Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 6 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
Come sopravvivere alla FOMO aka rosicare
Video: Come sopravvivere alla FOMO aka rosicare

Cuntenutu

Esercizii per i letti deve esse fattu duie volte à ghjornu, ogni ghjornu, è servenu per migliurà l'elasticità di a pelle, prevene a perdita musculare è mantene u muvimentu di l'articuli. Inoltre, questi esercizii miglioranu ancu a circolazione sanguigna prevenendu ulcere decubitus, chjamate ancu escare.

In più di l'esercizii fisichi, hè ancu impurtante chì a persona letta faci esercizii di respirazione, postu chì aiutanu à mantene u funziunamentu di i musculi di respirazione è assicuranu una capacità pulmonare più grande, facendu chì a persona respiri megliu è abbia una tosse più efficace, in casu d'avè per espulsà a flema, per esempiu.

L'esercitazioni devenu sempre esse fatte pianu è rispettendu i limiti di ogni persona. Idealmentu, l'esercitazioni sò raccomandate da un prufessiunale di a salute, in particulare da un fisioterapeuta.

1. Esercizii per a mobilità fisica

Alcuni grandi esercizii per mantene a mobilità di a persona letta è rinfurzà i musculi sò:


Gambe è pedi

  1. Cù a persona chjinata nantu à e spalle, dumandate li di move e so caviglie, da una parte à l'altra è da cima à fondu, cum'è s'elli fessinu u muvimentu di u "pede di ballerina". Ogni muvimentu deve esse realizatu 3 volte cù ogni pede;
  2. Stendu nantu à u so spinu, a persona deve curvarle è allungà e so gambe 3 volte di fila, cù ogni gamba;
  3. Stesu nantu à e spalle è e ghjambe piegate. Aprite è chjudite e ghjambe, toccu è sparghjendu un ghjinochju da l'altru;
  4. Cù u vostru ventre è cù a perna dritta, alzate a perna, mantenendu u ghjinochju dirittu;
  5. Cù u to ventre è cù a perna dritta, aprite è chjudite a perna, fora di u lettu, senza piegà a perna;
  6. Piegate e gambe è pruvate à alzà u culo da u lettu, 3 volte di fila.

Arme è mani

  1. Aprite è chjudite e dite, aprite è chjudete e mani;
  2. Sustegnu u gomitu nantu à u lettu è move e mani in su è in ghjò è da u latu à u latu;
  3. Piegate e braccia, pruvendu à mette a manu nantu à a spalla, 3 volte di fila, cù ogni bracciu;
  4. Cù u bracciu dirittu, alza u bracciu in altu senza piegà u gomitu;
  5. Mantene u bracciu fermu è allungatu longu u corpu è fate u muvimentu d'apertura è di chjusura di u bracciu, trascinendu u bracciu nantu à u lettu;
  6. Rotate a spalla cum'è se stessi disegnendu un grande cerchju nantu à u muru.

Alcune linee guida impurtanti sò di ripete a serie di esercizii 2 à 3 volte, cun un intervallu di 1 à 2 minuti di riposu trà di elli è di ripetere 1 à 3 ghjorni à a settimana, cù un minimu di 48 ore di riposu trà e sessione.


Ughjetti facilmente accessibili cum'è una buttiglia d'acqua piena, sacchetti di sabbia, risu o imballu di fagioli ponu esse aduprati per aumentà a resistenza à l'eserciziu, contribuendu à aumentà a massa musculare.

2. Esercizii di respirazione

Se a persona letta hè capace di esce da u lettu, pò fà questi esercizii di respirazione mentre stà sedutu nantu à u lettu o in piedi. L'esercitazioni sò:

  1. Pone e mani nantu à u vostru ventre è respira cun calma, mentre osservate i muvimenti risentiti in a manu;
  2. Pigliate un soffiu prufondu è lasciate esce lentamente fendu un "pout" cù a bocca per 5 volte di fila;
  3. Inspirate prufunnamente mentre alzate e braccia è lascendu uscì l'aria quandu si calanu i bracci. Per fà più faciule pudete fà cun un bracciu à a volta;
  4. Stendi i bracci in avanti è tocca i palmi inseme. Inspirate profondamente mentre aprite i vostri bracci in forma di croce. Rilasciate u fiatu chjudendu i vostri bracci è toccate torna e palme, 5 volte di fila.
  5. Riempite a metà di una buttiglia d'1,5 litri d'acqua è mettite una paglia. Inspirate prufundamente è liberate l'aria attraversu a paglia, fendu bolle in l'acqua, 5 volte di fila.

Quessi sò solu qualchi esempi di esercizii. Hè cunsigliatu chì l'esercizii sò sempre indicati da un fisioterapeuta, secondu i bisogni di ogni persona, soprattuttu quandu a persona ùn hè micca capace di fà i muvimenti da sola per mancanza di forza in i musculi o quandu ci hè qualchì alterazione neurologica implicata, cume pò accade dopu un colpu, miastenia o quadriplegia, per esempiu.


Quandu ùn duvete micca fà l'esercizii

Hè contraindicatu per fà l'esercizii quandu a persona letta:

  • Avete manghjatu solu perchè puderete esse malatu;
  • Avete ghjustu pigliatu qualchì medicina chì provoca sonnolenza;
  • Avete a frebba, perchè l'eserciziu pò aumentà a temperatura;
  • Avete pressione alta o micca regulata, perchè pudete alzà ancu di più;
  • Quandu u duttore ùn autorizeghja micca per qualchì altra ragione.

Si deve pruvà à fà l'esercizii in a mattina, quandu a persona hè larga sveglia è se a pressione cresce durante l'esercitazioni, si deve fermà l'eserciziu è fà u primu eserciziu di respirazione finu à chì a pressione ritorni à a normalità.

I Nostri Publicazioni

Pranzi à bassa caloria

Pranzi à bassa caloria

Pita au thon et aux légume Imbulighjate 1/2 canna di tonnu in acqua ( gottu) cù 11/2 tb p. mayonnai e light, 1 t p. mu tarda di Dijon, 1/4 tazza d'api picatu, 1/4 tazza di carota tagliuz...
Perchè Uttene "Prontu per l'estate" Ùn hè micca un Ughjettivu Sostenibile (In ogni mumentu di l'annu)

Perchè Uttene "Prontu per l'estate" Ùn hè micca un Ughjettivu Sostenibile (In ogni mumentu di l'annu)

Ancu 'ellu hè veru chì tendenu à mo trà più pelle in i me i più caldi, ùn deve micca entu chì avete bi ognu di fà qualco a per preparà per quellu ...