Cunsiglii Essenziali di Skincare
Cuntenutu
1. Aduprate u detergente ghjustu. Lavate a faccia micca più di duie volte à ghjornu. Aduprate lavate di u corpu cù vitamina E per tene a pelle dolce.
2. Exfoliate 2-3 volte à settimana. Strofinendu delicatamente a pelle morta aiuta à brillà e cellule fresche (rendendu a pelle più radiante).
3. Moisturize regularmente. Dopu a duscia, schiattate nantu à l'idratante cù ingredienti idratanti cum'è burro di karitè, latte o oliu di jojoba. Cerca ancu e vitamine antioxidanti A, C è E, chì aiutanu à prutege a pelle da i contaminanti ambientali
4. Fate u mare degnu. Pienu di vitamine, minerali è proteine, alghe, fangu marinu è sale marinu ponu fà tuttu da aiutà à schjarisce l'acne per aghjunghje lucentezza à i capelli. I prudutti chì cuntenenu ingredienti marini, pur avendu a capacità di esfolià è liscia a pelle, cuntenenu ancu vitamine è antioxidanti chì ponu aiutà à calà i radicali liberi dannosi per a pelle.
Per a pelle secca, strofinate i sali in movimenti circulari gentili, evitendu a faccia è qualsiasi ferite aperte o tagliate (ferite da puntura di sal). E postu chì i sali marini ponu esse abrasivi, eviteli ancu se avete a pelle sensibile.
Per luttà contr'à e sbandite causate da i pori ostruiti aduprate un detergente è toner à l'ore è à a sera. chì cuntene ingredienti marini, seguitu da un idratante ligeru cù collagene è elastina di origine marina. Una maschera di fangu marinu, aduprata duie à trè volte à settimana, pò ancu aiutà.
5. Ùn aduprate mai u listessu pruduttu tuttu l'annu. A pelle hè un organu vivu chì hè constantemente affettatu da tuttu, da l'hormone à l'umidità. Optate per un detergente idratante in l'invernu quandu a pelle hè più secca è formulazioni normali-oleose in estate.
6. Lavate sempre a vostra faccia prima di chjamà un ghjornu. Eliminate u maquillaje prima di andà in lettu per evità di mette u palcuscenicu per i difetti. Aduprate detergenti formulati cù perossidu di benzoile o àcitu salicilicu.
7. Fate abbastanza chjude. A privazione di u sonnu pò risultatu in l'occhi gonfi, a pelle gialla è sfondate. Se finisci cù gonfia matinale, pruvate un pruduttu chì cuntene l'ingredienti antiinflamatori trovati in Preparazione-H.
8. Idrata a to pelle da l'internu fora. Ùn hè micca pussibule di avè una bona pelle s'ellu ùn beie abbastanza acqua, dicenu l'esperti. Quandu site disidratatu, a vostra pelle hè unu di i primi organi per vede.
9. Siate savvy di u sole. Applicate sempre un filtru solare cù un SPF di almenu 15 ogni ghjornu.
10. Nutre a to pelle cù eserciziu. L'eserciziu aumenta a circulazione è mantene l'ossigenu è i nutrienti chì scorri à a pelle, dendu un aspettu frescu è luminosu.
11. Ùn lasciate micca cresce a pelle in fumu. Ùn solu micca fumà; evite i fumatori è a situazione affumicata. Smoking constricts i capillari, privà a pelle di l'ossigenu assai necessariu.
12. Sempre applicà u moisturizer dopu à lavà e mani. L'aria secca, interiore, u clima fretu è u lavatu frequente ponu aspirà l'umidità da a pelle nantu à e vostre mani.
13. Nutre u to visu cù vitamina C. Un studiu publicatu in a rivista svedese di dermatologia Acta Dermato-Venereologica hà mostratu chì, aduprata cù un filtru solare, a vitamina C hà furnitu una prutezzione aghjunta contr'à i raggi ultravioletti B (causanti di scottature) è ultraviolette A (causanti di e rughe). Fighjate serums chì cuntenenu l'acidu L-ascorbic, a forma di vitamina C indicata in studii per esse assorbutu più facilmente da e cellule di a pelle.
14. Pruvate cun prudenza. Quelli chì sò particularmente suscettibili: donne cù acne o pelle sensibile, chì devenu aduprà solu prudutti formulati per u so tippu di pelle, a menu chì u so dermatistu ùn sia micca altrimente urdinatu.
15. Cunsiderate e linee di cura di a pelle create da u duttore. Generalmente, questi prudutti cuntenenu più forte concentrazione di ingredienti cum'è alfa-idrossiacidi è anitossidanti.
16. Siate a pelle sensitiva. Mentre a maiò parte di e donne pensanu chì anu a pelle sensibile, solu u 5 à u 10 per centu. Ciò chì restu di noi soffre hè di "sensibilità situazione" causata da cambiamenti ormonali, medicazione (cum'è Accutane), o esposizione à u sole. Indipendentemente, i sintomi è i trattamenti sò i stessi. Cosa da fà:
- Sceglite i prudutti cù ceramidi
Questi ingredienti riempenu crepe in l'epidermide (u stratu esterno di a pelle), rendendu più difficiule per l'irritanti di passà. - Patch-test tuttu
Prima di aduprà un novu pruduttu, tampulallu nantu à l'internu di u vostru bracciu è aspettà 24 ore per vede s'ellu si sviluppa una eruzione cutanea, gonfiore, o rossu. - Minimizza a vostra esposizione à i parabeni
Sti chimichi - spessu aduprati cum'è cunservatori - sò delinquenti noti. - Andate senza fragranza
L'additivi utilizati per creà scents sò cumuni di eruzioni cutanee, cusì optate per prudutti di bellezza è detergenti senza profumu sempre chì hè pussibule.
Sì i vostri tentativi di riduce a sensibilità ùn funzionanu micca, visitate un dermatologu per assicurassi chì ùn avete micca una situazione sottostante, cum'è dermatite seborreica, psoriasi, rosacea, o dermatite atopica, chì tuttu pò rende vi più adatti à reagisce à i cosmetichi e lozioni.