10 Spuntini Chì Custruiscenu a Tua Faccia à gonfialli - è 5 Cibi da Manghjà Invece
Cuntenutu
- Eccu un elencu di stuzzichini di notte chì avete da evità
- Evite di manghjà di notte
- Hacks rapidi per riduce u gonfiore facciale
- Eccu ciò chì duvete fighjà nantu à manghjà, soprattuttu di notte
- 1. Snack nantu à i frutti è ligumi
- 2. Manghjate iogurt, invece di ghjacciu per dessert
- 3. Pruvate alimenti è bevande fermentate
- 4. Attaccate à i cereali integrali, invece di l'alimenti trasfurmati
- 5. Stà idratatu
- Avete bisognu di vede un duttore?
L'alimentu ùn hè micca solu rispunsevule per l'inflamazioni intestinali - pò ancu causà gonfiori facciali
Avete mai guardatu e foto di voi stessu dopu una notte fora è rimarcate chì a vostra faccia pare insolitamente gonfia?
Mentre simu assuciatu cumunamente u gonfiore è l'alimenti chì u causanu cù u stomacu di u corpu è a midsection, certi alimenti ponu causà u vostru visu ancu di gonfia.
À sente Starla Garcia, MEd, RDN, LD, dietista registratu in Houston, Texas, è Rebecca Baxt, MD, dermatologa certificata in bordu in Paramus, New Jersey, l'alimenti chì anu dimustratu di causà gonfiori facciali sò spessu ricchi di sodiu o glutamatu monosodicu (MSG).
Hè ancu chjamatu "visu di sushi", grazia à l'attrice Julianne Moore, è hè stata aduprata per discrive gonfiore è ritenzione d'acqua chì si verifica dopu avè manghjatu pasti ricchi di sodiu cum'è ramen, pizza è, sì, sushi (probabilmente per via di carboidrati raffinati è soia salsa).
"Nurmalmentu dopu avè manghjatu un manghjà riccu in sodiu, u vostru corpu hà bisognu à equilibrassi, cusì [ellu] finiscerà per tene l'acqua in certi lochi, chì ponu include a faccia", hà dettu Garcia.
(Hè per ogni gramma di glicogenu, chì hè almacenatu carboidrati, u vostru corpu guarda da 3 à 5 grammi d'acqua.)
Eccu un elencu di stuzzichini di notte chì avete da evità
Evite di manghjà di notte
- ramen
- sushi
- carni trasfurmate cum'è u prisuttu, a pancetta è u salame
- latte
- casgiu
- patatine fritte
- pretzels
- pomi fritti
- bevande alcoliche
- cundimenti cum'è a salsa di soia è a salsa teriyaki
Per u scopu di guardà a camera pronta u ghjornu dopu, hè una bona idea di evità tutti i carboidrati raffinati è trasfurmati, l'alimenti trasfurmati è i prudutti lattichi, perchè quandu si tratta di avè u vostru sodiu è micca esse gonfiu ancu, Baxt dice chì hè guasi impussibule.
«Ùn ci hè veramente un modu cunnisciutu per prevene u sbuchjulamentu da l'alimenti ricchi di sale è di carboidrati. Una grande parte di questu hè solu u sensu cumunu ", dice.
"Se sapete chì vulete evità sta reazione in un ghjornu o occasione specificu, a vostra megliu scumessa hè di evità simpliciamente questi alimenti per un paiu di ghjorni prima è focalizassi nantu à una dieta più sana cù menu sale è carboidrati raffinati. Quandu manghjate questi alimenti è sperimentate gonfiori facciali, si deve risolve in un ghjornu o dopu, una volta chì sò stati travagliati fora di u vostru sistema ".
Garcia ricumanda di stà luntanu da questi alimenti per a maiò parte di a settimana prima di qualsiasi avvenimentu prontu per a fotocamera.
Hacks rapidi per riduce u gonfiore facciale
Sè vo site in una crisa di tempu u ghjornu di un avvenimentu speciale, pudete pruvà qualchi hacks rapidi per fà falà u vostru gonfiore facciale.
Rulli di giada:
Si hè dettu chì sta tecnica aumenta a circulazione è aiuta cù u drenaje linfaticu, aiutendu a vostra pelle à vede più luminosa è più energizata.
Face yoga:
Incorporà alcuni esercizii facciali in a vostra rutina di bellezza pò ancu aiutà à rinfurzà i musculi sottu à a vostra pelle, aiutendu a vostra faccia à vede più magra è tonica piuttostu chè gonfia.
Lavà cù acqua fredda:
L'acqua fredda pò restringe i vasi sanguini è aiutà à calà u gonfiore.
Eserciziu:
L'eserciziu cardiovasculare pò ancu aiutà à u gonfiore scendere, allora u svegliu per fà a vostra corsa quotidiana in a mattina pò valere a pena di svegliarsi.
Verificate a vostra dieta:
Se vulete piglià ulteriori misure per riduce a ritenzione d'acqua, fighjate a vostra dieta generale. Pudete vulete cunsiderà a vostra ingesta di certe vitamine è minerali, o incorpore certe erbe quandu si cucina, cum'è l'agliu, u prezzemolo è u finocchiu.
Eccu ciò chì duvete fighjà nantu à manghjà, soprattuttu di notte
Fortunatamente, ci sò certi gruppi di alimenti chì ponu aiutà à riduce l'occorrenza di gonfiori sia in a vostra midsection sia, in turnu, in a vostra faccia, Garcia dice.
Eccu ciò chì pudete spuntinu a notte, invece.
1. Snack nantu à i frutti è ligumi
I frutti è ligumi devenu esse alcune di e più alte fonti di fibre, antiossidanti, vitamine è minerali - mentre chì à u listessu tempu sò pochi in grassu è sodiu.
Parechji frutti è ligumi anu ancu un cuntenutu elevatu in acqua, chì aiuta u vostru corpu à stà bè idratatu è diminuisce u gonfiore.
Dunque a prossima volta chì avete voglia di fà una merendella di sera:
Optate per una ciotola di bacche o di peperoni rossi in fette cù guacamole invece di torta.
A fibra vi aiuterà à sentite più pienu più veloce per ùn manghjà troppu, ciò chì puderebbe accade quandu si tratta di stuzzichini o dessert.
A carica di frutti è ligumi pò ancu aumentà l'ingestione d'acqua, chì a maiò parte di elle sò cumposti d'acqua. Questu aiuta ancu à diminuisce l'infiammazione è u gonfiore.2. Manghjate iogurt, invece di ghjacciu per dessert
Ié, ancu se altre fonti casgiere cum'è u latte è u furmagliu sò cunnisciute per causà gonfiori, u yogurt puderia avè l'effettu oppostu.
Sceglienu un yogurt chì hè bassu in zuccheru aghjuntu è cuntene culture vive, attive - chì indicanu chì cuntene probiotici efficaci - pudete aiutà.
Tip di merendella:
U yogurt grecu cù frutti misti hè una scelta di merendella eccellente per aiutà à prevene u gonfiore è u gonfiu.
3. Pruvate alimenti è bevande fermentate
Cum'è parechji yogurti fora, alimenti fermentati è bevande.
I boni batteri puderanu aiutà cù u gonfiore - è riducendu u gonfiore generale, questu puderia aiutà cun gonfiore di u visu.
Esempii di sti alimenti includenu:
- kefir, un pruduttu latticaghju cultivatu simile à u yogurt
- kombucha
- kimchi
- tè fermentatu
- natto
- crauti
4. Attaccate à i cereali integrali, invece di l'alimenti trasfurmati
I grani integrali cum'è u pane integrale è l'alternative di risu cum'è a quinoa è l'amarantu sò ricchi di vitamine, minerali è fibre, à u cuntrariu di i so omologhi raffinati cum'è u pane biancu è a pasta.
Allora se u pane tostatu hè una di e vostre scelte go-to breakfast o merendella, sceglite un pane à granu germinatu cum'è u pane Ezekiel invece di biancu chjaru.
A quinoa è l'amarantu - chì si ponu gode cum'è sustitutu di l'avena o di un platu cù a cena - sò ancu ricchi di proteine è antioxidanti.
Quandu includite carboidrati fibrosi densi in nutrienti sopra carboidrati raffinati, zuccherati, pò aiutà è cusì tene à risa u gonfiore di u visu.
5. Stà idratatu
Mentre l'acqua ùn hè micca tecnicamente qualcosa chì manghjate, solu stà idratatu per tuttu u ghjornu è a notte pò aiutà à riduce a ritenzione d'acqua, u gonfiore di u stomacu, è a possibilità di gonfiore faciale ancu.
L'Istitutu di Medicina raccomanda à l'adulti di cunsumà 72 à 104 once d'acqua à ghjornu in tuttu da cibu, altre bevande, è l'acqua stessa.
Alcuni modi faciuli per uttene questu sò di portà una bottiglia d'acqua da 16 a 32 once è riempila cum'è necessariu, è ancu di urdinà solu acqua da beie quandu manghjate fora (chì vi ferà ancu risparmià soldi cum'è bonus aghjuntu).
Avete bisognu di vede un duttore?
"Mentre u gonfiore di u visu ùn hè micca una causa di preoccupazione al di là di u fattu chì puderebbe fà sentite autocosciente, se sperimentate sintomi cum'è urticaria o un stomacu arrabbiatu, duvete cunsultà un duttore di primaria o un specialistu gastrointestinale", dice Baxt.
"[Un duttore pò aiutà] determinà se pudete avè una allergie alimentaria o una malattia di stomacu non diagnosticata".
"Se sceglite in modu cusciente cibi sani, naturali è privi di cunservatori, avete una migliore possibilità di esse senza gonfiori", ci ramenta Garcia. "Più longu evitate, ùn duvete micca preoccupassi di gonfiori."
Emilia Benton hè una scrittore è editore freelance basata in Houston, Texas. Hè dinò maratoniera di nove volte, panattera avida è viaghjatrice frequente.