Strisciu CSF
Un strisciu di liquidu cerebrospinali (CSF) hè un test di laboratorio per cercà batteri, funghi è virus in u fluidu chì si move in u spaziu intornu à a medula spinale è u cervellu. CSF prutege u cervellu è a medula spinale da e ferite.
Un campione di CSF hè necessariu. Questu hè generalmente fattu cù una puntura lombare (chjamata ancu una spina).
U campione hè inviatu à un laburatoriu. Quì, una piccula quantità hè sparta nantu à un vetru di vetru. U persunale di laburatoriu vede allora u campione à u microscopiu. U fruttu mostra u culore di u fluidu è u numeru è a forma di e cellule presenti in u fluidu. Altri testi ponu esse fatti per verificà a presenza di batteri o funghi in u campione.
Segui l'istruzzioni nantu à cumu si preparanu per un colpu spinali.
U vostru duttore di salute pò urdinà sta prova se avete segni di una infezzione chì affetta u cervellu o u sistema nervosu. U test aiuta à identificà ciò chì causa l'infezzione. Questu aiuterà u vostru fornitore à decide di u megliu trattamentu.
Un risultatu nurmale di a prova significa chì ùn ci sò segni d'infezzione. Questu hè ancu chjamatu un risultatu negativu. Tuttavia, un risultatu nurmale ùn significa micca chì ùn ci sia micca infezzione. U colpu spinali è u fruttu di u CSF pò avè bisognu à esse fattu di novu.
E batterie o altri germi trovati in u campione ponu esse un segnu di meningite. Si tratta di un'infezzione di e membrane chì coprenu u cervellu è a medula spinale. L'infezzione pò esse causata da batteri, funghi, o virus.
Un fruttu di laburatoriu ùn pone nisun risicu. U vostru fornitore vi parlerà di i rischi di un colpu spinale.
Spear fluidu spinali; Strisciu di u liquidu cerebrospinali
- Strisciu CSF
Karcher DS, McPherson RA. Cerebrospinali, sinoviali, fluidi corporei serosi è esemplari alternativi. In: McPherson RA, Pincus MR, eds. Diagnosticu Clinicu di Henry è Gestione per Metudi di Laboratoriu. 23 ed. St Louis, MO: Elsevier; 2017: chap 29.
O'Connell TX. Valutazione di u fluidu cerebrospinali. In: O'Connell TX, ed. Ups Instant Work: Una Guida Clinica à a Medicina. 2a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2017: chap 9.