U Video Emozionale Body-Pos chì avete bisognu di guardà
Cuntenutu
JCPenney hà ghjustu presentatu un novu putente video di campagna "Here I Am" per celebrà a so linea di vestiti plus-size, è, più impurtanti, per suscità una conversazione cù l'incredibili influenzatori di plus-size chì difendenu u muvimentu di l'amore di sè è di a fiducia in u corpu attraversu u so travagliu.
U video u tomba in u dipartimentu di i talenti, cù u blogger di stile Gabi Gregg di Gabifresh, prufessore di yoga / celeb di Instagram Valerie Sagun di Big Gal Yoga, blogger è autore di Cose chì nimu ùn dicerà à Fat Girls Jes Baker (leghje un estrattu di u so libru: Perchè a palestra ùn hè micca solu per a gente magra), a cantante / cantautrice Mary Lambert, è Prughjettu Pista vincitore Ashley Nell Tipton (u primu disegnatore plus-size à vince, chì cuncepisce una linea di caduta per JCPenney chì anderà finu à a taglia 34). Mentre ognuna di queste donne hè abbastanza ispiratrice da sola, a storia chì dicenu in cullettività hè ancu più convincente.
Cum'è parechji di i commentatori di YouTube ponu attestà, questu vi farà strappà:
"A mo vita seria megliu se fussi più magru? Innò, ma seria megliu se ùn fussi trattatu cusì male perchè ùn sò micca", apre Baker u video. "Avemu contru à una vita di odiu imparatu", dice. In u video, ognuna di e donne sparte e so storie emotive di esse intimurite è vergugnate per via di a so dimensione, è amparendu à esse cunfortu, è in realtà prosperà, in a so propria pelle. (Una donna sparte: "Perde è ricuperà 100 lire-Due volte-M'hà amparatu à amà u mo corpu).
"E femine grasse ponu fà tuttu ciò ch'elli volenu. Pudete fà yoga, pudete fà arrampicata. E femine grasse ponu corre, e femine grasse ponu ballà, e femine grasse ponu avè travagli stupefacenti ... pudemu camminà pè e piste, esse nantu à a cuperta di e riviste , portanu strisce, culori brillanti ", dicenu e donne in un montagliu putente.
Al di là di solu publicità a so linea di vestiti di taglia grande, u video hè statu creatu per incuragisce e donne à sustene l'una à l'altra è unisce à a cunversazione suciale utilizendu u #HereIAm. "Quandu cuminciamu à lascià andà nuzione preconcevate di quale qualchissia si basa nantu à ciò chì pare à l'esternu, femu tutti un passu più vicinu à a pusitività di u corpu. Stu video ... esemplifica u spiritu è a bellezza chì si trovanu in tutti, indipendentemente da ciò chì a vostra taglia di vestitu hè ", scrive JCPenney nantu à a so pagina di YouTube.
Malgradu l'afflussu di messageria pusitiva di u corpu in questi ghjorni, u video rende chjaru chì u travagliu deve sempre esse fattu quandu si tratta di cambià a narrativa è abbraccia veramente e donne grasse in stu paese. (U Muvimentu Pusitivu di u Corpu All Talk?) Perchè cum'è Baker dice, "I corpi ùn anu micca bisognu di cambià, l'attitudine sì".