Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 2 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
E se avessimo le proporzioni dei Manga e Anime? 🐸
Video: E se avessimo le proporzioni dei Manga e Anime? 🐸

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

A maiò parte di noi sò abituati à e comodità di a vita muderna. Ma pochi di noi sò cuscenti di i pussibili risichi per a salute presentati da i gadgets chì facenu u nostru mondu travaglià.

Si scopre chì i nostri cellulari, microonde, router Wi-Fi, computer, è altri apparecchi mandanu un flussu di onde di energia invisibili chì certi esperti anu preoccupatu. Duvemu esse cuncernati?

Dapoi u principiu di l'universu, u sole hà mandatu onde chì creanu campi elettrichi è magnetichi (EMF), o radiazioni. In listessu tempu u sole manda EMF, pudemu vede a so energia chì irradia. Questa hè a luce visibile.

À u turnu di u 20u seculu, e linee di energia elettrica è l'illuminazione interiore si sparghjenu in u mondu. I scienziati anu capitu chì e linee elettriche chì furnianu tutta l'energia à a pupulazione di u mondu mandavanu fora di CEM, cum'è u sole face di manera naturale.


Nel corso di l'anni, i scienziati anu amparatu ancu chì parechji apparecchi chì utilizanu l'elettricità creanu dinò EMF cum'è e linee elettriche. I raggi X, è alcune procedure mediche di imaging cum'è MRI, sò stati ancu trovati per fà EMF.

Sicondu a Banca Mundiale, u 87 per centu di a pupulazione mundiale hà accessu à l'electricità è utilizeghja apparecchi elettrichi oghje. Hè assai elettricità è EMF creati in u mondu. Ancu cun tutte quelle onde, i scienziati generalmente ùn pensanu micca chì i CEM sò un prublema di salute.

Ma mentre a maiò parte ùn credenu micca chì i CEM sò periculosi, ci sò ancu alcuni scienziati chì ponu in dubbiu l'esposizione. Parechji dicenu chì ùn ci hè stata abbastanza ricerca per capisce se EMF sò sicuri. Andemu à guardà da vicinu.

Tipi di esposizione EMF

Ci hè dui tippi di esposizione EMF. A radiazione di bassu livellu, chjamata dinò radiazione non ionizante, hè dolce è si pensa chì hè innocu per e persone. L'elettrodomestici cum'è forni à microonde, telefuninu, router Wi-Fi, è ancu linee elettriche è MRI, mandanu radiazioni di bassu livellu.


A radiazione di altu livellu, chjamata radiazione ionizante, hè u secondu tippu di radiazione. Hè mandatu in forma di raggi ultravioletti da u sole è di raggi X da macchine mediche di imaging.

L'intensità di l'esposizione EMF diminuisce mentre aumentate a vostra distanza da l'ughjettu chì invia onde. Alcune fonti cumuni di EMF, da radiazioni di bassu à altu livellu, includenu i seguenti:

Radiazioni micca ionizanti

  • forni à microonde
  • urdinatori
  • contatori di energia di casa
  • router wireless (Wi-Fi)
  • telefuninu
  • Dispositivi Bluetooth
  • linee elettriche
  • MRI

Radiazioni ionizanti

  • luce ultraviolet
  • Raggi X

Ricerche nantu à u preghjudiziu

Ci hè un disaccordu nantu à a sicurezza EMF perchè ùn ci hè micca una ricerca forte chì suggerisce chì EMF danneghjanu a salute umana.

Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Organizazioni Mundiali di a Salute per a Ricerca nantu à u Cancer (IARC), i CEM sò "possibbilmente carcinogeni per l'omu". L'IARC crede chì certi studii mostranu una pussibile leia trà CEM è u cancheru in e persone.


Un articulu chì a maiò parte di a ghjente usa ogni ghjornu chì invia EMF hè u telefuninu. L'usu di i telefunini hè aumentatu significativamente dapoi ch'elli sò stati introdutti in l'anni 1980. Preoccupati da a salute umana è da l'usu di u telefuninu, i circadori anu iniziatu ciò chì diventerà u paragunà i casi di cancheru in l'utilizatori di telefuninu è in quelli chì ùn anu micca utilizatu in u 2000.

I ricercatori anu seguitu i tassi di cancheru è l'usu di u telefuninu in più di 5.000 persone in 13 paesi di u mondu. Anu trovu una cunnessione sciolta trà u più altu tassu di esposizione è glioma, un tipu di cancheru chì si verifica in u cervellu è a medula spinale.

I gliomi si truvavanu più spessu nantu à u listessu latu di a testa chì a ghjente parlava à u telefunu. Tuttavia, i ricercatori anu cunclusu chì ùn ci era micca una cunnessione abbastanza forte per determinà chì l'usu di u telefuninu hà causatu cancru in i sughjetti di ricerca.

In un studiu più chjucu ma più recente, i circadori anu trovu chì e persone esposte à alti livelli di EMF per anni à a volta mostranu un risicu aumentatu di un certu tipu di leucemia in adulti.

Scentifichi europei anu scupertu ancu un ligame apparente trà EMF è leucemia in i zitelli. Ma dicenu chì u monitoru di EMF hè mancante, perciò ùn sò micca capaci di tirà certe cunclusioni da u so travagliu, è sò necessarie più ricerche è un megliu monitoru.

Una rivista di più di duie decine di studii nantu à EMF di bassa frequenza suggerisce chì questi campi energetichi ponu causà vari prublemi neurologichi è psichiatrici in e persone. Questu hà truvatu un ligame trà l'esposizione EMF è i cambiamenti in a funzione nervosa umana in tuttu u corpu, affettendu cose cum'è u sonnu è l'umore.

Livelli di periculu

Una urganizazione chjamata Cummissione Internaziunale per a Protezzione da Radiazioni Non Ionizanti (ICNIRP) mantene e linee guida internaziunali per l'esposizione EMF. Queste linee guida sò basate nantu à i risultati di parechji anni di ricerca scientifica.

I CEM sò misurati in una unità chjamata volt per metru (V / m). Più alta hè a misura, più forte hè a EMF.

A maiò parte di l'apparecchi elettrichi venduti da marche rinumate testanu i so prudutti per assicurà chì i CEM rientranu in e linee guida di l'ICNIRP. I servizii publichi è i guverni sò rispunsevuli di a gestione di EMF in relazione à e linee elettriche, e torri di telefuninu è altre fonti di EMF.

Ùn sò previsti effetti cunnisciuti per a salute se a vostra esposizione à EMF cade sottu i livelli in e seguenti linee guida:

  • campi elettromagnetichi naturali (cum'è quelli creati da u sole): 200 V / m
  • rete elettrica (micca vicinu à e linee elettriche): 100 V / m
  • rete elettrica (vicinu à e linee elettriche): 10.000 V / m
  • treni è tram elettrichi: 300 V / m
  • Schernu TV è urdinatore: 10 V / m
  • Trasmettitori TV è radio: 6 V / m
  • stazioni di basa di telefuninu: 6 V / m
  • radars: 9 V / m
  • forni à microonde: 14 V / m

Pudete verificà EMF in a vostra casa cù un metru EMF. Questi dispositivi palmari ponu esse acquistati in linea. Ma siate cuscenti chì a maiò parte ùn ponu micca misurà EMF di frequenze assai alte è a so precisione hè generalmente bassa, allora a so efficacia hè limitata.

I monitori EMF più venduti in Amazon.com includenu dispositivi portatili chjamati gaussmeters, fatti da Meterk è TriField. Pudete ancu chjamà a vostra cumpagnia elettrica lucale per pianificà una lettura in situ.

Sicondu l'ICNIRP, l'esposizione massima di a maiò parte di a ghjente à EMF hè assai bassa in a vita d'ogni ghjornu.

Sintomi di esposizione EMF

Sicondu alcuni scienziati, i CEM ponu influenzà a funzione di u sistema nervosu di u vostru corpu è causà danni à e cellule. U cancer è e crescita insolite ponu esse un sintomu di esposizione EMF assai alta. Altri sintomi ponu include:

  • disturbi di u sonnu, cumpresu insonnia
  • mal di testa
  • depressione è sintomi depressivi
  • stanchezza è stanchezza
  • disestesia (sensazione dolorosa, spessu pruriginosa)
  • mancanza di cuncintrazioni
  • cambiamenti in memoria
  • vertigini
  • irritabilità
  • perdita di appetitu è ​​perdita di pesu
  • inquietude è ansietà
  • nausea
  • brusgiatura di a pelle è zingara
  • cambiamenti in un electroencefalogramu (chì misura l'attività elettrica in u cervellu)

I sintomi di esposizione EMF sò vaghi è u diagnosticu da i sintomi hè improbabile. Ùn sapemu ancu abbastanza nantu à l'effetti nantu à a salute umana. E ricerche in l'anni prossimi ci ponu informà megliu.

Prutezzione da esposizione EMF

Sicondu l'ultime ricerche, EMFs sò improbabili di causà effetti avversi per a salute. Duvete sentitevi sicuri cù u vostru telefuninu, è l'apparecchi. Duvete ancu sentesi sicuru se site vicinu à e linee elettriche, chì a frequenza EMF hè assai bassa.

Per riduce l'esposizione di altu livellu è i risichi assuciati, ricevi solu raggi X chì sò medicamente necessarii è limitanu u vostru tempu à u sole.

Invece di preoccupassi per i CEM, duvete semplicemente esse cuscenti di elli è riduce l'esposizione. Mettite u vostru telefunu quandu ùn l'avete micca adupratu. Aduprate a funzione di parlante o auriculari per ùn avè da esse da a vostra arechja.

Lasciate u vostru telefunu in un'altra stanza quandu dormite. Ùn portate micca u vostru telefunu in una stacca o in u vostru bra. Esse cuscenti di i modi pussibuli di esse esposti è staccate i dispositivi elettronichi è l'elettricità è andate à campà ogni tantu.

Fighjate un ochju nantu à e nutizie per qualsiasi ricerca in sviluppu nantu à i so effetti nantu à a salute.

Linea di fondu

I CEM si producenu in modu naturale è venenu ancu da fonti artificiali. I scienziati anu trovu qualchì pussibule cunnessione debule trà esposizione à CEM di bassu livellu è prublemi di salute, cum'è u cancheru.

L'esposizione EMF d'altu livellu hè cunnisciuta per causà prublemi neurologichi è fisiulogichi disturbendu a funzione nervosa umana. Ma hè assai improbabile chì siate esposti à EMF di alta frequenza in a vostra vita d'ogni ghjornu.

Attenti chì EMF esistenu. È siate intelligenti nantu à l'esposizione d'altu livellu attraversu i raggi X è u sole. Mentre questu hè un campu di ricerca in sviluppu, hè improbabile chì l'esposizione di livellu bassu à i CEM sia dannosa.

Selezziunà Amministrazione

Infermiera praticante (NP)

Infermiera praticante (NP)

Un infermiera praticante (NP) hè una infermiera cù un diploma di graduatu in infermiera di pratica avanzata. tu tipu di fornitore pò ancu e e chjamatu ARNP (Advanced Regi tered Nur e Pr...
Cardiomiopatia ipertrofica

Cardiomiopatia ipertrofica

A cardiomiopatia ipertrofica (HCM) hè una cundizione in quale u mu culu di u core diventa gro u. pe u, olu una parte di u core hè più pe a cà l'altre parte.L'i pe imentu p&...