Chì hè a Fistula Broncopleurale è cumu si tratta
Cuntenutu
A fistula bronchopleurale currisponde à una cumunicazione anormale trà i bronchi è a pleura, chì hè una doppia membrana chì allinea i pulmoni, risultendu in un passaghju d'aria inadeguatu è essendu più frequente dopu a chirurgia pulmonare. A fistula bronchopleurale hè generalmente identificata da segni è sintomi presentati da a persona è testi di imaging, cume a radiografia di u torace è a bronchoscopia.
Sta situazione hè rara è seria, soprattuttu quandu si verifica in i zitelli, è deve esse risolta rapidamente per ùn mette in periculu a vita di a persona. Dunque, hè impurtante chì dopu à a chirurgia pulmonare o quandu a persona abbia alcun tippu di compromissione respiratoria, esaminazioni di seguitu sò effettuate per verificà eventuali cambiamenti è, se necessariu, per inizià u trattamentu.
Cause di fistula bronchopleural
A fistula bronchopleurale hè più ligata à a chirurgia pulmonare, principalmente lobectomia, in a quale un lombu pulmonale hè eliminatu, è pneumonectomia, in cui un latu di u pulmone hè eliminatu. Inoltre, hè cumunu chì a fistula bronchopleurale si presenti in cunsequenza di l'infezzione necrotizante, in cui, a causa di a presenza di u microorganismu rispunsevule di l'infezzione, si verifica a morte tissutale. Altre cause possibili di fistula bronchopleurale sò:
- A pneumonia, a fistula hè cunsiderata cumplicazione di a malatia, soprattuttu quandu hè causata da funghi o batteri di u genaru Streptococcu;
- Cancru di pulmone;
- Dopu a chimioterapia o a radioterapia;
- Cumplicazione di biopsia pulmonare;
- Fumaghju cronicu;
- Malatia pulmonaria obstructiva cronica;
- Ventilazione meccanica.
Hè impurtante chì a causa di a fistula bronchopleurale sia identificata in modu chì u trattamentu adattatu sia iniziatu è e cumplicazioni sianu evitate, cume difficultà in u prucessu di respirazione, espansione inadeguata di i pulmoni, difficoltà à mantene a ventilazione in l'alveoli pulmonari è a morte.
Cumu identificà
U diagnosticu di fistula bronchopleurale hè fattu da u medicu generale o da u pneumologu per mezu di testi di imaging, cume a radiografia di u torace, in cui si pò osservà atelettasia, chì hè una situazione in cui ùn ci hè un passaghju d'aria à una regione specifica di u pulmone, sfundamentu, o staccamentu pulmonariu. In più di a radiografia, u duttore deve fà una bronchoscopia, in a quale un picculu tubu hè inseritu attraversu u nasu da pudè osservà e strutture di u sistema respiratoriu, è a situazione di a fistula è e so dimensioni ponu esse identificate cun precisione.
Inoltre, u duttore deve valutà i segni è i sintomi presentati da a persona, cume tossu di sangue o mucus, difficoltà à respirà è febbre, essendu più cumuni da esse rimarcati dopu à a chirurgia pulmonare, chì i sintomi apparenu più o menu 2 settimane dopu a procedura ..
Dunque, hè impurtante chì dopu a chirurgia respiratoria, a persona sia monitorata regolarmente da u duttore per evità a furmazione di fistule è e so complicazioni.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a fistula bronchopleurale varieghja secondu a causa, a storia medica di a persona è i segni è sintomi presentati. A maiò parte di u tempu, u trattamentu cunsiste à realizà una cirurgia per risolve a fistula, in ogni modu hè pussibule chì dopu un pocu tempu a fistula riapparissi. A chirurgia hè di solitu raccomandata in i casi in cui a terapia cunservativa ùn hà micca l'effettu desideratu, quandu ci sò segni chì indicanu sepsis o quandu ci hè una fuga d'aria.
A terapia conservativa si compone di drenaje di u fluidu pleurale, ventilazione meccanica, supportu nutrizionale è usu di antibiotici, è questu approcciu terapeuticu hè più cumunu quandu a fistula bronchopleurale si verifica in cunsequenza di infezioni. In ogni casu, u drenaje di u fluidu pleurale pò ancu favurisce a furmazione di novi fistole. Dunque, u trattamentu per sta situazione hè cunsideratu cum'è una sfida per a medicina è indipendentemente da u trattamentu raccomandatu, hè necessariu chì a persona sia monitorata regolarmente per valutà u successu terapeuticu è a necessità di novi interventi.
Un novu approcciu terapeuticu chì hè statu studiatu hè u piazzamentu di cellule staminali mesenchimali in a fistula bronchopleurale, chì sò cellule capaci di rigenerà i tessuti è, dunque, ponu favurisce a chjusura di a fistula. Tuttavia, ùn si sà ancu cumu queste cellule agiscenu in a risuluzione di a fistula è mancu averianu u listessu effettu in tutte e persone. Dunque, più studii sò necessarii per pruvà l'effettu di stu tipu di trattamentu nantu à e fistule bronchopleurali.