6 esercizi di Pilates cù Ball à fà in casa
Cuntenutu
- 1. Addominale nantu à u ballò
- 2. Flexione nantu à a palla
- 3. Flexione lumbar nantu à a palla
- 4. Squat cù palla
- 5. Rinfurzamentu di e gambe cù palla
- 6. Rialzà e gambe cù a palla
Un ottimu modu per perde u pesu è rinfurzà i musculi addominali hè di fà esercizii Pilates cù a palla svizzera. Pilates hè statu creatu per ripurtà u corpu à un allineamentu sanu è per insegnà nuove abitudini di postura in modu chì l'individuu possa spostassi cù una flessibilità più grande in a so vita quotidiana.
L'esercitazioni di Pilates cù una palla rinfurzanu u corpu interu da u so centru per furnisce stabilità, chì pò resultà in movimenti armoniosi è senza stress di bracci è gambe.
Scuprite alcuni esercizii simplici chì ponu esse realizati in casa:
1. Addominale nantu à u ballò
Supporta a palla nantu à u vostru spinu cum'è mostratu in l'immagine, mantenendu e vostre ghjinochje flette è e mani appughjate delicatamente nantu à u collu è cuntrattendu i vostri abdominali mentre respira per a bocca. Ripetite l'eserciziu 20 volte.
2. Flexione nantu à a palla
Supporta a palla nantu à i vostri pedi, cum'è mostrata in l'imagine, è prova à mantene u vostru equilibriu in quella pusizione. Quandu vi sentite sicuru, flettite e bracce u più pussibule, avvicinendu u to pettu più vicinu à u pavimentu mentre respira per a bocca. Ripetite l'eserciziu 8 volte.
3. Flexione lumbar nantu à a palla
Sustegnu u vostru addome nantu à a palla, mantenendu e gambe dritte, cum'è mostratu in a figura, piazzate delicatamente e mani nantu à u collu è cuntraite i musculi di a schiena bassa mentre respira per a bocca. Ripetite l'eserciziu 8 volte.
4. Squat cù palla
Pone a palla nantu à u vostru spinu, appughjatu à u muru, stende e gambe a listessa larghezza cum'è e spalle, piegate e ghjinochje è accatastate mentre a palla scorre nantu à u vostru spinu. Ripetite l'eserciziu 10 volte.
5. Rinfurzamentu di e gambe cù palla
Pone a palla sottu à i pedi, cum’ella si vede in a maghjina è alza tuttu u corpu, appughjendu i tacchi nantu à a palla, in modu chì ùn si move. Quandu alzate tuttu u corpu, duvete stà in questa pusizione per 20 à 30 secondi, ripetendu l'eserciziu 3 volte.
6. Rialzà e gambe cù a palla
Mantene a palla cù i vostri pedi, cum'è mostratu in l'immagine è alza entrambe e gambe in listessu tempu, finu à chì formate un angulu di 90 gradi. Ogni volta chì alzate e gambe, duvete lasciare u vostru fiatu esce lentamente per a bocca è ogni volta chì abbassate e gambe, fate un soffiu prufondu.
Hè impurtante di enfatizà chì l'esercizii devenu esse eseguiti cun precisione, avendu una concentrazione mentale totale per cuntrullà l'esercizi cù a respirazione in modu chì l'esercizii sianu eseguiti currettamente.