Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
@MARIA MARACHOWSKA - LIVE 4K CONCERT - 12.03.2022 - SIBERIAN BLUES - BERLIN #music #concert
Video: @MARIA MARACHOWSKA - LIVE 4K CONCERT - 12.03.2022 - SIBERIAN BLUES - BERLIN #music #concert

Cuntenutu

Avete pruvatu tuttu: a neguziazione, a supplicazione, e pepite di pullastru in forma di dinosauru. È sempre u to zitellu ùn manghjerà micca. Ti pare familiare? Ùn site micca solu. I zitelli sò noti per i so, ahem, selezziunalità quandu si tratta di manghjà.

Eppuru, dopu à una longa greva di a fame da u vostru chjucu, vi puderete dumandà: Avete trattatu cun un "threenager" esigente run-of-the-mill - o hè questu un segnu di un prublema più seriu? E, in ogni casu, cumu si pò avvicinà megliu à a quistione di un zitellu chì ùn manghjerà micca?

Mentre chì manghjà esigente (o ancu una pausa temporanea da manghjà in tuttu) ùn hè di solitu un mutivu di preoccupazione, ci sò i tempi quandu hè megliu uttene aiutu prufessiunale. Avemu a primura nantu à quandu chjamà u duttore, quandu tene u vostru terrenu, è cumu aumentà e probabilità chì u vostru figliolu entri in i ranghi di u Clean Plate Club.


Chì ghjè nurmale?

Cum'è l'alti è i bassi di l'addestramentu di u puttachju è di qualchì volta a crolla di u sonnu, u manghjà esigente vene cun u territoriu di a crianza di i zitelli.

Sì u vostru zitellu chjucu u so nasu à tuttu ciò chì li mettite davanti, ùn hè forse micca un riflessu di e vostre abilità parentali o un prublema medicu. Hè assai più prubabile chì u to figliolu travaglia una fase di sviluppu nurmale.

"U manghjà selettivu (o" picky ") si mostra spessu trà 12 è 18 mesi", dice Yaffi Lvova, RDN, chì si concentra nantu à a nutrizione prenatale, di i zitelli è di i zitelli. "U terminu ufficiale per questu hè" neofobia alimentaria ": a paura di novi alimenti. Questa fase coincide cù a capacità di camminà. A teoria prevalente hè chì a neofobia hè una misura di prutezzione à prò di un zitellu chì «vagava fora di a caverna», per cusì dì ".

In più, dopu una crescita estremamente rapida in u primu annu di vita, i zitelli cumincianu à ingrassà più pianu. Questu pò naturalmente diminuisce a so fame, rendenduli più propensi à manghjà porzioni più chjuche.


L'interessu crescente di u to zitellu in u mondu chì li circonda pò ancu cuntribuisce à a so diminuzione di l'appetitu. Cù tantu da vede è da fà avà ch'elli ponu camminà, puderebbenu simplicemente micca avè a pazienza di pusà à un pastu tradiziunale.

A bona nutizia hè chì i zitelli di st'età sò spessu abbastanza boni per fassi casu quandu a fame veramente riceve a so attenzione. I Pediatrici anu cunsigliatu longu à i genitori di i zitelli di "guardà a settimana, micca u ghjornu" quandu si tratta di manghjà. Puderete rimarcà, per esempiu, chì u to figliolu sussiste cù crackers di pesci rossi tutta a settimana, po di colpu lupa in una cena di pollu u sabatu sera.

Cunsiderà mudelli più largu pò aiutà à vede un ingaghjamentu adeguatu cù u tempu, piuttostu chè in u mumentu. (Ancu se stu mumentu pò esse aggravante quandu si tratta di latte sprecatu è di cuscusu in a vostra moquette.)

Quandu chjamà u duttore

Mentre chì manghjà esigente hè una fase normale per a maiò parte di i zitelli, ci hè definitivamente un tempu è un locu per chjamà u duttore. U vostru pediatricu pò escludere o diagnosticà possibili cause sottostanti per u vostru picculu chì ùn manghja micca, cum'è disordini gastrointestinali, prublemi di deglutizione, stinzia, sensibilità alimentaria o autismu.


Sicondu Lvova, hè una bona idea di circà aiutu da u vostru duttore o un dietista pediatricu quandu u zitellu:

  • accetta menu di 20 alimenti
  • perde pesu
  • ùn piace o rifiuta gruppi alimentari interi (cereali, latticini, proteine, ecc.)
  • va per parechji ghjorni senza manghjà mancu
  • s'impegna in certi marchi alimentari o tippi di imballaggi
  • richiede un pastu diversu da u restu di a famiglia
  • hè ansiosu in situazioni suciali per via di l'alimentariu
  • hà una risposta emotiva drammatica à cibi disgraziati, cum'è urlà, scappà o lancià oggetti

Rende successu u pastu

Assumendu chì ùn ci hè micca un prublema di salute chì provoca u manghjà esigente di u to zitellu, hè ora di diventà creativu! Eccu alcune tattiche chì ponu aiutà à fà manghjà cù u vostru picculu più successu.

Incuragisce l'indipendenza

Gridi custanti di "I do it!" pò esse frustrante, ma u desideriu di l'indipendenza di u to figliolu hè in realtà un strumentu utile quandu si tratta di manghjà. Dà li livelli adatti di autodeterminazione crea u sensu d'influenza chì i zitelli anu bramatu, chì pò purtà à manghjà megliu.

Portate u vostru zitellu in cucina cun voi mentre preparate pasti è spuntini, incuraghjendu li à sente, toccà, è osservà diversi alimenti. Pudete ancu lascialli aiutà à cucinà! Azzioni chì usanu abilità motorie, cume agitazione, versu o agitazione sò tutti ghjochi ghjusti per i zitelli (quandu sò survegliati).

À l'ora di i pasti, accende u focu d'indipendenza offrendu una scelta:

  • "Vulete fragole o banana?"
  • "Vuleria aduprà una forchetta o una cucchiaia?"
  • "Duvemu aduprà a piastra turchina o a piastra verde?"

Hè sàviu d'andà cù una sola coppia d'opzioni per pastu in modo da ùn soprascrive micca u vostru zitellu, è questu funziona megliu sì ste scelte fanu dighjà parte di u pastu pianificatu. Ancu queste piccule selezzione persunale ponu allargà a strada per un megliu umore è più interessu à manghjà.

Pensate fora di a scatula

Una parte di ciò chì rende divertente i zitelli hè a so imprevedibilità. Biancheria intima purtata in capu? Benintesa. Un calzettu aleatoriu cum'è ghjocu di ghjocu preferitu? Perchè nò? Seguitate u piombu pocu ortudossu di u to zitellu à l'ora di manghjà sperimentendu cù sfarenti preparati di cibi. Se u to figliolu ùn hè micca un fan di i vegetali à vapore, pruvateli arrustiti. Se u pullastru in cammellu ùn hè micca toccu, pruvatelu à a griglia.

U listessu principiu vale per cambià l'alimenti associati à certi pasti. Quandu l'ova ùn passanu micca bè in a mattina, serve à cena invece. È ùn ci hè nisuna ragione per chì pesci o pollame ùn ponu micca grazia à a tavula di colazione.

Fà ne un affare di famiglia

À ogni età, ci hè assai da dì per l'elementu suciale di manghjà. Aiutate u vostru criaturu à sentesi rilassatu è inclusu à l'ora di i pasti creendu un ambiente piacevule è micca distrattu quandu hè pussibule. È ùn fate micca pasti separati per u vostru picculu manghjatore, chì pò dà l'impressione chì ci hè una differenza trà "alimentu per zitelli" è "alimentu cresciutu".

Continuate à offre

Ùn pudete micca furzà u vostru zitellu à manghjà - è quandu avete un manghjatore estremamente esigente, pudete avè bisognu di rivalutà a vostra definizione di successu à i pasti.

Ma ùn rinunciate micca! Cuntinuate à mette un buccone di cibu nantu à u piattu, è ùn attirate micca troppu l'attenzione chì u vostru zitellu manghjessi o micca. Cù u tempu è l'esposizione ripetuta, cumincierete à vede u prugressu.

Idei di pastu è merendella

I genitori stagionati è i prufessori di a cura di i zitelli sanu chì fà pasti è spuntini amichevuli per i zitelli hè tuttu di divertimentu. Sperimentà cù u culore, a struttura è a forma in modi novi pò cunvince ancu un testardu di 2 anni chì volenu veramente manghjà.

Ancu se forse ùn avete micca u tempu di coce patatine fritte fatte in casa o di trasfurmà fette di mela in mascelle di squalu ogni ghjornu, ci sò alcune modifiche più chjuche chì pudete pruvà à l'ora di manghjà è di spuntinu:

  • Aduprate tagliatori di biscotti per taglià frutti è verdure in forme.
  • Cumprate un pacchettu d'ochji googly comestibili per aghjunghje à l'alimenti.
  • Dispone u manghjà nantu à u piattu di u to figliolu per parè una faccia o un'altra maghjina ricunniscibile.
  • Dà à l'alimenti un nome scemu o imaginativu, cum'è "roti d'aranciu" (aranci in fette) o "picculi arburi" (broccoli o cavolfiore).
  • Lasciate u vostru zitellu ghjucà cù u so cibu - almenu per un pocu tempu - per favurisce una attitudine pusitiva versu questu.

Pigliate nota, quantunque, chì ci hè una strategia pupulare chì certi esperti ùn cunsiglianu: piattà alimenti sani in un pacchettu adattu à i zitelli, à i frullati di spinachi piatti o lasagne stealth-veggie.

"U prublema cù questu metudu hè doppiu", dice Lvova. «Prima, u zitellu ùn sà micca chì manghjanu, è si godenu, un cibu. Dopu, ci hè un prublema di fiducia. Ocultendu l'alimenti indesiderati in l'alimenti amati, un elementu di sfiducia hè introduttu ".

Intruduce novi alimenti

Ancu l'adulti ponu esse attenti à pruvà cose novi. Allora se u vostru zitellu dà u tofu o u tonu l'ochju laterale, pruvate à ricurdà chì u cambiamentu hè difficiule. Eppuru, l'introduzione di novi alimenti hè una parte impurtante di aiutà u vostru zitellu à manghjà una dieta sana è sviluppà un largu palatu.

Per aumentà e probabilità chì u vostru zitellu chjucu (è piace) qualcosa di novu, ùn fate micca troppu in una volta. Attaccate à un novu alimentu per ghjornu, è ùn l'accatastate micca nantu à u piattu di u to figliolu.

L'Accademia Americana di Medici di Famiglia cunsiglia à offre à u vostru zitellu 1 cucchiaia di cibu per ogni annu di età. Sta parte (per esempiu, 2 cucchiai di un alimentu datu per un zitellu di 2 anni) hè spessu più chjuca di ciò chì un genitore pensa ch'ellu deve esse.

Quandu si introduce alimenti, aiuta spessu à mette li in u cuntestu di qualcosa di familiare. Questu puderebbe sembra offre una salsa di immersione cum'è u ketchup cun cavolfiore, servendu peperoni rossi à fiancu à un favuritu famosu cum'è u granu, o cundendu una pizza cù rucola. Di novu, mischjà - micca piattassi - hè a scumessa megliu per uttene u vostru zitellu à vede chì i novi alimenti ùn sò nunda da teme.

U vostru figliolu piace à manghjà in ristorante? Questu pò ancu esse un momentu ideale per lasciarli pruvà qualcosa di menu familiare. Per menu risicu di manghjà sprecatu (è di soldi), urdinate u piattu più esoticu per voi stessu è invitate u vostru zitellu à pruvà lu.

Qualunque sia u vostru metudu, assicuratevi di dà à u vostru figliolu assai lode nantu à a strada. Un hà suggeritu chì di i vari tippi di mamme "prompts" aduprate per uttene i so figlioli à manghjà - cume pressurli o coercitalli - l'elogi era l'unica strategia chì hà travagliatu cunzistente.

U fondu

Se u vostru zitellu chjucu pare avè pigliatu un passu nantu à l'ora di manghjà, hè sanu pussibule chì si tratti di una fase nurmale (ben chì eccitante) di u so sviluppu. Cù u tempu, i so gusti è abitudini si espanderanu probabilmente mentre continuate à offre una varietà di alimenti.

Tuttavia, quandu un rifiutu di manghjà dura per ghjorni o u vostru zitellu mostra unu di i segni d'avvertimentu elencati sopra, ùn abbiate paura di sfruttà e cumpetenze di un prufessiunale sanitariu.

Un studiu di u 2015 hà trovu chì parechji manghjatoghji in età prescolare chì necessitanu assistenza medica ùn ricevenu micca l'aiutu chì anu bisognu. Allora ùn vi stressate micca di "fastidiu" u vostru pediatra. Fà una chjamata o un appuntamentu pò dà a pace di a mente tantu necessaria. A crianza di i zitelli hè un cuncertu duru, è certe volte avete bisognu di un espertu per aiutà à risolve e cose.

Populari Nantu À U Portale

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

A Miopia, l'a tigmati mu è l'iperopia ò malatie oculari a ai cumuni in a pupulazione, chì ò farenti trà elle è ponu empre accade à tempu, in a li te a per on...
Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

A ci ta di Bartholin accade quandu ci hè un accumulu di fluidu in a glàndula di Bartholin. ta glàndula i trova in a parte anteriore di a vagina è hà a funzione di lubrific...