Gabby Douglas Reagisce à l'Intimidamentu di i Social Media In u Modu Più Graziosu Possibile
Cuntenutu
Durante a settimana scorsa, i spettatori di i social media anu sceltu ogni muvimentu fatta da a ginnasta Gabby Douglas, da ùn mette a manu nantu à u core durante l'innu naziunale per ùn incuragisce i so cumpagni di squadra "abbastanza entusiasticamente" durante e so competizioni, per ùn parlà micca di un ospitante sanu d'altre critiche micca fresche nantu à a so apparizione. (Vede ancu: Perchè e Persone Criticanu Sti Atleti Olimpichi per u so Aspettu?)
Sfurtunatamente, ùn hè micca a prima volta chì i critichi sò duri per Douglas. Dopu avè vintu l'oru in a cumpetizione di ginnastica all-around in 2012, hè stata assai criticata per alcune di e stesse cose chì sintemu sta volta. A so mamma, Natalie Hawkins, hà parlatu annantu à u cummentariu duru chì a so figliola hà ricevutu annantu à l'anni. "Hè avutu à affruntà cù e persone chì criticavanu i so capelli, o persone chì l'accusanu di sbiancà a so pelle. Dicenu ch'ella avia rinforzi di u pettu, dicenu chì ùn era micca abbastanza surrisu, ùn hè micca patriottica. Allora andò à ùn sustene micca i vostri cumpagni di squadra. Avà. sì "Crabby Gabby", hà dettu à Reuters.
Douglas ùn hè statu capace di cumpete in a cumpetizione individuale generale quist'annu perchè ogni paese pò mandà solu duie gimnaste, è i slot di i Stati Uniti sò stati presi da Simone Biles è Aly Raisman, chì era senza dubbiu straziante per ella. Dopu, quandu Douglas hà finitu settimu fora di ottu in a cumpetizione di bars irregolari, era chjaru chì i Ghjochi avianu ghjuntu à una fine deludente per ella. In una seria di interviste dopu, hà spressu cumu hà speratu di fà megliu, ma hà sempre avutu una grande sperienza sta volta. "Vulete sempre figurassi chì stai in cima è fà quelle rutine è esse stupente", hà dettu. "L'aghju ritrattu di manera diversa, ma va bè perchè aghju da piglià solu sta sperienza cum'è una vera bona, pusitiva."
È mentre questu pò esse un risultatu menu di l'ideale per Douglas, ùn ci scurdemu ch'ella hè sempre andendu cun un'altra medaglia d'oru da a finale di ginnastica di a squadra a settimana scorsa. Hà realizatu tantu durante a so carriera olimpica è hè una di e poche gimnaste chì anu mai vintu trè midaglie d'oru, ancu menu fà fà Team USA più d'una volta.
Cum'è l'avemu vistu di più in più cù l'intimidazioni in i media suciali, ùn pudemu micca esse più felici di vede chì una volta chì sta negatività hè stata palisata, ci hè statu un affollu di sustegnu à Douglas. Mentre ci sò sempre assai tweets chì cercanu di abbattela, lunedì hè natu u hashtag # LOVE4GABBYUSA, cù tunnellate di tweets d'incuragimentu. (Per saperne di più nantu à l'intimidamentu, verificate 3 Modi per Smack Down a Grown-Up Bully)
A so risposta à l'odiari ? "Aghju passatu assai", aghjunse. "Amu sempre elli. Amu sempre a ghjente chì mi ama. Amu sempre quelli chì mi odianu. Sò solu à stà nantu à questu". L'avemu da applaudisce per a so capacità di stà forte è pusitiva di fronte à tante persone chì cercanu di falla falà; hè a marca di a veru Campione olimpicu.