Rimedi naturali per a pelle secca durante a gravidanza
Cuntenutu
- Idratate à a buttrega
- Imbulighjate u vostru sapone
- Pruvate u yogurt
- Pigliate un bagnu di latte
- Limita u vostru tempu di duscia
- Devu esse preoccupatu per a mo pelle secca?
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
A vostra pelle durante a gravidanza
A vostra pelle subirà assai cambiamenti durante a gravidanza. Stretch marks cumincianu à furmà nantu à u vostru ventre. Un aumentu di a produzzione di sangue face chì a to pelle cummencia à lampassi. L'eccessione di secrezione d'oliu pò causà fiaschi è acne. È pudete ancu sperimentà a pelle secca.
Hè cumunu chì e donne incinte anu a pelle secca durante a gravidanza. I cambiamenti di ormoni facenu chì a vostra pelle perda elasticità è umidità quandu si stende è si stringe per accoglie un ventre chì cresce. Chistu pò purtà à a pelle sfocata, prurito, o altri sintomi spessu associati à a pelle seca.
A maiò parte di e donne sperimentanu a pelle secca è pruriginosa in a zona di u stomacu. Ma alcune donne incinte sentenu ancu prurito in e zone chì includenu:
- cosci
- petti
- braccia
Durante u terzu trimesteru, alcune donne incinte ponu sviluppà pruritazioni di rombi rossi nantu à a panza.
Sì avete a sperienza di a pelle secca, eccu alcuni rimedii naturali per aiutà a vostra pelle à sentenu idratata.
Idratate à a buttrega
Alcuni prudutti chì cumprate cum'è ingredienti di ricetta ponu radduppià cum'è creme idratanti. L'oliu d'oliva è l'oliu di coccu furniscenu umidità intensa à a pelle è sò pieni di antioxidanti. Basta solu un coppiu di goccioline per strufinà nantu à a vostra pelle per chì l'olii funzionanu. Pruvate à dumandà nantu à a pelle umida per evità un sensu grassu.
U butiru di karité è [Link di affiliazione: u butiru di cacao sò ancu grandi alternative naturali à l'idratanti di farmacia. Benchè u burru di cacao sia comestibile, duvete evità di manghjà qualsiasi pruduttu pensatu per l'applicazione topica.
Imbulighjate u vostru sapone
Stà luntanu da i lavati di u corpu è i saponi chì cuntenenu alcolu duru, prufumi, o tinture, chì ponu esse irritanti per a pelle. Invece, pruvate à mischjà 1 parte d'acitu di sidru di mele cù 2 parte d'acqua per un detergente naturale chì pò ristabilisce i livelli di pH di a to pelle è alleviate a pelle secca.
Pudete ancu mischjà oliu di coccu idratante, meli crudu, è sapone liquidu di Castiglia per fà sapone di bagnu fattu in casa. Questu lasciarà a vostra pelle chì si sente più liscia chè mai. Ma ùn andate micca in bordu nantu à quantu dumandate. Basta aduprà abbastanza per rimuovere a terra è l'oliu. Ùn vulete mai sovraccaricà a vostra pelle cù u pruduttu.
Pruvate u yogurt
U yogurt hè riccu in acidu latticu è proteine. Aiutanu à disintossicà è idratà a vostra pelle. Aiutanu ancu à caccià e cellule morte di a pelle, stringenu i pori, è ti facenu vede più ghjovanu riducendu l'apparenza di linee fini.
Massate una strata fina di yogurt semplice in a vostra pelle cù a punta di e dite è lasciate accende per dui o trè minuti. Pulite cù acqua calda è asciugate cun un asciugamanu.
Pigliate un bagnu di latte
I bagni di latte sò un'altra suluzione casera chì pò calmà a pelle secca. Cum'è u yogurt, l'acidu latticu naturale in u latte pò eliminà e cellule morte di a pelle è idratà a pelle.
Per fà un bagnu di latte fattu in casa, unisci 2 tazze di latte in polvere interu, 1/2 tazza di amidume di mais, è 1/2 tazza di bicarbunatu di sodiu. Pour tuttu u mischju in l'acqua di bagnu. Sè site veganu, pudete aduprà invece risu, soia o latte di coccu.
L'American Pregnancy Association suggerisce vivamente chì l'acqua di u bagnu deve esse calda piuttostu cà calda, è chì e donne incinte limitanu u so tempu in u bagnu à 10 minuti o menu.
Limita u vostru tempu di duscia
Inoltre, passà troppu tempu in una doccia calda pò esse asciuttu per a vostra pelle. L'acqua calda pò spuglia l'olii naturali di a to pelle. Pruvate à aduprà solu acqua calda, è limitate u vostru tempu per mantene a vostra pelle idrata.
Devu esse preoccupatu per a mo pelle secca?
A causa di u cambiamentu di i livelli di estrogeni, qualchì pruritu (in particulare nantu à e palme) hè normale. Ma andate à u duttore se sperimentate pruriti severi nantu à e mani è i pedi. Inoltre, attenti à i sintomi chì includenu:
- urina scura
- fatigue
- perdita di l'appetitu
- diprissioni
- sgabellu chjaru
Quessi ponu esse sintomi di colestasi intraepatica di gravidanza (ICP). ICP hè un disordine di u fegatu in relazione cù a gravidanza chì affetta u flussu normale di bile. Pò esse periculosu per u vostru zitellu è cunduce à a nascita morta o à un parto prematuru.
L'ormoni di a gravidanza alteranu a funzione di a cistifellea, causendu chì u flussu di bile rallenti o si fermi. Chistu pò purtà à l'accumulazione di acidi biliari chì si sparghjenu in u sangue. Sicondu l'American Liver Foundation, ICP affetta una o duie gravidanze per ogni 1.000 in i Stati Uniti. A colestasi di solitu sparisce in pochi ghjorni da a consegna.
Ogni novu cambiamentu di a pelle nutatu cù u pruritu deve esse valutatu da u vostru duttore. Sè avete rimarcatu lesioni, cum'è e rombe rosse nantu à u vostru ventre o intornu à u vostru ombelicu, duvete dì à u vostru duttore. Puderanu pudè trattà cun una crema topica per aiutà à allevà a prurigazione è l'irritazione.