Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Maghju 2024
Anonim
U studiu trova chì pudete prevene una UTI solu per travaglià - Vita Di Vita
U studiu trova chì pudete prevene una UTI solu per travaglià - Vita Di Vita

Cuntenutu

L'eserciziu hà tutti i generi di vantaghji stupefacenti, da riduce u risicu di malatie cardiache à aiutavvi à affrontà u stress è l'ansietà. Avà, pudete aghjunghje un altru più maiò à quella lista: E persone chì esercitanu sò più prutetti da l'infezioni batteriche cà quelli chì ùn anu micca, dice un novu studiu in Medicina è Scienza in Sport è Eserciziu. È sì, questu include una di l'infizzioni batteriche più odiosa cunnisciuta da a donna: infezioni di l'urinarii. Siccomu più di u 50 per centu di e donne averanu un UTI à un certu puntu di a so vita, questu hè un bellu affare. (Avete intesu parlà di queste cose sorprendenti chì ponu causà UTI.) E se avete mai avutu una, sapete quantu pò esse pazza-incòmoda è dolorosa. (Ùn sò micca sicuru d'avè una UTI o STI? L'uspitali in realtà misdiagnose questi 50 per centu di u tempu. Eek!)


Siccomu studii anu dighjà dimustratu chì l'eserciziu moderatu pò aiutà à prutege vi di i virus, i ricercatori anu spiegatu ch'elli vulianu scopre se u travagliu fora offre ancu prutezzione contr'à infezioni batteriche. U studiu hà seguitu un gruppu di 19.000 persone per un annu, pigliendu nota di quante volte anu riempitu prescrizzioni per antibiotici. Ciò chì i ricercatori anu trovu hè chì, paragunatu à quelli chì ùn anu micca esercitatu, e persone chì anu pigliatu u sudore sò menu propensi à riempie un antibioticu Rx, in particulare u tippu adupratu per trattà UTI. Curiosamente, i più grandi benefici sò stati vistu da quelli chì anu participatu à livelli bassu à moderatu di eserciziu, è e donne anu vistu benefici più grande chì l'omi in quantu à l'infizzioni bacteriale in generale. U studiu suggerisce chì solu quattru ore à settimana di attività à bassa intensità, cume camminà o cavalcà una bicicletta pò calà u risicu, ciò chì hè estremamente fattibile. Puntu.

I ricercatori ùn anu micca offertu risposte in stu studiu per quessa esiste questu ligame, ma Melissa Goist, MD, un ginecologa in u Centru Medicu Wexner di l'Ohio State University, dice chì pò avè qualcosa à chì vede cù tutta l'acqua chì avete inghjuliatu dopu una classa HIIT sudata. "Specularaghju chì u mutivu di menu UTI in e donne chì esercitanu hè dovutu à l'idratazione aumentata", dice. "L'idratazione di più aiuta à lavà i reni è a vescica aiutendu à evità chì e batterie si attaccanu à i muri di a vescica." Goist aghjusta chì, postu chì ùn hè micca assai còmode per esercitassi cù una vejiga piena (così vera!), E donne chì esercitanu più ponu pisciate più spessu, riducendu cusì u so risicu per avè u temutu UTI. (Mantene l'urina in a vostra vejiga per un periodu di tempu prolungatu hè un grande no-no, dice Goist).


Ella nota ancu chì mentre stu studiu mostra chì l'eserciziu pò aiutà à sminuì u vostru risicu per l'infezzione, "l'eserciziu chì provoca una sudorazione eccessiva pò creà probabilità aumentate d'irritazione vaginale è infezioni di levadura se l'igiene adatta ùn hè micca realizata". Ciò significa, cambiate i vostri vestiti, dusciate ASAP, è portate vestiti sciolti dopu per aumentà u flussu d'aria versu e vostre regioni inferiori, dice. (Dunque, solu dumandendu un amicu, ma sò quelle dusce post-allenamentu sempre necessariu?)

Mentre più ricerca hè necessaria per capisce a ragione esatta per l'eserciziu chì vi prutege da UTI è altre infezioni batteriche, hè sicuramente una scuperta benvenuta sia per voi sia per a vostra parte di signora.

Rivista per

Publicità

A Nostra Recomandazione

Cumu vede u vostru megliu

Cumu vede u vostru megliu

6 me i primaTagliate i capelli Re i te à a voglia di fà una tra furmazione dra tica. Invece, u libru i tende ogni ei ettimane da quì à u matrimoniu per tene i filamenti in forma ti...
Primi passi per fermà e rughe

Primi passi per fermà e rughe

Q: ò olu 27 anni, ma duverebbe pen à à inizià un regimen anti-aging ? Vogliu pre ervà a mo pelle, ma ùn vogliu micca aduprà qualco a di pe ante chì mi ferà...