Cumu l'apnea in l'oceanu m'hà amparatu à rallentà è à gestisce u stress
Cuntenutu
- Saltendu in capu prima
- Pruvendu a mo manu in Apnea
- Uttene un Hang of the Breathwork
- Scopre novi Talenti
- Rivista per
Quale hè chì sapia chì rifiutà di fà qualcosa di naturale cum'è di respirà puderia esse un talentu piattu? Per alcuni, pò ancu cambià a vita. Mentre studiava in Svezia in u 2000, Hanli Prinsloo, allora 21 anni, hè statu introduttu in l'apnea in apnea - l'arte antica di nuà à grande prufundità o distanze è di rinvivisce in un solu fiatu (senza serbatoi d'ossigenu permessi). Tempi frigidi di u fiordu è una muta in neoprene leaky anu fattu a so prima immersione luntanu da l'idilliaca, ma solu abbastanza casuale per ella per scopre un talentu stranu per mantene a so respirazione per assai longu. Incredibilmente longu.
Dopu immerse u so toe in u sportu, u Sudafricanu era subitu ingannatu, soprattuttu quandu hà sappiutu chì a so capacità pulmonale hè di sei litri - quant'è a maiò parte di l'omi è più altu di a donna media, chì hè più vicinu à quattru. Quandu ùn si move micca, pò andà sei minuti senza aria è micca more. Pruvate à sente tutta a canzone "Like a Rolling Stone" di Bob Dylan in una sola inhalazione. Impussibule, nò? Micca per Prinsloo. (Connessu: Epic Water Sports chì vulete pruvà)
Prinsloo hà continuatu à batte un totale di 11 record naziunali in sei discipline (a so megliu immersione essendu 207 piedi cù pinne) durante a so carriera di decenniu cum'è apneista cumpetitivu, chì hà finitu in 2012 quandu hà decisu di fucalizza nantu à a so senza prufittu, I AM. WATER Foundation, in Cape Town.
Fundata dui anni nanzu, a missione di u nonprofit hè di aiutà i zitelli è l'adulti, in particulare quelli di e cumunità costiere svantaggiate in Sudafrica, innamurati di l'oceanu è, in definitiva, luttanu per preservallu. U fattu hè chì u cambiamentu climaticu hè reale, cum'è a prova di a crisa imminente di l'acqua di Cape Town. Di 2019, pò diventà a prima grande cità muderna di u mondu à mancà l'acqua municipale. Mentre H2O da u rubinettu ùn hè micca equivalente à u tipu di spiaggia, a cunversazione d'acqua, à tutti i livelli, hè cruciale per a nostra esistenza. (Assuciatu: Cumu u Cambiamentu Climaticu Affetta a Vostra Salute Mentale)
"Più mi sentu cunnessu à l'oceanu, più aghju vistu cumu hè prufundamente scunnisciuta a maiò parte di a ghjente. Tuttu u mondu ama fighjà u mare, ma hè un apprezzamentu in superficie. Questa mancanza di cunnessione hà fattu chì noi ci cumpurtemu in alcuni modi abbastanza irresponsabili per l'oceanu, perchè ùn pudemu micca vede a distruzzione ", dice Prinsloo, avà 39 anni, chì aghju scontru in persona in u lugliu scorsu mentre visitava Cape Town cum'è invitatu di Straordinary Journeys, l'operatore turisticu esclusivu di i Stati Uniti. AM WATER Ocean Travel. Prinsloo hà cofundatu sta cumpagnia di viaghji in u 2016 cù u so cumpagnu di longu tempu, Peter Marshall, nuvatore campione di u mondu americanu, per sustene a so organisazione senza scopo di lucro è sparte u so entusiasmu per tutte e cose acquatiche in modu sustenibile è responsabile.
Saltendu in capu prima
U modu chì Prinsloo descrive a relazione di e persone cù l'oceanu hè in realtà cumu mi sentu per u mo corpu. Aghju travagliatu per custruisce una forte cunnessione mente-corpu per mezu di a meditazione (quantunque, micca regulare) è di esercitassi (duie à trè volte à settimana) dapoi anni. Eppuru, mi sentu spessu delusu quandu u mo corpu ùn riesce micca à risponde à e mo richieste apparentemente semplici per andà più forte, più forte, più veloce, megliu. L'aghju alimentatu decentemente bè è li dò assai sonnu, eppuru, soffre di stomacu indotti da u stress o di sentimenti di disagiu tuttu u tempu. Cum'è a maiò parte di a ghjente, aghju frustratu da u mo bastimentu imprevisible, in gran parte perchè ùn possu micca vede ciò chì esattamente l'ansietà mi face internamente, ancu s'ellu possu sentu. Andendu in st'avventura, eru sicuru chì avessi da amparà à apprendimentu in apnea. Aghju sempre dumandatu assai di u mo corpu - 10 triathlons, andendu in muntagna, andendu in bicicletta da San Francisco à LA, viaghjà in u mondu senza scalu cù pocu riposu - ma mai di travaglià in cungiunzione cù a mo mente per mantene a calma cumplettamente mentre eseguisce una sfida. attività. (Assuciatu: 7 Donne Avventurose chì ti inspireranu à andà fora)
A bellezza di queste avventure marittime hè chì nimu ùn aspetta di esse un espertu. In u corsu di a settimana più o menu, pigliate lezioni di respirazione, yoga, è apnea, mentre godite di qualchi vantaghji stupenti, cum'è ville private è chef personali. U megliu vantaghju di tutti: Esplorà alcune di e più belle destinazioni di u mondu, cumprese Cape Town, Messicu, Mozambicu, u Pacificu di u Sud, è, duie destinazioni nove per u 2018, i Caraibi di ghjugnu è Madagascar d'ottobre. L'obiettivu di ogni viaghju ùn hè micca destinatu à turnà voi, cum'è Prinsloo, ma piuttostu aiutà à rinfurzà a vostra rilazioni cù l'oceanu è ancu a vostra cunnessione mente-corpu, più forse sguassate un articulu di lista di bucket, cum'è natà cù delfini o. squali balena. Forse, truvate ancu un talentu oculatu.
"Ùn ci hè veramente micca prerequisiti. Ùn avete micca da esse un atleta hardcore o un tuffatore per fà questu. Hè veramente più nantu à a curiosità per amparà qualcosa di novu nantu à voi stessu è sperimentate scontri animali assai stretti. Avemu assai yogi, natura- amanti, escursionisti, trail runners, ciclisti è abitanti di a cità chì cercanu qualcosa per piglià cumpletamente a so mente fora di u travagliu ", dice Prinsloo. Cum'è un indipendente, di tippu A New Yorker, paria a fuga perfetta. Bramava disperatamente di sorte da u mo capu è alluntanatu da u mo scrivanu. (Relazionatu: 4 Motivi perchè u viaghju d'avventura vale a pena u vostru PTO)
Pruvendu a mo manu in Apnea
Emu principiatu a nostra prima lezzione di apnea in Windmill Beach in Kalk Bay, una piccula sezione appartata, pittoresca di False Bay, chì include Boulders Beach, induve adoranu pinguini sudafricani adorabili. Quì, aghju messu un paghju di occhiali, una muta spessa incappucciata, più stivali è guanti in neoprene per evità di piglià l'ipotermia in l'invernu, 50 gradi Atlanticu (bonghjornu, emisferu sudu).Infine, avemu messu ognunu una cintura di pesu di gomma di 11 chilò per cumbatte u "bum floaty", cum'è Prinsloo hà chjamatu i nostri stivali flottanti Beyonce. Dopu, cum'è e ragazze Bond in missione, entramu pianu pianu in l'acqua. (Fattu divertente: Prinsloo era u doppiu di u corpu sottumarinu di a Bond Girl Halle Berry in u filmu di squali di u 2012, Marea scura.)
Ancu di grazia, ùn ci era micca grandi bianchi chì si piattessinu à mezu à a densa foresta di fucu, à circa una nuvata di cinque minuti da a costa. Al di là di uni pochi di scuole di pisci è di stelle di mare, avemu avutu i canopi ancorati, chì si sbattevanu in l'acqua pristina, tutti per noi. Per i prossimi 40 minuti, Prinsloo mi hà urdinatu di afferrà una di e lunghe vigne di alghe, è di praticà mi tirendu pianu pianu versu u fondu oceanu invisibile. U più luntanu ch'e aghju avutu forse cinque o sei tirate à a manu, uguale (tenendu u mo nasu è saltendu per fà saltà l'arechje) ogni passu di a strada.
Mentre l'incantu è a serenità mozzafiato di a vita marina eranu innegabili, ùn pudu micca aiutà ma mi sentu un pocu scumudatu chì eiu, anch'eiu, ùn fussi statu secretamente dotatu. In nisun puntu ùn mi sentu inseguru o spaventatu grazia à a presenza calmante constante di Prinsloo è rassicuranti "pollici" sottu à a superficia, in più di cuntrolli è sorrisi sopra a superficia. In fatti, mi sentu sorprendentemente calmu, ma micca tranquillu. A mo mente era incazzata in u mo corpu per avè bisognu à vene per l'aria cusì spessu. U mo cervellu vulia spinghje u mo corpu, ma cum'è di solitu, u mo corpu avia altri piani. Eru troppu scumpientu internu per fà u travagliu.
Uttene un Hang of the Breathwork
A matina dopu, avemu praticatu un cortu flussu di vinyasa mentre si affacciava l'oceanu da u ponte di a piscina di u mo hotel. Allora, m'hà guidatu à traversu uni pochi di meditazioni di respirazione di 5 minuti (inhaling for 10 counts, exhaling for 10 counts), ognuna culminendu in un eserciziu di trattenimentu di respirazione ch'ella fece in u so iPhone. Ùn avia micca grandi speranze chì superai i 30 secondi, soprattuttu dopu à ieri. Ma quantunque, aghju fattu u mo megliu penseru à tutte e scienze ch'ella mi avia alimentatu per l'ultime 24 ore riguardanti a nostra capacità di andà senza aria.
"A presa di respirazione hà trè fasi diffirenti: 1) Rilassamentu tutale quandu site quasi addormentatu, 2) cuscenza quandu l'urgenza di respira, è 3) cuntrazzioni quandu u corpu hè literalmente pruvatu à furzà à gasp for air. A maiò parte di a ghjente hà da cumincià à respirà in a fase di sensibilizazione perchè hè ciò chì u primu ramentu ci face fà ", spiega Prinsloo. Linea di fondu: U corpu hà parechji meccanismi integrati chì ti impediscenu di soffocassi voluntariamente. Hè prugrammatu per chjude, o scurazione, per furzà l'ingestione di ossigenu prima chì ogni male sia fattu.
In altri palori, u mo corpu hà avutu a mo spalle. Ùn hà micca bisognu di l'aiutu di u mo cervellu per dì quandu respira. Istintivamente sapi esattamente quandu aghju bisognu di l'ossigenu, assai prima di risicà ogni dannu veru. A ragione per chì Prinsloo mi dice questu è chì a praticamu nantu à a terra hè cusì chì quandu sò in acqua, possu rassicurà a mo mente fastidiosa, eccessivamente attiva, chì u mo corpu hà questu, è chì mi devu fidà per dì mi quandu hè ora di vultà per l'aria. L'eserciziu di mantene a respirazione rinforza solu questu: hè un sforzu di squadra, micca una dittatura guidata da u mo noggin.
À a fine di quattru esercizii, Prinsloo hà rivelatu chì e mo prime trè tenute sò state ben più di un minutu, ciò chì hè statu stupente. U mo quartu soffiu, chì hè quandu aghju fattu casu à i so cunsiglii è aghju cupertu a bocca è u nasu durante alcune cuntrazioni (sona più spaventosa di quantu era), aghju rottu dui minuti. DUE MINUTI. Chì?! U mo tempu esatta era 2 minuti è 20 seconde! Ùn pudia micca crede. E, in nisun momentu, ùn aghju micca panicu. In fatti, sò sicuru chì, se avissimu continuatu, puderia esse andatu più longu. Ma u colazione chjamava, dunque, sapete, priorità.
Scopre novi Talenti
"Semu cuntenti quandu l'ospiti di u ghjornu unu passanu più di un minutu o un minutu è mezu. Più di dui minuti hè fenomenale ", Prinsloo mi riempia a testa cù i sogni chì ùn aghju mai saputu ch'e aghju avutu. "In viaghji di sette ghjorni, avemu tutti chì facenu più di dui, trè, ancu quattru minuti. Se duvete fà questu per una settimana, aghju scumessa chì pudete esse più di quattru minuti ". U mo diu, forse eiu fà Dopu tuttu, avè un talentu oculatu! Se avessi quattru minuti interi, chì mi sentu doppiamente longu quandu site in l'oceanu è muvite super lentamente, per gode di una pace completa è assoluta sia sottu u mare tranquillu è calmu-cum'è in u mo corpu è a mo mente megliu à gestisce u stress è l'ansietà in casa, ancu. (Related: I numerosi benefici per a salute di pruvà cose novi)
Purtroppu, aghju avutu un aereo per catturà quella sera, allora mette in prova e mo nuove abilità ùn era micca una opzione per stu viaghju. Supponu chì significa chì aghju bisognu di pianificà un altru viaghju per ritruvà cù Prinsloo prestu. Per avà, aghju un ricordu grande, inquadratu, appesu sopra à a mo tavula da manghjà: L'immagine di u drone di Prinsloo è di nuà in questa baia speciale in Cape Town. Li sorridu tutti i ghjorni, è sentu una onda di calma ogni volta chì pensu à sta sperienza straordinaria. Aghju digià trattendu u mo fiatu finu à chì possu fà tuttu torna.