Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 21 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Pronto Medicina Facile - Menopausa, conoscerla bene per viverla meglio
Video: Pronto Medicina Facile - Menopausa, conoscerla bene per viverla meglio

Cuntenutu

À a menopausa, l'ovari cumincianu à pruduce menu estrogeni è progesterone è sta diminuzione ferma a menstruazione. Di conseguenza, l'osteoporosi apparisce, l'accumulazione di grassu intornu à a vita, è a pelle è i capelli diventanu secchi è perde a so lucentezza. A causa di una alterazione chì si verifica in l'ipotalamu, apparenu vampate di calore è secchezza vaginale, è cù una diminuzione di dopamina è serotonina, affaccanu ancu disordini d'umore è sintomi depressivi.

Questi cambiamenti ormonali sò previsti per accade in a vita di una donna intornu à 50 anni, ma ponu apparisce prima di 40, ancu se hè più cumunu trà 45-55 anni. A ménopause hè carattarizata da l'assenza di menstruazione per 1 annu, ma u più cumunu hè chì prima di sta cessazione, a menstruazione sia irregulare, cù un flussu sanguinu aumentatu è cù cicli assai brevi o assai lunghi.

Fasi è cambiamenti ormonali di a Ménopause

A menopausa hè quandu una donna passa 1 annu senza menstruazione, ma questu ùn accade micca bruscamente, cù un periodu di cambiamentu chì pò durà 2-5 anni. Questa fase di cambiamentu pò esse divisa cum'è:


  • Pre-ménopause: periodu induve a donna hà una menstruazione normale, l'hormoni ùn sò ancu diminuiti, ma cumpariscenu sintomi cum'è irritabilità, pelle secca è insonnia;
  • Perimenopause: chjamatu ancu climattericu, include tuttu u tempu prima è dopu l'ultima menstruazione, dapoi u periodu quandu l'ormoni cumincianu à calà;
  • Postmenopause: include una parte di a perimenopause, è principia u ghjornu dopu dopu l'ultimu ghjornu di u vostru ultimu periodu.

Quandu a quantità è a qualità di l'ove diminuiscenu, dopu à l'età di 45 anni, l'ovari cumincianu à pruduce menu ormoni, ciò chì porta à una diminuzione di u progesteronu è di l'estrogeni in u sangue. Di conseguenza, u corpu di a donna subisce i seguenti cambiamenti:

  • Pre-ménopause: l'estrogeni righjunghji u so più grande quantità à mezu à u ciclu menstruali, è dopu cascanu dopu l'ovulazione, mentre i livelli di progesterone cumincianu à cresce. Se l'ovu ùn hè micca fecundatu, sia l'estrogenu sia u progesterone cadenu di colpu, dendu origine à a menstruazione.
  • Perimenopause: l'estrogenu cuntinueghja à esse pruduttu da l'ovari, ma l'ovulazione ùn accade micca ogni mese, allora ùn ci hè micca sempre progesterone in u sangue è ogni volta chì ùn ci hè progesterone, ùn ci hè nè menstruazione.
  • Postmenopause: l'ovari ùn producenu più estrogeni o progesterone, è cusì ùn ci hè nè menstruazione.

Cambiamenti fisichi di a Ménopause è cumu trattà cun elli

A mancanza di estrogeni in u sangue affetta l'organi è i sistemi, causendu cambiamenti in a pelle, i capelli è l'osse. In generale, per luttà contr'à sti sintomi è migliurà a qualità di vita di a donna, si suggerisce una terapia di rimpiazzamentu ormonale o supplementazione naturale cù soia, postu chì cuntene fitoestrogeni chì offrenu à u corpu piccule dosi d'hormoni simili à l'estrogenu pruduttu da u corpu, ciò chì riduce i sintomi di ménopause. Inoltre, hè impurtante preferisce l'alimenti biologichi chì sò ricchi di fitoormoni, cum'è i ignami.


Scuprite u video seguente nantu à cumu passà per a menopausa più fluidu:

Quì sottu sò i cambiamenti corporei è cumu trattà cun ognunu:

1. Ondate di calore

E vampate di calore ponu accade parechje volte à u ghjornu, lascendu a pelle di a donna umida. Questu hè chì a chimica di u cervellu altera u centru di cuntrollu di a temperatura, chì hè l'ipotalamu. U puntu di cuntrollu di a temperatura di u corpu cambia, ciò chì innesca una dilatazione di i vini sanguini è di sudore.

Cosa da fà: U rimpiazzamentu di l'ormoni hè di primura, ma portà un vestitu leggeru è avè un asciugamanu à manu vicinu pò esse d'aiutu per asciucà si quandu hè necessariu. Avè un ambiente ben ventilatu, un ventilatore o aria condizionata in i lochi i più caldi hè ancu una bona strategia per sentesi bè in casa. Vede più opzioni quì.

2. Pelle

A pelle diventa più secca, più flaccida è più fina, diventendu ancu più sensibile à u sole, cun più probabilità di macchie scure apparisce in e zone esposte à u sole, è di danni più gravi, cum'è u cancheru di a pelle. Alcune donne ponu avè una pelle più grassa è brufoli, per via di l'aumentu di testosterone chì face chì e ghiandole sebacee producinu più oliu.


Cosa da fà: L'idratante per u corpu deve esse sempre applicatu dopu à u bagnu, preferisce duscia cun acqua fredda, aduprà sapone liquidu o cù azzione idratante è evità esse esposti à u ventu. Per risolve l'oliuità di a pelle di u visu, l'esfoliazione di u visu deve esse effettuata ogni settimana, è a pelle deve esse pulita ogni ghjornu, applicendu gel idratante ogni ghjornu. Asciugà u gel di brufoli pò ancu aiutà à asciugà i brufoli più rapidamente. Inoltre, e creme antirughe sò ancu benvenute per aiutà à rinfurzà a pelle. Vede più opzioni quì.

3. Capelli

Ci hè una tendenza à a perdita di capelli è l'apparizione di capelli in lochi insoliti, cum'è a faccia, u pettu è l'addome. Alcuni fili di capelli chì si perdenu ùn sò micca rimpiazzati perchè u folliculu pilu cessa di funziunà, cusì a donna pò avè capelli più magri è più fini. I capelli diventanu ancu più fragili è opachi, per via di a presenza di testosterone chì circula in u sangue, senza estrogeni.

Cosa da fà: L'idratazione capillare deve esse realizata ogni settimana cù prudutti idratanti, cum'è avocado o oliu d'Argan. L'applicazione di un seru à i filamenti umidi dopu u lavu pò aiutà à unisce e cuticule à l'estremità di i capelli, cù menu risicu di punti split è rottura. Cumu idratà diversi tippi di capelli.

4. Accumulazione di grassu in u ventre

Ci hè un cambiamentu in a forma di u corpu femminile, è u grassu situatu prima nantu à l'anche è e cosce, cumincia à esse depositu in a regione addominale. Inoltre, u metabolismu di u corpu diminuisce pocu à pocu, cù una tendenza maiò à accumulà grassu.

Cosa da fà: Hè necessariu riduce u cunsumu di alimenti ricchi in grassu è zuccheru, è aumentà u livellu di attività fisica. Esercizii chì rinfurzanu a schiena è l'abs sò particularmente raccomandati, ma l'aerobica cum'è a corsa è u ciclismu sò ancu grandi per stimulare a combustione di grassu lucalizatu. Vede cumu perde u ventre in menopausa.

5. Cori è vini sanguini

A causa di a diminuzione di l'estrogeni ci hè un risicu aumentatu di malatie cardiovascolari perchè l'estrogenu migliora a funzione cardiaca aumentendu a capacità di pompà u sangue in modu efficiente, in più, mantene ancu i vasi sanguigni flessibili dilatati è a pressione bassa. Cusì, cù a so diminuzione, u core diventa menu efficiente è i vini sanguini tendenu à accumulà più placche d'ateroma, di conseguenza, ci hè un risicu più grande di infartu.

Cosa da fà: U rimpiazzamentu di l'ormoni pò diminuisce u risicu di attaccu di core.

6. Osse

L'osse diventanu più fragili è fragili, una situazione chjamata osteoporosi, perchè a poca concentrazione di estrogeni rende l'osse più sensibili à l'azione paratiroidea, rendendu l'osse più facili à a menopausa. E donne bianche, sottili, sò e più prubabile di soffre d'osteoporosi, perchè l'estrogenu hè ancu pruduttu da e cellule di grassu, chì finisce per favurisce l'osse più forti.

Cosa da fà: Oltre à cunsumà più calciu, u vostru duttore o nutrizionistu pò cunsiglialu di integrà calciu è vitamina D. L'eserciziu regulare hè ancu una bona strategia. Scuprite più cunsiglii in stu video:

7. Muskuli è articulazioni

Cumu l'estrogenu hè diminuitu è ​​aiuta l'assorbimentu di calciu in u sangue, ci hè menu estrogeni è ci hè menu calciu dispunibule per a funzione musculare. Cusì, e donne ponu avè crampi durante a notte.

Cosa da fà: Hè raccomandatu di aumentà u cunsumu di alimenti ricchi di calciu è di praticà eserciziu fisicu cum'è allenamentu di pesi o altru eserciziu chì hà un impattu ossu, cume a corsa, perchè l'impattu favurisce a recuperazione ossea.

8. U cambiamentu d'umore

A diminuzione di l'estrogeni affetta ancu l'umore femminile perchè u corpu principia à pruduce menu serotonina è dopamina, chì sò ligati à sintomi cum'è tristezza, malincunia è depressione.

Cosa da fà: Unu di i più grandi pruduttori di serotonina hè l'intestinu, dunque assicurendu un funziunamentu intestinale currettu esercitendu, bevendu l'acqua currettamente è cunsumendu fibre, hè pussibule avè un aumentu di a sensazione di benessere. Fà attività chì vi piace ancu aiuta à aumentà u benessere emotivu.

9. Difficultà à cuncentrazione

In questa fase, a donna pò avè menu capacità di cuncentrazione, fallimenti di memoria à breve termine è perdita di attenzione. Hè perchè l'estrogenu influenza l'attività di u cervellu, agendu nantu à i vasi sanguini, ancu u cervellu. L'estrogenu agisce ancu nantu à i neurotrasmittenti, chì sò essenziali per a memoria.

Cosa da fà: U duttore o nutrizionistu pò suggerisce supplementazione omega 3 chì migliora a funzione cerebrale. Praticà esercizii mentali cum'è sudoku, puzzle è ricerca di parolle hè ancu indicatu perchè più grande hè u stimulu cerebrale, megliu hè u so funziunamentu.

10. Insonnia

A mancanza di estrogeni porta à sudori di notte chì causanu ancu svegliu frequenti, in più di u sindrome di e gambe inquieta chì pò cumincià à cumparisce.

Cosa da fà: U tè di a Passiflora pò calmà l'ansietà è aiutà à dorme megliu, cum'è e capsule di valeriana, è si consiglia di piglià 150-300 mg prima di dorme. Vede più opzioni quì.

Shareata

Atrofia di u sistema multiplu - sottotipu cerebellare

Atrofia di u sistema multiplu - sottotipu cerebellare

L'atrofia di u i tema multiplu - u ottotipu cerebellare (M A-C) hè una malattia rara chì face chì e zone prufonde in u cervellu, ghju tu opra à a medula pinale, i re tringenu (...
Circuncisione

Circuncisione

A circunci ione hè a rimozione chirurgica di u prepuziu di u pene.U fornitore di a i tenza anitaria hà più pe u annullatu u pene cun ane te ia locale prima di l'iniziu di a procedur...