: chì hè, chì pò causà è cumu evità lu
Cuntenutu
U Enterobacter gergoviae, cunnisciutu ancu cum'è E. gergoviae o Pluralibacter gergoviae, hè un batteriu gram-negativu chì appartene à a famiglia di enterobatterie è chì face parte di u microbiota di u corpu, ma per via di situazioni chì diminuiscenu u sistema immunitariu, pò esse assuciatu à infezioni urinarie è respiratorie.
Questa batteria, oltre à esse trovu in u corpu, pò esse isolata da parechji altri ambienti, cume piante, terrenu, acque nere, chicchi di caffè è intestini d'insetti, in più di esse spessu ligata à casi di contaminazione di prudutti cosmetichi è usu personale ., Cum'è creme, shampoo è salviette per i zitelli, per esempiu.
Chì pò causà
U E. gergoviae di solitu ùn pone micca un risicu per a salute, postu chì si pò truvà naturalmente in u corpu. Tuttavia, quandu l'infezzione si verifica esternamente, vale à dì, quandu u batteriu hè acquistatu cù l'usu di prudutti cusmetichi, quandu manghjate cibi o acqua contaminati o quandu avè cuntattu cù superfici contaminate, stu batteriu pò proliferà in u corpu è causà prublemi urinarii. O respiratorii, chì ponu esse più severi in e persone cun sistemi immunitari compromessi.
I zitelli, i zitelli, l'anziani, e persone cun malatie croniche o in ospedale anu un risicu aumentatu di sviluppà complicazioni relative à l'infezione da Enterobacter gergoviae, perchè u sistema immunitariu hè pocu sviluppatu o indebulitu, ciò chì face chì a risposta di u corpu à l'infezzione ùn sia micca cusì efficace, chì pò favurisce u sviluppu di i batteri è sparghje si in altre parte di u corpu, ciò chì pò esse seriu è mette in periculu a vita di a persona. .
Inoltre, stu microorganismu hè cunsideratu opportunisticu, cusì chì a presenza di altre infezioni o situazioni chì alteranu u funziunamentu di l'immunità pò favurisce a proliferazione di E. gergoviae.
Cumu evità E. gergoviae
Cum'è Enterobacter gergoviae si trova più spessu in i prudutti cusmetichi, hè impurtante chì u cuntrollu di qualità di i prudutti sia effettuatu per minimizà u risicu di contaminazione è a presenza di stu microorganisimu. Per questa ragione, hè impurtante chì misure efficaci per u cuntrollu di l'infezioni è l'igiene sò adottate in a linea di produzione di prudutti cosmetichi.
Hè impurtante avè un più grande cuntrollu nantu à l'occorrenza di E. gergoviae per via di u fattu chì sta batteria hà meccanismi di resistenza intrinseca à alcuni antibiotici, chì ponu rende u trattamentu più cumplicatu.