Mutazione FLT3 è Leucemia Mieloide Acuta: Cunsiderazioni, Prevalenza è Trattamentu
Cuntenutu
- Chì hè a mutazione FLT3?
- Cumu FLT3 affetta AML?
- Chì sò i sintomi?
- Pruvenza per a mutazione FLT3
- Trattamentu per a mutazione FLT3
- Purtà si
Chì hè a mutazione FLT3?
A leucemia mieloide acuta (AML) hè divisa in sottotipi basati nantu à l'aspettu di e cellule di u cancheru, è chì cambiamenti di geni anu. Alcuni tipi di AML sò più aggressivi di l'altri è anu bisognu di trattamentu diversu.
FLT3 hè un cambiamentu genicu, o mutazione, in e cellule di leucemia. Trà di e persone cun AML anu sta mutazione.
I codici di u genu FLT3 per una proteina chjamata FLT3 chì aiuta à cresce i globuli bianchi. Una mutazione in questu genu favurisce a crescita di troppu cellule di leucemia anormali.
E persone cù a mutazione FLT3 anu una forma assai aggressiva di leucemia chì hè più prubabile di vultà dopu avè trattatu.
In u passatu, i trattamenti AML ùn eranu micca assai efficaci contr'à i cancri cù a mutazione FLT3. Ma i novi farmaci chì miranu specificamente à sta mutazione migliuranu l'outlook per e persone cun stu sottotipu AML.
Cumu FLT3 affetta AML?
U genu FLT3 aiuta à regulà a sopravvivenza è a riproduzione cellulare. A mutazione genica face chì e cellule sanguine immature si multiplichinu incontrollabilmente.
Di conseguenza, e persone cun mutazione FLT3 anu una forma più severa di AML. A so malatia hè più prubabile di vultà, o di ricaduta, dopu u trattamentu. Anu ancu una percentuale di sopravvivenza più bassa chè e persone senza a mutazione.
Chì sò i sintomi?
I sintomi di AML include:
- facili contusioni o sanguinamentu
- sanguinamenti nasali
- sanguinanti gengive
- stanchezza
- debbulezza
- frebba
- perdita di pesu senza spiegazione
- mal di testa
- pelle pallida
Pruvenza per a mutazione FLT3
U College of American Pathologists è a Società Americana di Ematologia raccomandanu chì tutti quelli chì sò diagnosticati di AML sò testati per a mutazione genetica FLT3.
U vostru duttore vi testerà in unu di i dui modi:
- Analisi di sangue: U sangue hè pigliatu da una vena in u vostru bracciu è mandatu in un laburatoriu.
- Aspirazione di medula ossea: Un agulla hè inseritu in u to osu. L'agulla caccia una piccula quantità di midollo bone liquidu.
U campione di sangue o di midollo osseu hè allora testatu per vede sì avete a mutazione FLT3 in e vostre cellule di leucemia. Questa prova mostrerà sì sì un bonu candidatu per e droghe chì si destinanu specificamente à stu tipu di AML.
Trattamentu per a mutazione FLT3
Finu à pocu tempu fà, e persone cù a mutazione FLT3 eranu trattate principalmente cù chimioterapia, chì ùn era micca assai efficace per migliurà i tassi di sopravvivenza. Un novu gruppu di farmaci chjamati inibitori FLT3 migliora a prospettiva per e persone cun a mutazione.
Midostaurin (Rydapt) hè stata a prima droga appruvata per FLT3, è a prima nova droga appruvata per trattà l'AML in 40 anni. I duttori danu Rydapt cun droghe di chimioterapia cum'è citarabina è daunorubicina.
Pigliate Rydapt per bocca duie volte à ghjornu. Funziona bluccendu FLT3 è altre proteine nantu à e cellule di leucemia chì l'aiutanu à cresce.
Un studiu di 717 persone cù u genu FLT3 publicatu in The New England Journal of Medicine hà fighjatu l'effetti di u trattamentu cù sta nova droga. L'investigatore anu trovu chì l'aggiunta di Rydapt à a chimioterapia sopravvivenza prolungata paragunatu à un trattamentu inattivu (placebo) più chimioterapia.
A percentuale di sopravvivenza di quattru anni era di 51 per centu trà e persone chì anu pigliatu Rydapt, paragunatu à pocu più di 44 per centu in u gruppu placebo. A durata media di sopravvivenza era più di sei anni in u gruppu di trattamentu, contr'à pocu più di dui anni in u gruppu placebo.
Rydapt pò causà effetti secundari cum'è:
- frebba è bassi globuli bianchi (neutropenia febrile)
- nausea
- vomitu
- piache o rossu in bocca
- mal di testa
- dulore musculu o bone
- contusioni
- sanguinamenti nasali
- alti livelli di zuccheru in sangue
U vostru duttore vi monitorerà per l'effetti secundarii mentre site nantu à sta droga, è vi offre trattamenti per aiutà à gestisce li.
Alcuni altri inibitori FLT3 sò sempre in prove cliniche per vede s'elli funzionanu. Questi includenu:
- crenolanib
- gilteritinib
- quizartinib
I ricercatori studianu ancu se un trapianto di cellule staminali dopu u trattamentu cù un inibitore FLT3 puderia riduce a probabilità di u ritornu di u cancheru. Anu cercatu ancu se diverse combinazioni di droghe ponu esse più efficaci in e persone cun sta mutazione.
Purtà si
Avè a mutazione FLT3 sè avete AML adupratu per significà avè un risultatu più poveru. Avà, droghe cum'è Rydapt aiutanu à migliurà a prospettiva. Novi farmaci è cumbinazioni di droghe ponu allargà a sopravvivenza ancu di più in l'anni à vene.
Sì avete diagnosticatu AML, u vostru duttore testerà u vostru cancheru per FLT3 è altre mutazioni geniche. Sapendu quant'è pussibule nantu à u vostru tumore, aiuterà u vostru duttore à truvà u trattamentu più efficace per voi.