Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 4 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu hè a recuperazione di a Frattura di u Taccu - Salute
Cumu hè a recuperazione di a Frattura di u Taccu - Salute

Cuntenutu

A frattura di u taccu hè grave, di solitu lascia sequelle è hà una longa ripresa è a persona pò avè da stà 8 à 12 settimane senza pudè sustene u pede nantu à u pavimentu. Durante questu periodu, u duttore pò indicà l'usu di un gesso inizialmente, è dopu à circa 15 o 20 ghjorni rimpiazzallu cù una stecca chì pò esse rimossa per a fisioterapia.

In i primi 5 ghjorni, a persona deve stà u più longu chì pò mentre si stende cun i pedi alzati per ùn diventà gonfia, chì tende à peghju u dulore. Ùn duvete micca aduprà stampelle per evità di mette u pede nantu à u pavimentu è, dunque, piegà a gamba è passà per salti o cù l'aiutu di un'altra persona accantu à voi pò esse utile per andà in bagnu, per esempiu.

Cumu sapè s'ellu ci hè stata una frattura di u calcaneu

I sintomi chì ponu indicà una frattura di u taccu includenu dolore, gonfiore in u pede dopu una caduta di u pede. U diagnosticu hè fattu nantu à a basa di a radiografia à dui anguli diversi è di tomografia computerizzata per valutà l'angulu di a frattura, sì e piccule articulazioni di u pede sò state affette è sì altre strutture di u pede cume ligamenti è tendini eranu ancu affettatu.


Cumu hè u trattamentu per a frattura di u calcaneu

U trattamentu si face mettendu un stivale in gessu per immubilizà u pede per qualchì settimana, ma pò ancu esse necessariu avè una chirurgia per cunsulidà a frattura, permettendu a mobilità di u pede.

Per facilità u muvimentu di a persona al di là di u stivale in gessu, u duttore pò cunsiglialle di aduprà stampelle, ma senza mai mette u pedi in terra, è dunque l'ideale hè di spustassi u menu pussibule, stà più pusatu o stesu, chì pò ancu esse stancu.

Aduprà cuscini di altezze diverse pò esse utile per mantene u pede elevatu, per sgonfialle, sustene a gamba è evità u dolore in u gluteu o in a schiena.

Quandu a chirurgia hè necessaria

A chirurgia dopu a frattura di u calcaneu deve esse effettuata da l'ortopedista è di solitu hè indicata quandu in più di a frattura di u calcaneu, ci sò:


  • Deviazione di l'ossu di u taccu più grande di 2 mm;
  • Parechji frammenti d'ossu chì si verificanu quandu l'ossu di u taccu si divide in parechji pezzi;
  • Cumpressione di i tendini laterali per via di l'allargamentu di l'ossu, pruvucendu tendinite;
  • Bisognu à piazzà innesti ossi o fili d'acciaio, piastra chirurgica o viti in modo chì l'osse colli di novu;
  • Bisognu à fà una artrodesi, chì hè a fusione trà u calcaneu è u talu, chì diminuisce u risicu di l'artrosi in u futuru.

A chirurgia ùn hà micca bisognu di esse eseguita appena a frattura hè identificata, ma hè più sicuru di sceglie di fà eseguisce trà 7 è 14 ghjorni dopu l'eventu in modo chì a regione sia menu gonfia. Tuttavia, pò esse utile cercà l'opinione di più di un ortopedista per valutà u risicu è a necessità di chirurgia.

A chirurgia richiede tempu è ancu durante a procedura, i raggi X ponu esse effettuati à l'angulu superiore è laterale per verificà u pusizionamentu di l'ossu è di e placche. Dopu a cirurgia u duttore pò ricumandà à piglià antiinflamatori per alleviare u dolore è l'infiammazione è aiutà a recuperazione.


Se fili, placche o altri dispositivi di fissazione esterni sò posti, ponu esse rimossi dopu à circa 15 ghjorni, in sangue fretu, senza anestesia. A so rimozione hè dolorosa è pò causà sanguinamentu, ma in generale basta chì u locu sia pulitu cù alcolu à 70 ° gradi à ghjornu è u vestitu pò esse cambiatu ogni volta chì hè bruttu o bagnatu. In 8 ghjorni i picculi fori devenu esse guariti cumpletamente.

Possibili complicazioni è sequenze

Dopu una frattura di u taccu, ponu accade complicazioni cum'è l'osteomielite, chì hè quandu l'ossu si infetta per via di l'entrata di virus, funghi o batteri chì causanu un intensu dulore lucale. Scopri di più quì. E sequele più cumuni includenu:

  • Artrosi per via di un attritu custante trà e piccule articulazioni trà l'osse di u pede;
  • Dolore in l'articulu di u taccu è di a caviglia;
  • Rigidità è difficultà à move a caviglia in tutte e direzzioni;
  • Allargamentu di u taccu, chì pò rende difficiule a purtata di scarpi chjosi;
  • Dolore in a pianta di u pede, cù o senza sensazione di brusgiata o di tinghje.

Ùn hè micca sempre pussibule identificà quandu queste cumplicazioni ponu accade ma hè pussibile evitàle seguendu tutte e linee guida di u duttore è di u fisioterapeuta.

Quandu principià a fisioterapia

A fisioterapia deve esse individualizata è u fisioterapeuta deve valutà ogni casu perchè u trattamentu pò esse micca uguale per tutti. E sessioni ponu esse iniziate u più prestu pussibule, ancu prima chì a frattura si solidifichi è ponu esse parechji scopi. In i primi ghjorni dopu a frattura, pò esse utile di fà fisioterapia cù:

  • Magnetron chì hè eccellente per a guarigione di fratture è
  • Crioterapia cù Azotu cum'è Crioflow per eliminà l'hematoma è deflate u pede.

Inoltre, e tecniche ponu esse aduprate per allungà i musculi di a gamba, move e dite è a caviglia, rispettendu sempre u limitu di u dolore è a gamma di muvimentu. Ci sò parechji esercizii chì ponu esse raccomandati secondu a guarigione di a frattura. E bande elastiche cù intensità sfarente ponu esse aduprate per posizionà a punta di u pede in su, in giù è move u pede di latu.

Quandu si torna à travaglià

Normalmente, a persona pò vultà à u travagliu dopu à 6 mesi di frattura di u taccu è durante stu periodu pò esse in permessu da u travagliu per pudè fà u trattamentu necessariu. In certi casi pò esse pussibule di fà un accordu cù u patrone per chì u travagliu possa esse realizatu da casa per un periudu, finu à chì pudete tornà à a cumpagnia, senza restrizioni.

Oghje Interessante

A Remissione Pò Esce cù MS Progressiva Secundaria? Parlendu cù u vostru duttore

A Remissione Pò Esce cù MS Progressiva Secundaria? Parlendu cù u vostru duttore

PanoramicaA maiò parte di e per one cun M ò diagno ticate prima cù M recurrente-rimittente (RRM ). In que tu tipu di M , i periodi di attività di malattia ò eguiti da periodi...
Campà cù Seni Grandi: Ciò chì si sente, Preoccupazioni cumuni, è Altru

Campà cù Seni Grandi: Ciò chì si sente, Preoccupazioni cumuni, è Altru

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.Malgradu ciò...