A FDA puderia inizià a monitorizà u vostru maquillaje
Cuntenutu
U maquillu duverebbe fà chì ci sentimu cusì bè chì guardemu, è un novu prughjettu appena presentatu à u Cungressu spera di rende quessa una realità.
Perchè mentre ùn avete mai manghjatu patatine di piombu, puderete ghjustu esse messu nantu à a vostra faccia è i capelli grazia à a presenza di acetatu di piombu in certi eyeliners kohl è tinture per capelli. Ié, u piombu, un metallu cunnisciutu per esse cusì letalmente tossicu chì ùn si pò micca dipinge a vostra casa cun ellu, hè permessu in cose chì pittemu nantu à noi stessi. Cumu, esattamente, hè bè? Ebbè, attualmente, l'industria di i cosmetichi corre nantu à u sistema d'onore, cù e cumpagnie elencendu volontariamente ingredienti è dicidendu se stessu ciò chì hè dannosu è ciò chì ùn hè micca. Sfortunatamente, questu pò purtà à alcune impurtanti trascuranze, cumpresu l'usu di piombu, cunservatori risicati, è altre tossine chì ùn serianu mai permesse in l'alimentu, in u nostru truccu. E cunziddi chì mettemu sta roba nantu à i nostri labbre è l'ochji è l'assorbemu direttamente in a nostra pelle, hè un affare abbastanza grande. (Vede 11 Modi chì a vostra rutina di a matina vi pò fà male.)
A Legge di Sicurezza di i Prodotti per a Cura Persunale hà per scopu di chjappà quella lacuna permettendu à a Food and Drug Administration a supervisione di i cosmetichi in più di l'alimentu è di a medicina. U prugettu, chì hè digià sustinutu da parechje grandi cumpagnie di maquillaje, averia bisognu di tutti l'ingredienti per esse divulgati nantu à l'etichetta. A FDA testerà ingredienti discutibili, cuminciendu cù cinque ogni annu. (Unu di i primi nantu à a lista per esse pruvati sò i "parabeni" cuntruversi, i chimichi chì anu dimustratu per disturbà l'hormone è altre funzioni biologiche in a ricerca).
Ma forse u più grande cambiamentu hè chì u prugettu di lege darà à a FDA u putere di ramintà i prudutti ch'ella ritene periculosi. "Da u shampoo à a lozione, l'usu di i prudutti di cura persunale hè generalizatu, tuttavia, ci sò assai poche prutezzioni in locu per assicurà a so sicurità", hà dettu in una dichjarazione publica a senatrice Diane Feinstein, l'autore di u prugettu. "L'Europa hà un sistema robustu, chì include prutezzione di i cunsumatori cum'è a registrazione di u produttu è a rivisione di ingredienti. Sò cuntentu d'introduce sta legislazione bipartisana cù u Senaturi Collins chì esigerà a FDA per rivisione i sustanzi chimichi utilizati in questi prudutti è furnisce una guida clara nantu à a so sicurità. "
Quandu cunsiderate appena quanti prudutti mettemu nantu à u nostru visu ogni ghjornu-da a crema solare à a crema antirughe à u rossu à labbra - speremu di sicuru di vede sta lege passà prestu! (Intantu, pruvate 7 Prodotti di Bellezza Naturale chì Veramente Funzionanu.)