Epicondilitis laterale: sintomi, cause è trattamentu
Cuntenutu
- Sintomi di epicondilitis laterale
- Cause principali
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Fisioterapia per epicondiliti laterale
L'epicondilitis laterale, cunnisciuta popularmente cum'è tendinite di u tennistu, hè una situazione caratterizata da u dolore in a regione laterale di u gomitu, chì pò causà difficoltà à spustà l'articulazione è limità alcune attività di u ghjornu.
Questa ferita hè più cumuna in i travagliadori chì realizanu movimenti assai ripetitivi in a so vita d'ogni ghjornu, cum'è quelli chì anu bisognu di scrive, scrive o disegnà, è devenu esse trattatu secondu a guida di l'ortopedistu, chì pò implicà l'usu di medicinali o sessioni di fisioterapia.
Sintomi di epicondilitis laterale
I sintomi di epicondiliti laterali ponu apparì senza causa apparente, ponu esse costanti o accadute da a notte à a notte, i principali sò:
- Dolore à u codu, in a parte più esterna è soprattuttu quandu a manu hè girata in alto;
- Dolore peghju durante a stretta di manu, quandu si apre a porta, si pettina i capelli, si scrive o si scrive;
- Dolore chì irradia à l'avambracciu;
- Diminuzione di a forza in u bracciu o in u polzu, chì pò rende difficiule a tenuta di un corpu d'acqua.
Quandu u dolore à u codu si verifica ancu in a regione più interna, l'epicondilitis mediale hè caratterizata, chì u dolore tende à aggravarsi quandu si esercita, per esempiu. Amparate più nantu à l'epicondilitis mediale.
I sintomi parenu gradualmente in settimane o mesi è devenu esse valutati da u medicu generale o ortopedista, o da u fisioterapeuta chì pò ancu fà u vostru diagnosticu.
Cause principali
Malgradu esse popularmente cunnisciuta cum'è tendinite di u tennistu, l'epicondilitis laterale ùn hè micca esclusiva di e persone chì praticanu questu sport. Hè perchè stu tipu d'epicondilitis accade in cunsequenza di movimenti ripetitivi, chì ponu dannà i tendini presenti in u situ.
Cusì, alcune situazioni chì ponu favurisce u sviluppu di epicondilitis laterale sò a pratica di sport chì richiedenu l'usu di attrezzature è prestazioni di impulsu, cume baseball o tennis, attività prufessiunale chì implica carpenteria, dattilografia, disegnu o scrittura in modu eccessivu è / o frequente.
Inoltre, stu cambiamentu hè più cumunu per accade in e persone trà 30 è 40 anni è chì sò sedentarii.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per l'epicondilitis pò varià secondu l'intensità di i sintomi è a recuperazione totale pò varià trà settimane è mesi. In a maiò parte di i casi u duttore pò raccomandà l'usu di medicinali per alleviare i sintomi, cume Ibuprofen, per un massimu di 7 ghjorni, o unguentu di Diclofenac, in ogni casu in cui questi rimedi ùn aiutanu micca à migliorà i sintomi, l'iniezione pò esse raccomandata di i corticosteroidi.
L'usu di a cinta kinesio pò ancu aiutà in u trattamentu di l'epicondilitis laterale, perchè aiuta à limità u muvimentu di i musculi è tendini affettati, favurendu u miglioramentu di i sintomi. Vede à chì serve u kinesio è cumu funziona.
Fisioterapia per epicondiliti laterale
A fisioterapia pò aiutà à cuntrullà u dolore è à migliurà u muvimentu è deve esse indicata da u fisioterapeuta. Alcune risorse chì ponu esse aduprate sò attrezzature chì luttanu contr'à l'infiammazione, cume tensione, ultrasuoni, laser, onde di scossa è iontoforesi. L'usu di pacchetti di ghiaccio è esercizii di rinforzu è di allungamentu, è tecniche di massaggiu trasversale sò ancu utili per accelerà a guarigione.
A terapia d'onda di scossa hè particularmente indicata quandu l'epicondilitis hè cronica è persiste per più di 6 mesi, senza miglioramentu cù medicazione, fisioterapia è riposu. In i casi più severi o quandu i sintomi duranu più di 1 annu, ancu dopu l'iniziu di u trattamentu, pò esse indicatu per esse operatu per epicondilitis.
Vede cumu fà stu massaggio currettamente è cumu l'alimentu pò aiutà in u video seguente: