Sin'à quandu possu piglià u tè?

Cuntenutu
- Cumu fà u tè
- Cumu beie tè senza preghjudiziu a salute
- 1. Tè di cavallu
- 2. Tè verde
- 3. Tè uxi giallu è artigli di ghjattu
- 4. Tè Sucupira
- 5. Tè di menta
- 6. Tè di pelle à a melagrana
- 7. Tè Melissa
- 8. Tè di zenzeru è cannella
- 9. Tè di prezzemolo
A maiò parte di i tè ponu esse presi ogni ghjornu in piccule quantità senza dannà a vostra salute, in ogni modu, alcuni tè, cum'è u tè verde, ùn devenu micca esse presi per più di 3 settimane consecutive perchè ponu aumentà a pressione sanguigna. I tè diuretici, invece, ponu causà ipovolemia, per mancanza di fluidi è sangue in u corpu, situazione chì pò purtà à arrestu cardiacu.
Dunque, a quantità di tè chì pò esse presa dipende assai da u scopu desideratu. Per esempiu, u tè di zenzeru per a perdita di pesu pò esse presu finu à 1 litru per ghjornu, mentre ch'ellu hè per trattà a nausea, pò esse presu solu 2 tazze à ghjornu.
Ancu se naturale, per beie u tè à piacè durante a gravidanza è l'allattamentu, una donna deve dumandà à u so duttore se pò o micca, perchè ci sò erbe contraindicate durante a gravidanza. Scuprite i tè chì a donna incinta ùn pò piglià.
Cumu fà u tè
Per fà u tè in modu currettu hè necessariu bollire prima l'acqua, spegne u focu è dopu aghjunghje l'erbe, lasciandulu riposà da 3 à 5 minuti, affinchì l'acqua si mischia cù l'erbe, liberendu i so olii essenziali. Dopu, l'erbe devenu esse cacciate per chì u tè ùn sia micca troppu intensu è amaru.
Cumu beie tè senza preghjudiziu a salute
Eccu alcuni esempi di quantu tè pudete beie ogni ghjornu è per quantu tempu, senza dannà a vostra salute.
1. Tè di cavallu
Per l'infezzione di e vie urinarie, pudete beie 4 à 5 tazze di tè di coda di cavallu per 1 ghjornu. Se l'infezzione di e vie urinarie ùn migliora, cunsultate un duttore, postu chì l'antibiotici ponu esse necessarii. Scuprite più nantu à cumu trattà in: Trattamentu per l'infezzione di l'urinariu.
2. Tè verde
Quandu si piglia u tè verde per perde u pesu, duverebbe beie finu à 4 tazze di tè ogni ghjornu, prima di 5 ore di sera, per ùn causà insonnia, per 3 settimane è seguità una dieta equilibrata cù poche calorie.
3. Tè uxi giallu è artigli di ghjattu
Per aiutà à luttà contr'à l'ovariu polististicu, u uxi giallu è i tè di artigli di ghjattu devenu esse preparati à parte, cù 2 tazze di tè uxi giallu a mattina è 2 tazze di tè di artigli di gattu u dopu meziornu. Questi tè ponu esse presi per parechji ghjorni perchè ùn anu micca effetti collaterali. Scopri di più nantu à sti tè in: Rimediu casanu per l'ovariu polististicu.
4. Tè Sucupira
Pudete beie 1 litru di tè sucupira per 15 ghjorni per aiutà à luttà contr'à l'artrite è i reumatismi. Inoltre, sucupira pò ancu esse adupratu in capsule, da 2 à 3 capsule per ghjornu.
5. Tè di menta
Per aiutà à calmassi, pudete beie 1 litru di tè à a menta per tutta a ghjurnata, finu à 3 settimane.
6. Tè di pelle à a melagrana
Per alleviare u mal di gola si pò beie 3 tazze di tè da scorze di melograna à ghjornu per 2 ghjorni. Se u vostru mal di gola si aggrava, duvete vede u vostru duttore perchè pò esse necessariu piglià antiinflamatori.
7. Tè Melissa
Per aiutà à luttà contr'à l'insonnia duvete beie 3 tazze di tè tutta a ghjurnata, 1 tazza prima d'andà à dorme, per 3 settimane. Vede ancu: Cosa da fà per finisce l'insomnia in stu video:
8. Tè di zenzeru è cannella
U tè di zenzeru è cannella aiuta à alleviare a tosse cù flegma, per fà questu basta solu 2 tazze à u ghjornu di stu tè per 3 ghjorni. Se a vostra tosse s'aggrava, duvete vede u vostru duttore perchè pò esse necessariu piglià un sciroppu per a tosse.
9. Tè di prezzemolo
U tè di prezzemolo hè un bonu diureticu naturale è duvete beie 4 tazze di stu tè à ghjornu, per 3 settimane, per aiutà à sbuffà u corpu.
I tè aiutanu à alleviare i sintomi è à luttà contr'à e malatie, ma ùn sò micca un sustitutu di i medicinali è devenu sempre esse presi cun a cunniscenza di u duttore.