Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 6 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Marzu 2025
Anonim
Come sopravvivere alla FOMO aka rosicare
Video: Come sopravvivere alla FOMO aka rosicare

Cuntenutu

Esercizii per i letti deve esse fattu duie volte à ghjornu, ogni ghjornu, è servenu per migliurà l'elasticità di a pelle, prevene a perdita musculare è mantene u muvimentu di l'articuli. Inoltre, questi esercizii miglioranu ancu a circolazione sanguigna prevenendu ulcere decubitus, chjamate ancu escare.

In più di l'esercizii fisichi, hè ancu impurtante chì a persona letta faci esercizii di respirazione, postu chì aiutanu à mantene u funziunamentu di i musculi di respirazione è assicuranu una capacità pulmonare più grande, facendu chì a persona respiri megliu è abbia una tosse più efficace, in casu d'avè per espulsà a flema, per esempiu.

L'esercitazioni devenu sempre esse fatte pianu è rispettendu i limiti di ogni persona. Idealmentu, l'esercitazioni sò raccomandate da un prufessiunale di a salute, in particulare da un fisioterapeuta.

1. Esercizii per a mobilità fisica

Alcuni grandi esercizii per mantene a mobilità di a persona letta è rinfurzà i musculi sò:


Gambe è pedi

  1. Cù a persona chjinata nantu à e spalle, dumandate li di move e so caviglie, da una parte à l'altra è da cima à fondu, cum'è s'elli fessinu u muvimentu di u "pede di ballerina". Ogni muvimentu deve esse realizatu 3 volte cù ogni pede;
  2. Stendu nantu à u so spinu, a persona deve curvarle è allungà e so gambe 3 volte di fila, cù ogni gamba;
  3. Stesu nantu à e spalle è e ghjambe piegate. Aprite è chjudite e ghjambe, toccu è sparghjendu un ghjinochju da l'altru;
  4. Cù u vostru ventre è cù a perna dritta, alzate a perna, mantenendu u ghjinochju dirittu;
  5. Cù u to ventre è cù a perna dritta, aprite è chjudite a perna, fora di u lettu, senza piegà a perna;
  6. Piegate e gambe è pruvate à alzà u culo da u lettu, 3 volte di fila.

Arme è mani

  1. Aprite è chjudite e dite, aprite è chjudete e mani;
  2. Sustegnu u gomitu nantu à u lettu è move e mani in su è in ghjò è da u latu à u latu;
  3. Piegate e braccia, pruvendu à mette a manu nantu à a spalla, 3 volte di fila, cù ogni bracciu;
  4. Cù u bracciu dirittu, alza u bracciu in altu senza piegà u gomitu;
  5. Mantene u bracciu fermu è allungatu longu u corpu è fate u muvimentu d'apertura è di chjusura di u bracciu, trascinendu u bracciu nantu à u lettu;
  6. Rotate a spalla cum'è se stessi disegnendu un grande cerchju nantu à u muru.

Alcune linee guida impurtanti sò di ripete a serie di esercizii 2 à 3 volte, cun un intervallu di 1 à 2 minuti di riposu trà di elli è di ripetere 1 à 3 ghjorni à a settimana, cù un minimu di 48 ore di riposu trà e sessione.


Ughjetti facilmente accessibili cum'è una buttiglia d'acqua piena, sacchetti di sabbia, risu o imballu di fagioli ponu esse aduprati per aumentà a resistenza à l'eserciziu, contribuendu à aumentà a massa musculare.

2. Esercizii di respirazione

Se a persona letta hè capace di esce da u lettu, pò fà questi esercizii di respirazione mentre stà sedutu nantu à u lettu o in piedi. L'esercitazioni sò:

  1. Pone e mani nantu à u vostru ventre è respira cun calma, mentre osservate i muvimenti risentiti in a manu;
  2. Pigliate un soffiu prufondu è lasciate esce lentamente fendu un "pout" cù a bocca per 5 volte di fila;
  3. Inspirate prufunnamente mentre alzate e braccia è lascendu uscì l'aria quandu si calanu i bracci. Per fà più faciule pudete fà cun un bracciu à a volta;
  4. Stendi i bracci in avanti è tocca i palmi inseme. Inspirate profondamente mentre aprite i vostri bracci in forma di croce. Rilasciate u fiatu chjudendu i vostri bracci è toccate torna e palme, 5 volte di fila.
  5. Riempite a metà di una buttiglia d'1,5 litri d'acqua è mettite una paglia. Inspirate prufundamente è liberate l'aria attraversu a paglia, fendu bolle in l'acqua, 5 volte di fila.

Quessi sò solu qualchi esempi di esercizii. Hè cunsigliatu chì l'esercizii sò sempre indicati da un fisioterapeuta, secondu i bisogni di ogni persona, soprattuttu quandu a persona ùn hè micca capace di fà i muvimenti da sola per mancanza di forza in i musculi o quandu ci hè qualchì alterazione neurologica implicata, cume pò accade dopu un colpu, miastenia o quadriplegia, per esempiu.


Quandu ùn duvete micca fà l'esercizii

Hè contraindicatu per fà l'esercizii quandu a persona letta:

  • Avete manghjatu solu perchè puderete esse malatu;
  • Avete ghjustu pigliatu qualchì medicina chì provoca sonnolenza;
  • Avete a frebba, perchè l'eserciziu pò aumentà a temperatura;
  • Avete pressione alta o micca regulata, perchè pudete alzà ancu di più;
  • Quandu u duttore ùn autorizeghja micca per qualchì altra ragione.

Si deve pruvà à fà l'esercizii in a mattina, quandu a persona hè larga sveglia è se a pressione cresce durante l'esercitazioni, si deve fermà l'eserciziu è fà u primu eserciziu di respirazione finu à chì a pressione ritorni à a normalità.

A Nostra Recomandazione

Nike Va Di Lussu cù una Collaborazione High-End

Nike Va Di Lussu cù una Collaborazione High-End

Attaccate i vo tri neaker avà perchè vi vulete correre per u lanciu di a nova cullaburazione NikeLab cù u de igner di Loui Vuitton Kim Jone .A cullezzione ultra-chic hè i pirata da...
U bonu in glutine

U bonu in glutine

Da corridoi alimentari pecializati in upermercati à menu eparati in ri toranti, a mania enza glutine hè in ogni locu. È ùn a pettate micca ch'ellu pari i pre tu, a ditta di ric...