Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
TOP 5 CIBI CHE INCREMENTANO IL TESTOSTERONE: COME FARE PASSO DOPO PASSO!
Video: TOP 5 CIBI CHE INCREMENTANO IL TESTOSTERONE: COME FARE PASSO DOPO PASSO!

Cuntenutu

A testosterone hè un ormone sessuale chì ghjoca un rolu putente in salute.

Mantene livelli sani di testosterone hè impurtante per guadagnà massa musculare, migliurà a funzione sessuale è aumentà a forza ().

Per ùn parlà micca, l'alterazioni di i livelli di testosterone sò stati assuciati à una serie di condizioni di salute, cum'è obesità, diabete di tip 2, sindrome metabolicu è prublemi cardiaci ().

Mentre chì parechji fattori sò implicati in a regulazione di testosterone, una dieta sana hè a chjave per mantene i livelli cuntrollati è impedisce di calà troppu bassu.

Eccu 8 alimenti chì abbassanu i livelli di testosterone chì pudete vulete guardà.

1. Soia è Prudutti à Base di Soia

Alcune ricerche mostranu chì manghjà regolarmente prudutti di soia cum'è edamame, tofu, latte di soia è miso pò causà una calata di i livelli di testosterone.


Per esempiu, un studiu in 35 omi hà trovu chì bere l'isolatu di proteine ​​di soia per 54 ghjorni hà risultatu in diminuzione di livelli di testosterone ().

L'alimenti di soia sò ancu ricchi di fitoestrogeni, chì sò sostanze vegetali chì imitanu l'effetti di l'estrogeni in u vostru corpu alterendu i livelli ormonali è potenzialmente riducendu a testosterone ().

Ancu se a ricerca basata nantu à l'omu hè limitata, un studiu di ratti hà dimustratu chì u consumu di fitoestrogeni hà diminuitu significativamente i livelli di testosterone è u pesu di a prostata ().

Tuttavia, altre ricerche anu trovu risultati cuntrastanti, suggerendu chì l'alimenti à base di soia ùn possanu micca avè un impattu quant'è questi cumpunenti di soia isolati.

In fattu, una grande rivista di studii 15 hà truvatu chì l'alimenti di soia ùn anu micca effetti nantu à i livelli di testosterone in l'omi ().

Ulteriori ricerche sò necessarie per capisce cume i prudutti di soia in generale ponu influenzà i livelli di testosterone in l'omu.

Riassuntu Studii nantu à l'animali è l'omu anu trovu chì certi cumposti in l'alimenti à base di soia ponu diminuisce i livelli di testosterone, ma a ricerca hè sempre inconclusiva.

2. Zecca

Forse u più cunnisciutu per e so putenti proprietà calmanti di u stomacu, alcune ricerche suggerenu chì a menta puderia causà un tuffu in i livelli di testosterone.


In particulare, a menta verde è a menta piperina - duie erbe chì provengono da a famiglia di e piante di menta - anu dimustratu chì anu un impattu direttu nantu à a testosterone.

Un studiu di 30 ghjorni in 42 donne hà dimustratu chì u bevande di tè di erbe di menta ogni ghjornu hà causatu una diminuzione significativa di i livelli di testosterone ().

Similmente, un studiu animali hà trovu chì l'amministrazione di l'oliu essenziale di menta à i topi per i ghjorni 20 hà purtatu à livelli ridotti di testosterone ().

Intantu, un altru studiu annantu à l'animali hà nutatu chì beie tè di menta piperita hà alteratu i livelli ormonali in i topi, purtendu à una diminuzione di testosterone, paragunatu à un gruppu di cuntrollu ()

Tuttavia, a maiò parte di e ricerche nantu à a menta è a testosterone si focalizanu nantu à e donne o l'animali.

Studi umani di alta qualità cuncintrati annantu à i dui sessi sò necessarii per valutà cume a menta affetta i livelli di testosterone sia in omi sia in donne.

Riassuntu Alcuni studii mostranu chì a menta verde è a menta piperita ponu causà una diminuzione di i livelli di testosterone, ma a ricerca s'hè cuncentrata finora nantu à l'effetti nantu à e donne o l'animali.

3. Root di Licorice

A radica di licorice hè un ingrediente cumunemente adupratu per addulcà caramelle è bevande.


Hè ancu un rimediu naturale pupulare in medicina olistica è spessu adupratu per trattà tuttu da u dolore cronicu à a tosse persistente ().

In l'ultimi anni, parechji studii anu trovu chì a liquirizia pò ancu influenzà i livelli ormonali, putenzialmente cunducendu à una calata di testosterone cù u tempu.

In un studiu, l'omi 25 anu cunsumatu 7 grammi di radice di liquirizia ogni ghjornu, chì hà causatu una calata di 26% di i livelli di testosterone dopu solu una settimana ().

Un altru picculu studiu hà dimustratu chì a liquirizia pò riduce i livelli di testosterone in donne ancu, segnalendu chì 3.5 grammi di liquirizia diminuinu ogni ghjornu i livelli di testosterone di 32% dopu solu un ciclu menstruale ().

Tenite à mente chì questu si applica à a radice di liquirizia piuttostu chè à a caramella di liquirizia, chì spessu ùn cuntene alcuna radice di liquirizia.

Riassuntu A radice di liquirizia hè stata dimustrata per diminuisce significativamente i livelli di testosterone in omi è donne.

4. Oliu Vegetale

Parechji di l'olii vegetali più cumuni, cumpresi u canola, a soia, u granu è l'oliu di cotone, sò carchi di acidi grassi poliinsaturi.

Questi acidi grassi sò generalmente classificati cum'è una fonte sana di grassu dieteticu, ma ponu ancu diminuisce i livelli di testosterone, cum'è parechji studii anu suggeritu.

Un studiu in 69 omi hà mostratu chì spessu cunsumendu grassi polinsaturati era assuciatu à livelli di testosterone significativamente più bassi ().

Un altru studiu in 12 omi hà fighjatu l'effetti di a dieta nantu à i livelli di testosterone dopu l'eserciziu è hà segnalatu chì l'assunzione di grassu polinsaturatu era ligata à livelli più bassi di testosterone ().

Tuttavia, ricerche recenti sò limitate, è a maiò parte di i studii sò osservativi cun una piccula dimensione di campione.

Più studii di alta qualità sò necessarii per esaminà l'effetti di l'olii vegetali nantu à i livelli di testosterone in a populazione generale.

Riassuntu A maiò parte di l'olii vegetali sò ricchi di grassu polinsaturatu, chì hè statu assuciatu à una diminuzione di i livelli di testosterone in certi studii.

5. Semi di lino

U Semi di Lino hè riccu di grassi, fibre è varie vitamine è minerali impurtanti per u core.

Inoltre, alcune ricerche mostranu chì pò causà una diminuzione di i livelli di testosterone.

Questu hè perchè i semi di lino sò ricchi di lignani, chì sò cumposti vegetali chì si leganu à a testosterone è u furzanu à esse escretu da u vostru corpu (,).

In più, u linu hè riccu in acidi grassi omega-3, chì ponu esse ligati ancu à una diminuzione di testosterone ().

In un picculu studiu nantu à l'omi 25 cù u cancheru di a prutata, u supplementu cù i semi di lino è a diminuzione di l'assunzione generale di grassu hè statu dimustratu per riduce significativamente i livelli di testosterone ().

Similmente, un studiu di casu hà segnalatu chì i supplementi di semi di lino ogni ghjornu anu diminuitu i livelli di testosterone in una donna di 31 anni cù sindrome di l'ovariu polististicu, una situazione caratterizata da un aumento di ormoni maschili in donne ().

Tuttavia, più studii à grande scala sò necessarii per valutà ulteriormente l'effetti di i semi di lino nantu à i livelli di testosterone.

Riassuntu U Semi di Lino hè riccu in lignani è acidi grassi omega-3, chì tramindui ponu esse associati à livelli ridotti di testosterone.

6. Alimenti Trasfurmati

Oltre à esse spessu riccu in sodiu, calorie è zuccheru aghjuntu, l'alimenti trasfurmati cum'è pasti di cunvenzione, alimenti congelati è spuntini pre-imballati sò ancu una fonte cumuna di grassi trans.

I grassi trans - un tipu malsanu di grassu - sò stati ligati à un risicu aumentatu di malatie cardiache, diabete di tippu 2 è infiammazione (,,).

In più, alcuni studii anu trovu chì cunsumà regolarmente grassi trans da fonti cum'è alimenti trasformati puderia diminuisce i livelli di testosterone.

Per esempiu, un studiu in 209 omi hà mostratu chì quelli chì cunsumanu e più alte quantità di grassi trans avianu 15% livelli più bassi di testosterone di quelli chì anu u cunsumu più bassu.

Inoltre, avianu ancu un 37% di sperma più bassu è una diminuzione di u voluminu testicular, chì pò esse ligatu à una funzione testiculata ridutta (,).

Studii annantu à l'animali anu trovu ancu chì una alta assunzione di grassi trans puderia abbassà i livelli di testosterone è ancu compromettere e prestazioni riproduttive (,).

Riassuntu L'alimenti processati sò spessu alti in grassi trans, chì sò stati dimustrati chì diminuiscenu i livelli di testosterone è compromettenu e prestazioni riproduttive in studii umani è animali.

7. Alcolu

Mentre gode di u bicchieru di vinu occasionale cù a cena hè statu ligatu à benefici per a salute, i studii mostranu chì un eccessu di alcolu pò causà a caduta di i livelli di testosterone - in particulare in l'omi ().

Un studiu in 19 adulti sani hà mostratu chì cunsumà 30-40 grammi di alcolu à ghjornu, chì equivale à circa 2-3 bevande standard, hà diminuitu i livelli di testosterone in l'omi di 6,8% per trè settimane ().

Un altru studiu hà segnalatu chì l'intossicazione acuta à l'alcol hè stata associata à una testosterone aumentata in donne ma diminuite livelli in omi ().

Tuttavia, l'evidenza ùn hè micca cumpletamente chjara quandu si tratta di l'effetti di l'alcol nantu à a testosterone.

In fatti, studii umani è animali anu avutu risultati misti, cù alcune ricerche chì indicanu chì l'alcol puderia in realtà aumentà i livelli di testosterone in certi casi (,).

Ulteriori ricerche sò sempre necessarie per capisce cume diverse dosi di alcolu influenzanu i livelli di testosterone in a populazione generale.

Riassuntu Alcuni studii anu trovu chì u cunsumu d'alcol pò diminuisce a testosterone in l'omi, ma a ricerca hà mostratu risultati cuntrastanti.

8. Noci

I noci sò una grande surghjente di parechji nutrienti impurtanti, cumprese a fibra, i grassi sani per u core è i minerali cum'è l'acidu folicu, u seleniu è u magnesiu ().

Inoltre, alcuni studii suggerenu chì certi tipi di noci ponu diminuisce i livelli di testosterone.

Un picculu studiu in 31 donne cù sindromu di l'ovariu polististicu hà mostratu chì e noci è l'amandule anu aumentatu i livelli di globulina chì lega l'hormone sessuale (SHBG) di 12,5% è 16%, rispettivamente ().

SHBG hè un tipu di prutetta chì si lega à a testosterone, chì pò purtà à una diminuzione di i livelli di testosterone libera in u vostru corpu ().

I noci sò ancu generalmente ricchi di acidi grassi poliinsaturi, chì sò stati assuciati à livelli di testosterone diminuiti in certi studii (,).

Malgradu queste scoperte, più ricerche sò necessarie per determinà cume certi tipi di noci ponu influenzà i livelli di testosterone.

Riassuntu Un studiu hà trovu chì e noci è l'amandule anu aumentatu i livelli di SHBG, una proteina chì si lega à a testosterone in u vostru corpu. I noci sò ancu ricchi di grassi polinsaturati, chì ponu esse ligati à livelli più bassi di testosterone.

U Bottom Line

Cambià a vostra dieta hè unu di i modi più efficaci per mantene livelli sani di testosterone.

Se site preoccupatu di i livelli bassi di testosterone, scambià questi alimenti chì abbassanu a testosterone è rimpiazzati cù alternative sane, alimentari sani, ponu tene i livelli in cuntrollu è migliurà a vostra salute generale.

Inoltre, mantene un stilu di vita sanu, dorme assai è adattà l'eserciziu in a vostra rutina sò alcuni altri passi significativi chì pudete fà per aumentà naturalmente a testosterone.

Selezzione Di U Situ

Cosa hè a Sindrome Allergica Orale?

Cosa hè a Sindrome Allergica Orale?

U indromu d'allergia orale (OA ) hè una cundizione allergica cumuna ligata à l'alimentu chì i viluppa in adulti. L'OEA hè cunne u cù allergii ambientali, cum'&...
Manioca: Benefici è Periculi

Manioca: Benefici è Periculi

A maniuca hè una verdura radica largamente cun umata in i pae i in via di viluppu. Forni ce alcuni nutrienti impurtanti è amidu re i tente, chì ponu avè benefici per a alute. D’alt...