9 sintomi di infezzione pulmonare è cumu si face u diagnosticu
Cuntenutu
I sintomi principali di l'infezzione pulmonare sò tosse secca o flema, difficoltà à respirà, respirazione rapida è bassa è febbre alta chì dura più di 48 ore, diminuendu solu dopu l'usu di medicinali. Hè impurtante chì in presenza di sintomi, a persona venga à u duttore per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu, prevenendu cumplicazioni.
Infezioni pulmonari o infezioni respiratorie basse accadenu quandu i microorganismi entranu in u corpu per e vie respiratorie superiori è restanu in u pulmone, essendu più frequenti in e persone chì anu un sistema immunitariu indebolitu per via di malatie croniche o l'usu di droghe, o per via di l'età, per esempiu. esempiu. Amparate più nantu à l'infezioni pulmonari.
Principali sintomi
I sintomi iniziali di l'infezzione pulmonare ponu esse i stessi sintomi cum'è l'influenza, u raffreddore cumunu è ancu otite, chì ci pò esse mal di gola è arechja. Tuttavia, se i sintomi sò persistenti, peghju in u corsu di i ghjorni, pò esse indicativu di infezioni pulmonari, chì i sintomi principali sò:
- Tosse secca o secreta;
- Febbra alta è persistente;
- Perda di l'appitittu
- Mal di testa;
- Dolore di pettu;
- Dolore di schiena;
- Difficultà à respirà;
- Respirazione rapida è bassa;
- Nasu chì corre.
In presenza di sti sintomi, hè impurtante cunsultà un medicu generale, un pediatra o un pneumologu per fà u diagnosticu è, dunque, cumincià u trattamentu. U diagnosticu hè fattu per mezu di a valutazione di i sintomi, l'auscultazione pulmonare, a radiografia di u torace, a conta sanguigna è l'analisi di sputum o mucosa nasale per identificà quale microorganismu causa l'infezzione.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu di l'infezzione pulmonare hè fattu da u medicu generale, pediatricu o pulmonologu attraversu a valutazione di i segni è sintomi presentati da a persona, in più di i risultati di imaging è testi di laboratorio chì ponu esse richiesti. Di solitu, u duttore ricumanda di fà una radiografia di pettu per identificà qualsiasi segnu d'alterazione di i pulmoni.
Inoltre, u duttore ricumanda ancu di fà analisi di sangue, cume un conteggio di sangue completo, è test microbiologichi basati annantu à l'analisi di sputum o un campione di a mucosa nasale per identificà quale microorganismu hè assuciatu à l'infezzione è, cusì, hè pussibule per cumincià u trattamentu cù u rimediu più adattatu.
Cumu trattà
U trattamentu per l'infezzione pulmonare hè fattu secondu i cunsiglii medichi è di solitu hè indicatu chì a persona sia in riposu, si idrata currettamente è faci l'usu di antibiotici, antivirali o antifungali per 7 à 14 ghjorni secondu u microorganismu identificatu. Inoltre, l'usu di droghe per riduce u dolore è a frebba, cum'è Paracetamol, per esempiu, pò esse indicatu. Amparate più nantu à u trattamentu per l'infezzione pulmonare.
A fisioterapia respiratoria hè indicata soprattuttu in u casu di l'anziani, postu chì tendenu à esse più letti, è ancu in u casu di e persone chì anu acquistatu infezioni respiratorie durante l'uspitalisazione, a fisioterapia essendu utile per aiutà à eliminà e secrezioni. Capite ciò chì hè a terapia respiratoria è cumu si face.