore in u latu sinistro sottu
U dulore à a manca di l'abdomen è sottu hè raru in l'appendicite, tuttavia stu dulore pò indicà pancreatite, infiammazione di l'intestinu, eccessu di gas, ernia inguinale o cisti in l'ovariu sinistro, in u casu di e donne. Cunnosce e cause più cumuni di u dolore in schiena è addome.
Cosa da fà
Quandu u dulore à u latu drittu è in u ventre inferiore hè costante è accumpagnatu da altri sintomi, cum'è febbre, perdita di appetitu è nausea, per esempiu, hè impurtante andà à u duttore per fà u diagnosticu è determinà u trattamentu.
U diagnosticu di appendicite hè fattu per mezu di un esame clinicu, in u quale u duttore valuta i sintomi descritti da u paziente è palpa l'addome, in più di esami di laboratorio è di imaging, cume l'ultrasu di l'addome, chì permette l'appendice è i segni di esse inflammazioni vistu.
Se ci hè a cunferma di u diagnosticu di appendicite, l'opzione di trattamentu hè a rimozione chirurgica, chjamata appendectomia, chì deve esse fatta preferibilmente in e prime 24 ore dopu a diagnosi. Scuprite cumu hè fatta a cirurgia per l'appendicite è cumu hè a recuperazione.