Trattamentu di Fallimentu Cardiacu
Cuntenutu
- Trattamentu per fallimentu cardiacu scumpensatu
- Midicini
- Fisioterapia
- Cosa da fà per trattà
- Segni di migliurazione è di peghju
- Possibili complicazioni
U trattamentu per l'insufficienza cardiaca congestiva deve esse guidatu da un cardiologu è di solitu implica l'usu di rimedii cardiaci, cume u carvedilol, chì rinforzanu u musculu cardiacu, droghe ipotensive cume Enalapril o Losartana per abbassà a pressione sanguigna nantu à u core è rimedi diuretici, cume Furosemide per diminuisce a ritenzione di fluidi.
Oltre à a medicazione, hè ancu assai impurtante chì u paziente faci eserciziu fisicu regulare, cume marchjà o in bicicletta, adattatu da u cardiologu, fisioterapeuta o un prufessore d'educazione fisica, secondu a gravità di a malatia.
A fisioterapia per l'insufficienza cardiaca pò esse necessaria per aiutà u paziente à recuperà è riduce i sintomi è, in i casi più severi, pò esse necessariu avè un trapianto di core.
Scuprite cumu l'alimentu pò migliurà l'insufficienza cardiaca cù u nostru nutrizzionistu:
Trattamentu per fallimentu cardiacu scumpensatu
U trattamentu per a fallimentu cardiacu scumpensatu deve esse fattu in l'uspidale cù l'usu di l'ossigenu è di i medicamenti direttamente in a vena, postu chì hè cumunu chì u paziente abbia grandi difficoltà à respirà per via di l'accumulazione di sangue in e vene chì irriganu u pulmone. .
Nurmalmentu, a fallimentu cardiacu scumpensatu si pone quandu u paziente ùn faci micca u trattamentu currettamente, causendu sintomi cum'è gonfiore in u corpu è difficoltà à respirà.
Midicini
I principali medicinali prescritti da u duttore per trattà l'insufficienza cardiaca, in particulare l'insufficienza cardiaca cronica includenu Furosemide, Enalapril, Losartana, Carvedilol, Bisoprolol, Spironolactone o Valsartana.
U cardiologu puderà indicà a cumminazione di 2 o più di sti medicamenti, cume agiscenu in modu diversu in u corpu, migliorendu a capacità di u core.
Cunnosce altri rimedii indicati è i so effetti secondari.
Fisioterapia
U trattamentu fisioterapeuticu per l'insufficienza cardiaca di solitu implica esercizi aerobici, di respirazione è di allungamentu, oltre à un allenamentu di equilibriu è di resistenza per aiutà à diminuisce i sintomi di a malattia è à aumentà a capacità fisica di u paziente, facendulu capace di ripiglià e so attività cutidiane.
In principiu, a fisioterapia deve cumincià à pocu à pocu è à pocu à pocu, è si deve evità grandi sforzi. Dopu qualchì mesi, u paziente face dighjà esercizii più intensi, cume scalà scale o aduprà a bicicletta da eserciziu, per esempiu.
Cosa da fà per trattà
Per compie u trattamentu raccomandatu da u cardiologu, hè impurtante aduttà alcune precauzioni cume:
- Evite aduprà u sale per staghjunà l'alimentu, sustituendu l'arbe aromatiche;
- Alzate a testa di u lettu almenu 15 cm;
- Alzate e gambe almenu 15 cm per dorme;
- Ùn fumate micca è diminuite l'assunzione di bevande alcoliche;
- Cuntrolla l'assunzione di fluidi secondu a guida di u duttore.
Inoltre, alcuni rimedii casani per a fallimentu cardiacu cum'è u tè di foglia di avocado o tè di rosmarinu, per esempiu, ponu ancu calà a pressione sottu à u core, aiutendu à trattà a malattia.
Segni di migliurazione è di peghju
I segni di migliuramentu in l'insuffisenza cardiaca apparsu qualchi settimane dopu à l'iniziu di u trattamentu è includenu una stanchezza migliorata, diminuite e difficoltà di respirazione, facilità di fà alcune attività chì eranu prima difficili, è riduce u gonfiore in e gambe è altre parti di u corpu.
I segni di aggravamentu di l'insufficienza cardiaca appaiono quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè è pò cumprende difficoltà à respirà, diminuzione di urina è aumento di gonfiore corporeu.
Possibili complicazioni
E cumplicazioni di l'insuffisenza cardiaca si presentanu di solitu quandu u trattamentu ùn hè micca fattu currettamente è include insuffisenza renale, dialisi, prublemi cù valvule cardiache, danni di fegatu, infartu è ancu a morte pò esse necessariu.
Se vulete sapè di più nantu à u trattamentu di sta malattia, leghje ancu:
- Rimediu di fallimentu cardiacu
Beneficii di l'attività fisica in fallimentu cardiacu