Cumu hè u trattamentu per u fisheye
Cuntenutu
U trattamentu di l'ochji di pesci pò esse fattu in casa, finu à quandu e raccomandazioni di u dermatologu sò seguitate, è l'usu di unguenti o soluzioni àcide direttamente in situ hè generalmente indicatu. U trattamentu hè lentu è pò piglià più di 30 ghjorni, secondu a dimensione di a lesione.
In i casi induve u trattamentu realizatu in casa ùn hè micca abbastanza, u dermatologu pò indicà a prestazione di procedure dermatologiche cume l'elettrocauterizazione o a crioterapia cù azotu, per esempiu.
U Fisheye hè un tipu di verruca chì apparisce nantu à a sola di u pede è, dunque, pò ancu esse cunnisciutu cum'è verruplante plantare, è hè causatu da u virus papilloma umanu, HPV, chì pò penetrà in a pelle quandu una persona cammina scalza in lochi cuntaminati da u virus, cum'è piscine, club, palestre è spugliatoghji. Vede più nantu à u fisheye.
1. Unguenti è suluzioni cù l'acidu
L'usu di unguenti o soluzioni chì cuntenenu acidi in a so cumpusizione hè a forma principale di trattamentu indicata da u dermatologu, è i prudutti chì cuntenenu acidu salicilicu, nitricu o trichloroaceticu ponu esse indicati. Hè di solitu raccomandatu di applicà a pomata o a soluzione una volta à u ghjornu, perchè prumove una esfoliazione nantu à a pelle, eliminendu u stratu u più superficiale è, dunque, a verruca.
L'applicazione di u prufume indicatu da u dermatologu in casa pò esse fatta in dui passi:
- Eliminazione di l'eccessu di pelle: stu passu hè impurtante per chì l'eccessu di pelle sia eliminatu, prumove a prestazione più diretta è efficace di u pruduttu indicatu da u dermatologu. Cusì, hè cunsigliatu di mette i pedi in un bacinu cù acqua calda è un pocu di sale grossu, per addulcisce a pelle è caccià u più pussibule di a terra. Dopu chì i vostri pedi sò stati bè puliti è chì a vostra pelle hè più dolce, pudete aduprà un pumice per caccià l'eccessu di cheratina da u circondu di a verruca. Tuttavia, sta prucedura ùn deve micca causà dolore o disconfort;
- Applicazione di u prufume o soluzione cù acidu: dopu a rimozione di l'eccessu di pelle, pudete applicà u pruduttu cunsigliatu da u duttore direttamente à l'ochju di pesciu, secondu a vostra guida, è in certi casi un tempu pò esse indicatu chì a persona deve esse cù u pruduttu.
Ùn hè micca cunsigliatu chì a persona provi à tirà a pelle per caccià a verruca, ghjè perchè i virus si ponu sparghje, dendu nascita à novi verruche, in più di u risicu d'infezzione lucale, postu chì a pelle indebulita permette l'entrata di altri microorganismi più faciule.
2. Altre forme di trattamentu
In i casi induve u trattamentu à l'acidu ùn hà micca i risultati previsti, quandu a persona hà parechje verruche o quandu l'ochju di pesciu hè assai prufondu, altri trattamenti dermatulogichi per caccià a verruca ponu esse raccomandati.
Unu di i trattamenti indicati hè a crioterapia cù azotu liquidu, in cui a verruca hè sottumessa à temperature assai basse, permettendu a so congelazione è a so rimozione. Capite cumu si face a crioterapia