Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 26 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
NOOBS PLAY DOMINATIONS LIVE
Video: NOOBS PLAY DOMINATIONS LIVE

Cuntenutu

Cosa hè un disordine di u tic di u visu?

I tics facciali sò spasmi incontrollabili in faccia, cume u lampu rapidu di l'ochji o u schernu di u nasu. Puderanu ancu esse chjamati spasmi mimichi. Ancu se i tics facciali sò di solitu involuntarii, ponu esse suppressi temporaneamente.

Una quantità di disordini diffirenti pò causà tic faciale. Sò più spessu in i zitelli, ma ponu influenzà ancu l'adulti. I Tics sò assai più cumuni in i masci chè in e femine.

I tics facciali di solitu ùn indicanu micca una cundizione medica seria, è a maiò parte di i zitelli li superanu in pochi mesi.

Chì causa un disordine di u tic di u visu?

I tics facciali sò un sintimu di parechji disordini diversi. A gravità è a frequenza di i tics ponu aiutà à determinà quale disordine li causa.

Disordine tic transitoriu

U disordine tic transitori hè diagnosticatu quandu i tics facciali duranu per un breve periodu di tempu. Puderanu accade guasi ogni ghjornu per più di un mese ma menu di un annu. Si risolvenu generalmente senza alcunu trattamentu. Stu disordine hè u più cumunu in i zitelli è si crede chì hè una forma leve di sindrome di Tourette.


E persone cun disordine tic transitoriu tendenu à sperimentà una voglia eccessiva di fà un certu muvimentu o sonu. I Tics ponu include:

  • ochji lampendu
  • narici svasate
  • alzendu e sopracciglia
  • aprendu a bocca
  • clicchendu a lingua
  • schjarendu a gola
  • grugnulendu

U disordine tic transitori ùn richiede di solitu alcunu trattamentu.

Disordine tic mutivu crònicu

U disordine tic mutivu crònicu hè menu cumunu chè u disordine tic transitori, ma più cumunu chè u sindrome di Tourette. Per esse diagnosticatu cun disordine tic crònicu di u mutore, duvete sperimentà i tic per più di un annu è per più di 3 mesi à a volta.

U lampu eccessivu, a smorfia è u ticchiu sò tic cumuni assuciati à u disordine tic crònicu di u mutore. A diversità di u disordine tic transitori, sti tics ponu accade durante u sonnu.

I zitelli chì sò diagnosticati di disordine tic crònicu di u mutore trà l'età di 6 è 8 anni ùn anu micca bisognu di trattamentu. À quellu puntu, i sintomi ponu esse gestibili è ponu ancu calà da soli.


E persone chì sò diagnosticate cun u disordine più tardi in a vita ponu avè bisognu di trattamentu. U trattamentu specificu dipenderà da a gravità di i tic.

Sindrome di Tourette

U sindromu di Tourette, cunnisciutu ancu cum'è disordine di Tourette, principia tipicamente in a zitiddina. In media, pare à 7 anni. I zitelli cù stu disordine ponu avè spasmi in a faccia, a testa è i bracci.

I tics ponu intensificassi è sparghjesi in altre zone di u corpu à misura chì u disordine progredisce. Tuttavia, i tics di solitu diventanu menu severi in età adulta.

I Tics associati à u sindrome di Tourette includenu:

  • battendu e bracce
  • sticchendu a lingua
  • alzendu e spalle
  • toccu inappropriatu
  • vocalizazione di e parolle di maladizzione
  • gesti osceni

Per esse diagnosticatu cù a sindrome di Tourette, duvete sperimentà tic vocali in più di tic fisici. I tic vocali includenu un sullivamentu eccessivu, una pulizia di a gola è un urlu. Alcune persone ponu ancu spessu usà espletivi o ripetenu parolle è frasi.


U sindrome di Tourette pò generalmente esse gestitu cù trattamentu comportamentale. Alcuni casi ponu ancu necessità di medicazione.

Chì cundizioni ponu assumiglianu à un disordine di u tic di u visu?

Altre cundizioni ponu risultà in spasmi facciali chì imitanu i tics facciali. Includenu:

  • spasmi emifaciali, chì sò ticchi chì toccanu solu un latu di a faccia
  • blefarospasmi, chì affettanu e palpebre
  • distonia faciale, un disordine chì porta à u muvimentu involuntariu di i musculi facciali

Sì i tic faciali cumincianu à l'età adulta, u vostru duttore pò suspettà spasmi emifaciali.

Chì fattori ponu cuntribuisce à i disordini tic facciali?

Parechji fattori contribuiscenu à i disordini tic facciali. Questi fattori tendenu à aumentà a frequenza è a gravità di i tics.

Fattori cuntributori includenu:

  • stress
  • eccitazione
  • fatigue
  • calore
  • medicazione stimulante
  • disordine d'iperattività di deficit d'attenzione (ADHD)
  • disordine ossessivu-compulsivu (OCD)

Cumu hè diagnosticatu un disordine di u tic di u visu?

U vostru duttore pò di solitu diagnosticà un disordine tic di u visu discutendu i sintomi cun voi. Puderanu ancu riferitevi à un prufessiunale di salute mentale chì pò valutà u vostru statutu psicologicu.

Hè impurtante di scartà e cause fisiche di i tics facciali. U vostru duttore pò dumandà nantu à altri sintomi per decide se avete bisognu di ulteriori test.

Puderanu urdinà un electroencefalogramu (EEG) per misurà l'attività elettrica in u vostru cervellu. Questa prova pò aiutà à determinà se un disordine di crisi sta causendu i vostri sintomi.

U vostru duttore puderia ancu vulete fà una elettromiografia (EMG), un test chì valuta i prublemi musculari o nervi. Questu hè per verificà e condizioni chì causanu contrazioni musculari.

Cumu hè trattatu un disordine di u tic di u visu?

A maiò parte di i disordini tic facciali ùn anu micca bisognu di trattamentu. Se u vostru figliolu sviluppa tic faciale, evitate di attirà l'attenzione o di rimpruveralli per fà movimenti involuntarii o soni. Aiutate u vostru figliolu à capì ciò chì sò i tics per pudè spiegalli à i so amichi è cumpagni di scola.

U trattamentu pò esse necessariu se i tics interferiscenu cù l'interazioni sociali, i travaglii scolastichi, o e prestazioni di travagliu. L'opzioni di trattamentu spessu ùn eliminanu micca cumpletamente i tic ma aiutanu à riduce i tic. L'opzioni di trattamentu ponu include:

  • prugrammi di riduzzione di u stress
  • psicoterapia
  • terapia cumportamentale, intervenzione cumportamentale cumpleta per i tics (CBIT)
  • medicazione anti-dopamina
  • medicazione antipsicotica cum'è haloperidol (Haldol), risperidone (Risperdal), aripiprazole (Abilify)
  • topiramate anticonvulsivu (Topamax)
  • alfa-agonisti cum'è clonidina è guanfacina
  • medicazione per trattà e condizioni sottostanti, cum'è ADHD è OCD
  • iniezioni di tossina botulinum (Botox) per paralizà temporaneamente i musculi facciali

Studi recenti anu dimustratu chì a stimolazione profonda di u cervellu pò aiutà à trattà u sindrome di Tourette. A stimolazione profonda di u cervellu hè una procedura chirurgica chì mette l'elettrodi in u cervellu. L'elettrodi mandanu impulsi elettrichi attraversu u cervellu per ristabilisce i circuiti cerebrali à mudelli più normali.

Stu tipu di trattamentu pò aiutà à allevà i sintomi di u sindrome di Tourette. Tuttavia, più ricerche sò necessarie per determinà a migliore zona di u cervellu per stimulare per u miglioramentu di i sintomi di u sindrome di Tourette.

I medicamenti à base di cannabis ponu ancu esse efficaci per aiutà à riduce i tic. Tuttavia, l'evidenza per sustene questu hè limitata. I medicamenti à base di cannabis ùn devenu micca esse prescritti à i zitelli è l'adulescenti, o à e donne incinte o chì allattanu.

U takeaway

Mentre i tics facciali di solitu ùn sò micca u risultatu di una cundizione seria, pudete avè bisognu di trattamentu s'elli interferiscenu cù a vostra vita d'ogni ghjornu. Sè site cuncernatu pudete avè un disordine di u tic facial, parlate cù u vostru duttore nantu à l'opzioni di trattamentu.

Populari

Purtate u vostru zitellu à visità un fratellu assai malatu

Purtate u vostru zitellu à visità un fratellu assai malatu

Portà un zitellu anu à vi ità un fratellu a ai malatu in l'u pidale pò aiutà tutta a famiglia. Ma, prima di piglià u vo tru figliolu per vi ità u o fratellu mala...
Analisi di sangue diaptoglobina

Analisi di sangue diaptoglobina

U te t di angue di haptoglobina mi ura u livellu di haptoglobin in u vo tru angue.L'aptoglobina hè una prutetta prodotta da u fegatu. i attacca à un certu tipu d'emoglobina in u angu...