6 gargarismi fatti in casa per calmà u mal di gola
Cuntenutu
- 1. Acqua calda cun sale
- 2. Tè di camomilla
- 3. Bicarbonate di sodiu
- 4. Acitu di sidru di mela
- 5. Tè di menta piperita
- 6. Tè d'arnica
- Quandu è quale pò fà
- Altre opzioni naturali
Gargareglie cù acqua calda cù sale, bicarbunatu di soda, acitu, camomilla o arnica sò facili da preparà in casa è ottimi per alleviare u mal di gola perchè anu un'azione battericida, antimicrobica è disinfettante, aiutendu à eliminà i microorganismi chì ponu aggravà l'infiammazione.
Inoltre, aiutanu ancu à cumplementà u trattamentu per u mal di gola, chì pò esse fattu cù anti-infiammatori prescritti da u duttore, cum'è Ibuprofen o Nimesulide, per esempiu. Tè è suchji ponu ancu serve cum'è rimediu casanu, fighjate qualchì tè è suchju per u mal di gola.
Eccu alcuni di i gargarismi più pruvati per alleviare u mal di gola:
1. Acqua calda cun sale
Aghjunghjite 1 cucchiaia di sale in 1 vetru d'acqua calda è mischjate bè finu à chì u sale ùn sia discretu. Poi, mette un bellu sippu d'acqua in bocca è fate gargare per u più longu chì pudete, sputendu l'acqua dopu. Ripetite a prucedura 2 volte di più in fila.
2. Tè di camomilla
Pone 2 cucchiaini di foglie di camomilla è fiori in 1 tazza d'acqua bollente è tene in un contenitore cupertu per almenu 10 minuti. Strain, lasciate scaldà è fate gargare per u più longu pussibule, sputendu u tè è ripetendu 2 volte di più. Hè cunsigliatu di fà un novu tè ogni volta chì fate un gargare.
3. Bicarbonate di sodiu
Aghjunghjite 1 cucharadita di bicarbunatu di sodiu in 1 tazza d'acqua calda è stirate finu à chì u bicarbonate di sodiu sia completamente scioltu. Pigliate un sip, fate gargare finu à u tempu chì pudete è sputate, ripetendu 2 volte di fila.
4. Acitu di sidru di mela
Aghjunghjite 4 cucchiai di acitu di sidru di mela à 1 tazza d'acqua calda è fate gargare per u più longu pussibule, poi sputate a soluzione.
5. Tè di menta piperita
A Menta hè una pianta medicinale chì cuntene mentolu, una sustanza cù prupietà antiinflamatorie, antibatteriche è antivirali chì ponu aiutà à alleviare u mal di gola, in più di aiutà à trattà una pussibile infezzione.
Per aduprà sta gargara, fate un tè à a menta aghjunghjendu 1 cucchiaia di foglie di menta fresca cun 1 tazza d'acqua bollente. Poi aspettate da 5 à 10 minuti, lasciate scaldà è aduprate u tè per fà gargare tuttu u ghjornu.
6. Tè d'arnica
Pone 1 cucchiaina di foglie d'arnica secca in 1 tazza d'acqua bollente è lasciate copre per almenu 10 minuti. Strain, lasciate scaldà è fate gargare per u più longu pussibule, poi sputate u tè. Repetite 2 volte più.
Quandu è quale pò fà
U gargarismu deve esse fattu almenu duie volte à ghjornu finu à chì i sintomi persistinu. Se ci hè pus in a gola, hè pussibule chì ci sia un'infezzione da batteri è, in tale casu, si consiglia di cunsultà u duttore per valutà a necessità di piglià un antibioticu. Sapete ciò chì pò causà u mal di gola.
I zitelli sottu à 6 anni d'età ùn ponu micca pudè fà gargare currettamente, cù u risicu di inghjuttisce a soluzione, chì pò fà cresce u disagiu, è dunque ùn hè micca adattu per età di menu di 5 anni.E persone anziane è e persone chì anu difficultà à ingoiare ponu ancu avè difficultà à gargarismu, è hè contraindicatu.
Altre opzioni naturali
Eccu cumu fà altri grandi tè chì servenu ancu per gargarismi è altri rimedii casani per luttà contr'à l'infiammazione di a gola in stu video: