U drenaje linfaticu perde u pesu?
U drenaggiu linfaticu elimina i fluidi in eccessu è e tossine da u corpu è cun questu a regione chì era prima gonfiata hà menu volume. U drenaggiu linfaticu hà altri benefici, cum'è a lotta à a cellulite, migliurà a circulazione sanguigna, essendu u cumplementu essenziale per vari trattamenti estetichi, cum'è lipocavitazione è radiofrequenza, per esempiu.
Ancu se u drenaje linfaticu hè drenante è antiossidante, ùn influenza micca direttamente u metabolismu di i grassi. Cusì, i centimetri persi cù u drenaje linfaticu ùn riprisentanu micca a rimozione di u grassu accumulatu in questi lochi. Dunque, seria più currettu di dì chì u drenaje linfaticu si sbuffa, è ùn perde micca pesu. Ma, quandu hè assuciatu à a dieta, l'eserciziu o altre tecniche estetiche, cuntribuisce à l'individuu per slim più facilmente.
Trattamenti estetichi cum'è radiofrequenza, lipocavitazione è criolipolisi agiscenu direttamente nantu à u stratu grassu è finiscenu per liberà una seria di tossine in u corpu. Cù u drenaje linfaticu effettuatu subitu dopu à una di ste prucedure, queste tossine sò dirette à i linfonodi è successivamente eliminati per l'urina. Ciò chì garantisce l'efficacità di u trattamentu.
Verificate i trattamenti estetichi per u grassu lucalizatu
Cusì, per perde u pesu cù u drenaggiu linfaticu, hè cunsigliatu di fà prima un trattamentu esteticu è dopu di cumplementallu cù u drenaggiu. Stu tipu di protokollu di trattamentu pò esse realizatu 2-3 volte à settimana, è ùn ci hè bisognu di fà un drenu di u corpu pienu, solu in u situ di trattamentu.
Ma in più, hè ancu cunsigliatu di curà l'alimentu limitendu l'ingestione di grassi, zuccheri è alimenti trasfurmati. Piglia 1,5 L d'acqua o scorri u tè, cum'è u tè verde, per esempiu, hè ancu impurtante per mantene u corpu idratatu currettamente è eliminà ancu più tossine.