Esame di toccu in gravidanza: cosa hè, à chì serve è cumu si face
Cuntenutu
L'esame tattile in gravidanza hà per scopu di valutà l'evoluzione di a gravidanza è di verificà s'ellu ci hè un risicu di nascita prematura, quandu si face da a 34a settimana di gestazione, o di verificà a dilatazione di u cervice durante u travagliu.
L'esame hè fattu ponendu duie dite di l'ostetricu in u canale vaginale per valutà u cervice, chì pò causà disagiu in alcune donne, ancu se altre donne dicenu chì ùn sentenu micca dolore o disagiu durante a procedura.
Malgradu esse aduprati per u scopu di valutà u cervice durante u travagliu, alcuni ginecologi è ostetrici indicanu chì l'esame ùn hè micca necessariu, è i cambiamenti ponu esse identificati in un altru modu.
Cumu hè l'esame tattile in gravidanza
L'esame di toccu in gravidanza hè fattu cù a donna incinta stesa nantu à a spalle, cù e gambe separate è e ghjinochje piegate. Questu esame deve esse effettuatu da un ginecologu è / o ostetricu chì inserisce duie dita, di solitu l'indice è e dite di u mezu, in u canale vaginale per toccà u fondu di u cervice.
L'esame toccu hè sempre fattu cù guanti sterili in modu chì ùn ci sia risicu d'infezzione è ùn cause micca dulore. Alcune donne incinte affirmanu chì a prova face male, tuttavia ùn deve causà chè un liggeru cunfortu, per via di a pressione di e dite nantu à u cervice.
L'esame toccu sanguina?
L'esame toccu in gravidanza pò causà un pocu sanguinamentu, chì hè normale è ùn deve micca preoccupassi a donna incinta. Tuttavia, se a donna vede una grande perdita di sangue dopu un esame di toccu, deve vede immediatamente u so duttore per assicurassi chì tuttu và bè.
Per chì ghjè
Ancu se a so prestazione hè discututa, l'esame di toccu in gravidanza hè fattu cù u scopu di identificà cambiamenti in u collu di l'utru chì pò purtà à complicazioni, principalmente legate à a nascita prematura. Cusì, per mezu di l'esame u duttore pò verificà se u cervice hè apertu o chjusu, accurtatu o allungatu, grossu o finu è s'ellu hè in a pusizione curretta, per esempiu.
À a fine di a gravidanza, un esame di toccu hè generalmente effettuatu per verificà a dilatazione è u spessore di u collu di l'utru, a discendenza è a posizione di a testa di u fetu è a rottura di a borsa. Tuttavia, pò ancu esse fattu in prima gravidanza per aiutà à u diagnosticu di gravidanza o per valutà a lunghezza di u cervice di a donna incinta.
L'esame tattile, da per ellu, ùn rileva micca a gravidanza in un primu stadiu, è hè necessariu aduprà altri metodi per a diagnosi di gravidanza, cume palpazione, ultrasuoni è test di sangue Beta-HCG, in più di a valutazione da u duttore di i segni è sintomi presentati da e donne chì ponu esse indicative di gravidanza. Amparate à identificà i sintomi di gravidanza.
L'esame toccu in gravidanza hè contraindicatu quandu a donna incinta hà una grande perdita di sangue attraversu a regione intima.